یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/17 08:23
رپورتاژ آگهی
کد خبر: 122250

راهنما و خرید جم فری فایر خیلی ارزان از آی گیم با تحویل فوری

 

کمین کن، تیراندازی کن و زنده بمان؛ این خلاصه‌ای از بازی بی‌نظیر فری فایر (Garena Free Fire) است. جم فری فایر (Free Fire Diamond) پول ارزشمند بازی فری فایر است که با خرید جم فری فایر با ایدی می‌توانید امکانات، گان و کاراکتر خود را بهبود دهید و در مسابقات بزرگتر شرکت کنید. جم فری فایر بعضا با نام الماس فری فایر (Free Fire) نیز شناخته می شود.

خرید جم فری فایر با ایدی و اطلاعات اکانت در آی گیم

بی شک در حال حاضر، فری فایر بهترین بازی تیراندازی سبک بقا یا بتل رویال قابل اجرا در موبایل است. استقبال کم نظیر و خارق العاده گیمرها و دانلود بیش از 2 میلیاردی این بازی، نشان از محبوبیت بالای فری فایر دارد.

داستان بازی فری فایر

فری فایر (Free Fire)، یک بازی آنلاین بقا و اکشن است که توسط شرکت گارنا (Garena) توسعه و منتشر شده است. داستان بازی در یک جزیره متروکه و خطرناک به نام "برمودا" رخ می‌دهد. در این جزیره، 50 بازیکن به صورت همزمان در یک محیط باز بازی می‌کنند و تلاش می‌کنند تا به تنهایی یا به صورت تیمی برای بقا در برابر دیگر بازیکنان مبارزه کنند.

در بازی فری فایر، شما یکی از بازیکنان هستید که به جزیره برمودا پرتاب می‌شوید. شما بازی را با هدف بقا آغاز می‌کنید. در ابتدا، شما می‌توانید شخصیت خود را انتخاب کنید و سپس وارد محیط بازی می‌شوید.

در طول بازی، شما باید منابع مورد نیاز خود را جمع آوری کنید، اسلحه و تجهیزات خود را بهبود دهید و با دقت و استراتژی به دنبال دیگر بازیکنان بگردید. هدف شما در بازی، زنده ماندن تا آخرین بازیکن باقیمانده باشید. شما می‌توانید با استفاده از تاکتیک‌های مختلف، مخفی ماندن در ساختمان‌ها، ماشین‌ها را رانندگی کنید و تیراندازی هوشمندانه از دیگر بازیکنان به تیم خود حمله کنید.

در طول بازی، ناحیه‌ها و مناطق بازی که در آن قرار دارید به طور مداوم کوچکتر می‌شوند و بازیکنان را به هم نزدیک‌تر می‌کنند. جم یا دیاموند فری فایر، ارز رایج بازی فری فایر است که با خرید جم فری فایر با ایدی و یا با خرید جم فری فایر با اطلاعات اکانت (خرید جم فری فایر عادی) می‌‌توانید بهترین تجهیزات را برای مبارزه و بقا خریداری کنید.

معرفی بازی فری فایر

گارنا فری فایر (Garena Free Fire) که با نام فری فایر هم شناخته می‌شود، یک بازی در سبک بتل رویال است که توسط کمپانی 111 Dots Studio توسعه داده شده و توسط Garena برای اندروید و iOS منتشر شده است. فری فایر در سال 2019 به آمار بیشترین تعداد دانلود در دنیا دست یافت. فری فایر در سال 2020 به رکورد جهانی 80 میلیون کاربر فعال روزانه رسید و از ماه نوامبر 2019 بیش از یک میلیارد دلار در سراسر دنیا درآمد کسب کرده است. گارنا فری فایر مکس (Free Fire Max)، نسخه گرافیکی بهبود یافته Free Fire است که در 28 سپتامبر 2021 به‌صورت جهانی منتشر شد.

گیمرها می‌توانند موقعیت مکانی شروع بازی را انتخاب کنند و برای افزایش عمر نبرد خود، سلاح‌ها و تدارکات را به‌دست آورند و یا به کمک الماس‌ها و جم‌ها خریداری کنند. پس از فرود با چتر، شخصیت‌های بازی با هدایت گیمرها باید به‌دنبال سلاح‌ها و آیتم‌های مفید بروند. تجهیزات پزشکی، سلاح‌های متوسط و بزرگ، نارنجک‌ها و دیگر موارد را می‌توان در سراسر جزیره پیدا کرد. آخرین بازیکن یا تیم، برنده دور مسابقه است.

3 حالت‌ بازی فری فایر

بازی فری فایر در ابتدا به‌عنوان یک بازی بتل‌رویال برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد. اما پس از گذشت مدتی، کمپانی بازی‌سازی 111dots تلاش کرد که حالت‌های جدیدی به فری فایر اضافه کند تا تجربه این بازی برای گیمرها لذت‌بخش‌تر شود. در ادامه با سه حالت مختلف این بازی آشنا می‌شویم.

حالت کلاسیک بازی فیری فایر

اولین حالت و پرطرفدارترین حالت بازی فری فایر بخش کلاسیک است. این حالت که در واقع همان بخش بتل‌ رویال بازی است، در هر راند 50 گیمر را از نقاط مختلف دنیا در یک نقشه وسیع روبروی یکدیگر قرار می‌دهد تا نبردی هیجان‌انگیز را رقم بزنند. در حالت کلاسیک گیمرها تلاش می‌کنند تا هرگز کشته نشوند، چرا که آخرین نفری که زنده بماند برنده بازی است.

