پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/18 13:15
بهنوش طباطبایی
کد خبر: 39274

عکس جنجالی بهنوش طباطبایی | عکس جذاب بازیگر جوان

عکس زیبا بهنش طباطبایی که از خودش منتشر کرد

 بهنوش طباطبایی متولد ۱۳۶۰ است. بهنوش طباطبایی لیسانس مهندسی کامپیوتر دارد و یک دورهٔ بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است.  بهنوش طباطبایی فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و با بازی در سریال مسافری از هند شهرتش را به دست آورد . بهنوش طباطبایی  فردی صبور و آرام و کم حرف است ، اوقات فراغت خود را صرف مطالعه می کند ، عاشق سفر است و رنگ مورد علاقه بهنوش طباطبایی  آبی است.

بهنوش طباطبایی در اسفندماه ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران ازدواج کرد اما زندگی مشترکشان پایدار نبود و پس از گذشت ۵ سال تصمیم به جدایی گرفتند.

بهنوش طباطبائی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می باشد. رشته ی دانشگاهی وی مهندسی کامپیوتر بود اما به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری دوره های بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند . این بازیگر فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر شروع کرد و برای اولین بار سال ۱۳۷۷ با نقش آفرینی در سریال یونس مقابل دوربین رفت و پس از آن با بازی در سریال کوی دامون به کارگردانی عباس رنجبر از قاب تلویزیون دیده شد. یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید. وی در این سریال با وجود اینکه نقش اصلی را نداشت اما توانست نظر مخاطبین را جلب نماید.

بهنوش طباطبایی

این بازیگر زن جوان عکسی جالب با لباس بندری از خودش منتشر کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27do56