سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/24 14:22
تعبیر خواب
کد خبر: 39556

تعبیر خواب|شنیدن خبر خوب در خواب چه تعبیری دارد؟

از دیدگاه اسلام اصل علم تعبیر خواب یک علم الهی بوده و از هر کسی ساخته نیست.

تعبیر خواب فرایند اختصاص و معنا دهی به رؤیاهایی که در خواب دیده می‌شود است، اگرچه با برخی از اشکال روان درمانی همراه است، اما هیچ شواهد قابل اعتمادی وجود ندارد که درک یا تعبیر خواب تأثیر مثبت بر سلامت روان فرد داشته باشد.منابع تعبیر خواب کثیر هستند.برای تعبیر خواب خود متن زیر را دنبال کنید.

خوابی که حاوی اخبار خوب یا بد است در واقع پیامی از سمت ضمیر ناخودآگاه شما برای توجه بیشتر به محیط پیرامون خود است و نوعی هشدار به حساب می‌آید.

 

تعبیر خواب شنیدن خبر

تعبیر خواب شنیدن خبر (اسلامی)

تعبیر خواب شنیدن خبر (غربی)

   هر کس بسته به اعتقاد و شرایط زندگی ممکن است تعبیری را برگزیند که با تفسیر خواب از نظر خودش سازگار باشد. معبران غربی و اسلامی برای تعبیر خواب شنیدن خبر خوب و بد دیدگاه‌های مختلفی ارایه کرده‌اند. 

تعبیر خواب شنیدن خبر (اسلامی)

تعبیر خواب شنیدن خبر خوب:

ابن سیرین می‌گوید:

اگر خبر خوبی از یک زن بشنوید یعنی او پسری به دنیا خواهد آورد.

اگر شما در خواب خبر خوشحال کننده‌ای به کسی بدهید، به اندازه کمی به فرزندانتان بلا و مصیبت خواهد رسید.

اگر در خواب خبر خوشی شنیدید و گریه کردید یعنی مال و اموالتان را بر زن و فرزندان بذل می‌کنید.

 

منوچهر مطیعی می‌گوید:

اگر در خواب ببینی که از نزدیکان خبر خوشی می‌شنوی یعنی فرزند پسری به دنیا خواهی آورد.

اگر در خواب ببینی که به فردی افسره و غمگین خبر خوش می‌دهی یعنی به شما وام داده می‌شود و از غم و ناراحتی نجات می‌یابید.

امام صادق (ع) می‌گوید:

تعبیر  شنیدن و دادن خبر خوش در خواب بر چهار وجه است:

۱- صلاح کارهای این جهان

۲- خیرو منفعت

۳- داد و کامرانی

۴- گشایش کارهای شایسته

 

تعبیر خواب شنیدن خبر (غربی)

شنیدن خبر خوب در خواب نمی‌تواند دلیلی برای خوشحالی باشد بلکه نوعی هشدار برای اتفاقی ناخوشایند و حتی خطرناک در آینده به شمار می‌آید، پس باید مراقب باشید. 

اگر در خواب خبر خوبی شنیدید، در مسائلی که نیاز به شرکت کردن و کنترل شخصی شما باشد شانس خوبی خواهید داشت و موفق می‌شوید.

اگر در خواب نامه‌ای با اخبار خوب دریافت کنید نشانه موفقیت‌های بزرگ مالی است.

اگر در خواب خبر بدی بشنوید نشانگر این است که نباید از کاری که برای آن نگرانید بترسید، نتیجه به آن بدی که شما فکر می‌کنید نخواهد بود و شما از این که کارها به راحتی مرتب می‌شوند تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

اگر در خواب به اخبار رسانه‌های جمعی گوش می‌دهید نشانگر این است که با بعضی از مقامات عالی رتبه با بی احترامی رفتار می‌کنید و دیر یا زود باید هزینه آن را بپردازید. اگر در خواب به خبری از تلویزیون و یا رادیو گوش می‌دهید به این معنی است که شما در تلاش خود ثابت قدم نیستید و همه چیز به طور اتفاقی پیش خواهد رفت. اگر به طور موفقیت آمیز باشد شما نیز موفق خواهید بود و در غیر اینصورت شکست خواهید خورد.

اگر در خواب خبر بدی شنیدید به این معناست که باید نقاط قوت و توانایی های خود را به کار گیرید تا در موقعیت‌های سخت گرفتار نشوید.

 

در کتاب تعبیر خواب اینگونه بیان می‌شود که اگر در خواب خبر بدی در مورد وسایل حمل و نقل شنیدی مثل سقوط هواپیما و یا خروج قطار از ریل، بدان معناست که باید از سفر کردن با وسایل حمل و نقل عمومی بپرهیزید.

اگر در خواب دیدید که در حال تماشای اخباری بودید که گزارشی درباره شما و دستاوردهای شماست بیانگر این است که باید از به اشتراک گذاشتن برنامه‌هایتان با دیگران در واقعیت خودداری کنید.

معبر دیگری می‌گوید:

اگر در خواب خبرهای خوب بشنوید نشانگر به دست آوردن شانس و دوستان فراوان است و اگر خبر بد بشنوید به معنای این است که در کارهای خود رضایت بزرگی به دست می‌آوربد.

اگر در خواب خود خبر خوبی به دیگران بدهید به معنای کنجکاوی شدید شماست و اگر خبر بد بدهید به زودی ممکن است خبر مرگ یکی از اعضای فامیل را بشنوید.

اگر فرزندانتان در خواب به شما خبرهای خوشی بدهند به شادی فراوان در زندگی واقعی تعبیر می‌شود و اگر خبر بدی به شما بدهند بیانگر این است که در دنیای واقعی باید بتوانید بر خشم خود غلبه کنید.

بیتون می‌گوید:

شنیدن اخبار خوب، بیانگر داشتن روزهای خوب است. شنیدن اخبار بد، بیانگر پیشامدهای نامطلوب است.

برایت می‌گوید:

شنیدن اخبار مهم در خواب، نشانه آن است که از رازی مطلع می‌شوید. اگر در خواب خبر دست اولی به گوش شما برسد، به این معناست که از راه دور چیزی به دستتان می‌رسد.

اچ میلر می‌گوید:

اگر در خواب خبر خوشی شنیدید، علامت آن است که خبر بدی به شما می‌رسد و اگر در خواب خبر بدی شنیدید، نشانه آن است که خبر خوبی به شما خواهند داد.

معبران شنیدن خبر مرگ را به طور گوناگونی تعبیر می‌کنند. بعضی از معبران که شنیدن خبر در خواب را مانند همان خبر تعبیر می‌کنند. مثلا اگر در خواب خبر مرگ کسی را بشنوید یعنی آن شخص در آینده بیمار خواهد شد یا می‌میرد. معبر دیگری معتقد است شنیدن خبر مرگ توسط فرد اینگونه تعبیر می‌شود که دنیا بر فرد خواب بیننده تنگ می‌شود و لذتی از زندگی نخواهد برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3eg69a