چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/27 09:55
پرسپولیس | کریم باقری
کد خبر: 124802

اخبار پرسپولیس | مشکل بزرگ پرسپولیس و یحیی مشخص شد

غیبت کریم باقری در مجموعه تیم و همین طور وحید امیری در داخل تیم به دلیل مصدومیت باعث شده تا پرسپولیس روزهای سختی را سپری کند.

به گزارش رصد ورزشی : همه در جریان اختلافات به وجود آمده بین یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس و رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس قرار دارند. سرمربی موفق پرسپولیس بعد از کسب نتایج فوق العاده با این تیم حالا روزهای بسیار سختی را تجربه می‌کند و حواشی مختلف در تیم او باعث شده تا تیمش کیفیت پایینی در بازی‌های اخیر از خودش نشان دهد. غیبت کریم باقری در مجموعه تیم و همین طور وحید امیری در داخل تیم به دلیل مصدومیت باعث شده تا پرسپولیس روزهای سختی را سپری کند.

شاید اتفاقاتی که این فصل در پرسپولیس رخ داده و این روزها شاهدش هستمی بهترین پاسخ و مدعا برای همه آن هایی باشد که تاکید داشتند کار کریم باقری در پرسپولیس جز فریاد زدن چیست؟ حالا چند ماهی است که کریم باقری دیگر عضوی از نیمکت پرسپولیس نیست و هیچکدام از نیمکت نشین های پرسپولیس هنوز موفق نشده اند حواشی این تیم بزرگ را جمع و جور کنند.

در فوتبال یک قانون نانوشته داریم که "تیم بزرگ، یک لیدر بزرگ می خواهد" و پرسپولیس این روزها یک رهبر و لیدر بزرگ را ندارد. مردی که به عنوان بزرگتر حواشی را جمع و جور کرده و به سان یک فرمانده پرسپولیس را با تدبیر از بحران خارج کند نه با ایجاد حاشیه و مشکلات بزرگتر.

از سوی دیگر غیبت بازیکنی چون امیری نیز به این شرایط دامن زده است. اگرچه وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس است اما از نظر روحی و اخلاقی به گونه ای است که می تواند مجموعه بازیکنان را هدایت کرده و آن ها را از تصمیمات عصبی و حاشیه ای برحذر دارد نه این که شخصا خودش به یکی از پرچمداران اعتصاب تبدیل شود.

از این رو هواداران پرسپولیس امیدوارند در مجموعه تیم هرچه سریع تر وحید امیری به شرایط بازی رسیده و این مصدومیت عجیبش را به پایان برساند و از سوی دیگر سیدجلال حسینی نیز به نوعی جا پای کریم باقری گذاشته و این مجوز را از یحیی گل محمدی بگیرد تا نقش بیشتری در مجموعه داشته باشد. در این شرایط بی شک نیمکت پرسپولیس  صاحب چهره ای خواهد شد که به عنوان بزرگتر مشکلات را حل و فصل کند نه این که در چنین مواقعی خود را عقب کشیده و به نوعی با دخیل نکردن خود در اوضاع از اتفاقات شانه خالی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27albd