یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/09 17:53
ترسناک ترین عکس های دنیا
کد خبر: 128577

مرور ترسناک ترین عکس های دنیا | اتاق زن دیوانه هولناک و دیوانه کننده است! (عکس)

از سری ترسناک ترین عکس های دنیا باز هم موضوع دیگری را انتخاب کردیم.

به گزارش رصدورزشی - ترسناک ترین عکس های دنیا همچنان ادامه دارد. ترسناک ترین عکس های دنیا چیزهای وحشتناکی را نشان میدهد. ترسناک ترین عکس های دنیا در قالب یک مجموعه منتشر شده است. دراین سایت ترسناک ترین عکس های دنیا را به صورت جداگانه منتشر می کنیم. البته دیدن ترسناک ترین عکس های دنیا را به هر کسی توصیه نمی کنیم. 

عکس جدید مربوط به اتاق زن دیوانه است. 

آسایشگاه‌های روانی از دیرباز با خشونت و اتفاقات ناگوار خویشاوندی نزدیکی داشته‌اند. در گذشته آسایشگاه‌های روانی بیش‌تر محلی برای گردآوردن شهروندان نامطلوب و مطرودان جامعه، بیماران لاعلاج، افراد اصلاح‌نشدنی، مجرمان و معلولین و جدایی آن‌ها از سایر اقشار جامعه به کار می‌رفتند. در کنار وضعیت اسفبار نگهداری از بیماران در آسایشگاه‌های روانی که بیش‌تر شبیه زندان بود، از روش‌های درمانی هراس‌آوری مانند حمام یخ، شوک برقی، حجامت، پوشاندن ژاکت مهارکننده، خوراندن داروی اجباری و حتی لوبوتومی استفاده می‌شد.

آنچه در عکس می‌بینید به «اتاق زن دیوانه» مشهور است. این اتاق در عمارت نورتون کانیرز در شمال یورکشایر انگلستان واقع است. در قرن هجدهم زنی که همسرش او را دیوانه می‌پنداشت، برای سال‌ها او را در این اتاق محبوس کرده بود. ماجرای اسفبار این زن حتی به رمان «جین ایر» شاهکار جادوانه‌ی شارلوت برونته نیز راه یافت. انزوای طولانی این زن تیره‌بخت حتی باعث شده تا شایعات زیادی از تسخیر اتاق زیرشیروانی نیز مطرح شود. در واقع، بنا به این شایعات، زن بیچاره هیچ‌وقت اتاقی که سال‌ها در آن رنج برده را ترک نکرده و حالا روح‌ معذب او در ترسناک‌ترین اتاق عمارت زندگی می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2alwvl