چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/02 11:44
استقلال | جواد نکونام
کد خبر: 125174

انتخاب جواد نکونام برای استقلال کدام ستاره است ؟ | یکی از این دو نیمکت نشین می شوند

یکی از بازیکنان استقلال که در هفته‌های گذشته دچار مصدومیت شده بود حالا با قدرت هرچه تمام‌تر در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده است.

به گزارش رصد ورزشی :زبیر نیک نفس بازیکن سنندجی و ۳۰ ساله تیم استقلال که آخرین بار در ترکیب ثابت استقلال مقابل هوادار به میدان رفته بود پس از مصدومیت از ناحیه کشاله در دیدارهای بعدی استقلال مقابل آلومینیوم اراک، شمس آذر قزوین و تراکتور نتوانست استقلال را همراهی کند اما این بازیکن حالا با آمادگی کامل در تمرینات این روزهای استقلال حضور پیدا کرده و جواد نکونام را در شرایط سختی قرار داده است. او در دیدار با نفت مسجد سلیمان هم به میدان رفت.

در غیاب این بازیکن مهدی مهدی‌پور دیگر هافبک تیم استقلال در سه دیدار یاد شده این تیم از ابتدا در ترکیب آبی پوشان به میدان رفته و حالا با بازگشت زبیر نیک نفس در شرایط کاملا آماده جواد نکونام باید یکی از این دو نفر را مقابل ذوب آهن به میدان بفرستد.

نکته جالب توجه اینکه هر دوی این بازیکنان سابقه بازی برای تیم ذوب آهن را دارند. زبیر نیک نفس در لیگ برتر هجدهم و نیم فصل اول لیگ برتر نوزدهم و مهدی مهدی پور از لیگ چهاردهم تا هفدهم و همچنین لیگ نوزدهم برتر سابقه ۵ سال حضور در ترکیب تیم ذوب آهن را در کارنامه فوتبالی‌اش دارد. ضمن اینکه این بازیکن اصفهانی است. ضمن اینکه این بازیکن در سه دیدار اخیر جزو خوب های این تیم به شمار می‌رفته است.

اخبار رسیده از اردو تیم استقلال حاکی از آن است که امروز و در تمرین استقلالی‌ها نفر اصلی از بین این دو نفر برای بازی مقابل ذوب آهن انتخاب خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27aq9v