دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 14:46
کد خبر: 38426

کفش های پاشنه بلند همسر رونالدو عربستانی ها را انگشت به دهان کرد! + عکس

با انتشار تصویر جدیدی در صفحه شخصی خود، جورجینا رودریگز، شریک زندگی رونالدو، کاربران را دوباره شگفت زده کرد.

امروزه، کریستیانو رونالدو و نامزدش به عنوان یکی از تبلیغات پرسود و جذاب در کشور عربستان شناخته می‌شود. هرچند که جورجینا ۲۸ ساله، پس از آشنایی با فوق ستاره فوتبال جهان، به صنعت مد و فشن اروپا روی آورده و در حال حاضر فعالیت کردن در این حوزه است.

اما به نظر می رسد بعد از نقل مکان این زوج مطرح به عربستان روند فعالیت های تبلیغاتی جورجینیا سرعت عجیبی به خودش گرفته است.

کفش های جین و طلاکوب جورجینا توجه عربستانی ها را جلب کرد

چرا که این مدلینگ آرژانتینی علاوه بر سفیر برندهای مشهور جهانی، جدیدا معرفی برندهای عربستانی را هم به عهده گرفته است.

در همین ارتباط جورجینا به تازگی با نمایش یک تصویر متفاوت از استایل جدید اش بار دیگر توجه کاربران را به خودش جلب کرده است.

مادر دو فرزند رونالدو در یک استوری علاوه بر رونمایی از کفش های لوکس و طلاکوب اش بار دیگر صدای کاربران عربستانی را به سبب پز دادن زندگی لاکچری اش بلند کرده است.

کشتی سوپر لاکچری جورجینا و رونالدو همه را شگفت زده کرد

در ماه های گذشته کریس رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال بیش از هر زمان دیگری در مرکز توجه اغلب رسانه های ورزشی دنیا قرار داشته است.

انتقال پر سر و صدای او به لیگ عربستان و دستمزد نجومی اش حتی باعث خشم طرفداران پر و پا قرص او شده بود.

چرا که اغلب فوتبال دوستان گمان می کردند او با پیوستن به النصر عربستان به کار خود در دنیای حرفه ای فوتبال پایان خواهد داد.

اما عملکرد درخشان رونالدو از همان روزهای ابتدایی در این تیم باعث تعجب منتقدین و سکوت آنها در برابر او شده است.

در همین راستا حالا جورجینا نامزد مشهور رونالدو با انتشار تصویری از کشتی فوق لاکچری شان در اینستاگرام اش زندگی پر زرق و‌ برق شان را به رخ کاربران کشیده است.

او در این تصویر با انتشار نمایی از کشتی تفریحی شان نشان می دهد که رونالدو در تعطیلات تابستانی شان هم در حال ورزش کردن روی کشتی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dn8d