2- حالت جنگ گروهی بازی فیری فایر

یکی دیگر از حالت‌های جذاب بازی فری فایر، حالت جنگ گروهی (clash squad) است. در این حالت دو تیم 4 نفره در نقشه‌ای نسبتا کوچک به نبرد با یکدیگر می‌پردازند و در پایان تیمی که بیشترین امتیاز را به دست آورده است، برنده بازی است.

بهترین کاراکترها برای حالت کلش اسکواد فری فایر

در این حالت از بازی در ازای هر بار کشتن یکی از اعضای تیم مقابل، امتیازی به پلیرها داده می‌شود که می‌توانند به‌وسیله آن‌ها اسلحه، مهمات و تجهیزات جنگی خریداری کنند. البته این امتیازات خیلی محدود هستند به دست آوردن آن‌ها زمان‌بر است. پس برای خرید آسان‌تر این آیتم‌ها بهتر است به سراغ خرید جم بازی فری فایر بروید.

3- حا‌لت تیم دث مچ فیری فایر

حا‌لت Team Deathmatch را می‌توان به‌عنوان هیجان‌انگیزترین بخش بازی فری فایر معرفی کرد. این حالت که در بازی‌های پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل نیز وجود دارد، در آن پلیرها به‌صورت گروهی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. در این حالت از بازی بعد از هر بار کشتن حریف یک تگ نمایش داده می‌شود که هر کسی می‌تواند آن را بردارد. این تگ‌ها را حتی اعضای تیم خودی نیز می‌توانند بردارند. هر تیمی که این تگ را بردارد، به امتیاز آن افزوده می‌شود و در آخر بازی هر گروهی که تعداد بیشتری امتیاز داشته باشد، برنده خواهد بود.

جم بازی فری فایر چیست free fire

جم یا الماس فری فایر؛ پول بازی فری فایر است که به گیمرها آزادی انتخاب و خرید هر نوع امکانات یا شرکت در رقابت های مختلف درون بازی را می دهد. شما می‌توانید با خرید الماس فری فایر در هر زمینه‌ای در بازی پیشرفت کنید. اما چطور می‌توان جم فری فایر خرید و بهترین و مطمئن ترین شیوه کدام راه است؟

در ایران به دلیل مساله تحریم‌ها، بسیاری از گیمرها نمی‌توانند از حساب‌های بانکی بین‌المللی استفاده کنند. هر نوع پرداخت در نرم افزارها و پلتفرم های رایج در دنیا برای کاربران ایرانی مشکلات زیادی را به دنبال دارد. عدم امکان صدور کارت اعتباری پیش پرداخت یا پس پرداخت برای ایرانی ها بزرگترین معضل برای گیمرهای ایرانیست. به همین دلیل گیمرها و کاربران ایرانی همواره به دنبال راهکارهایی هستند که موانع قانونی باعث اختلال در دریافت سرویس مورد نظرشان نگردد.

خرید جم فری فایر خیلی ارزان از فروشگاه معتبر

شاید شما هم یکی از میلیون‌ها گیمری باشدی که بازی فری فایر را دنبال می‌کنید و با چالش‌های بقا در میدان‌های نبرد این بازی دست و پنجه نرم می‌کنید. جم، یک ارز قابل مبادله درون بازی است که به شما این امکان را می‌دهد که تجهیزات و سلاح‌های درجه یک خریداری کرده و کاراکتر بازی را شخصی‌سازی کنید. با خرید جم فری فایر می‌توانید از مهارت‌های بیشتری استفاده کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

با خرید شارژ فری فایر بعد از انتخاب اعتبار جم فری فایر مد نظر خود، آیدی فری فایر را در بازی ثبت می‌کنید.

خرید جم فری فایر با گیفت کارت Free Fire برای ارتقا کاراکترها

در بازی فری فایر، این امکانات و تجهیزات، با استفاده از الماس فری فایر ارزان قابل خریداری هستند. اگر شما هم یکی از طرفداران بازی محبوب فری فایر هستید و در جستجوی یک سایت خرید جم با قیمت ارزان برای خرید جم فری فایر خیلی ارزان هستید سایت آی گیم در خدمت شماست. شما می‌توانید خرید الماس فری فایر را با بهترین قیمت و سریع‌ترین زمان در سایت آی گیم انجام دهید..

خرید جم فری فایر با ایدی و ارزان در آی گیم

بازی فری فایر در سطح جهانی بسیار محبوب است و به عنوان رقیب برای بازی‌ های بتل رویال "پابجی" و "فورتنایت" شناخته می‌شود. خرید جم فری فایر با ایدی و اطلاعات از راه‌ های موجود برای خرید جم بازی فری فایر است. شما می‌توانید با خرید الماس فری فایر در هر زمینه‌ای در بازی پیشرفت کنید. شارژ جم فری فایر در سایت اینماد دار آی گیم به هیچ عنوان نیاز به ورود به اکانت شما ندارد و کافی است که ایدی اکانت فری فایر را برای ما ثبت کنید.

منبع: آی گیم ( https://igame.ir )، مرجع خرید جم فری فایر خیلی ارزان و قانونی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27kozn