سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/20 04:51
فال حافظ
کد خبر: 39325

کلیک کن وارد شو|فال حافظ بر اساس ماه تولد امروز 20 اردیبهشت 1402

پیشگویی فال حافظ بر اساس ماه تولد امروز 20 اردیبهشت 1402

به گزارش رصد ورزشی:فال حافظ یک شیوه پیشگویی است که در آن از شعرهای حافظ، که یکی از بزرگترین شاعران ادبیات فارسی است، برای پیش‌بینی آینده استفادهمی‌شود. با این روش، شخصی مورد نظر سوال خود را بپرسد و به طور تصادفی یک بیت از شعر حافظ را باز کند. سپس بر اساس تفسیر و تعبیر آن بیت، به پاسخی برای سوال خود می‌رسد .معمولاً فال حافظ برای امور عاطفی و عاشقانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در برخی موارد ممکن است برای مسائل دیگری هم استفاده شود. به هر حال، برای اینکه فال حافظ مفید باشد، باید پاسخی که از آن به دست می‌آید را با توجه به شرایط فعلی و وضعیت شخصی خود تفسیر کنید.شما می‌توانید فال حافظ را روزانه بگیرید.

 

فـال حـافـظ امروز 20 اردیبهشت متولدین فروردین

 

غزل شماره 424 دیوان حافظ : از من جدا مشو که توام نور دیده‌ای

تعبیر غزل شماره 424 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به اهداف خود لازم است از پشتکار خوبی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را در این راه به کار گیرید.در مقابل سختی های مسیر سر خم نکنید و غرور و کبر را کنار بگذارید.

صبور باشید و با شکیبایی موانع را پشت سر بگذارید. از کارهای عجولانه و استرس بیهوده برحذر باشید تا بتوانید با آرامش و طمانینه در جهت رسیدن به آرزوها گام بردارید.

فـال حـافـظ امروز 20 اردیبهشت متولدین اردیبهشت

 

غزل شماره 148 دیوان حافظ : یارم چو قدح به دست گیرد

تعبیر غزل شماره 148 حافظ در فال شما :

راز موفقیت و رسیدن به هدف امیدواری است. توکل به خدا و صبر را جایگزین یاس و ناامیدی کنید و از خداوند طلب یاری نمایید. معشوق راه و رسم عاشقی نمی داند و این باعث آزار شما خواهد شد. عاشقی با ترس و تردید میانه ای ندارد، بهتر است او را رها کرده و بگذارید زمان همه چیز را درست کند.

به زودی ملاقات مهمی در پیش خواهید داشت. به پدر و مادر خود احترام گذاشته و زندگی خود را با حرف های بی اساس خراب نکنید. نگران رقیبان و دشمنان نباشید که به زودی همه آن ها را مغلوب خواهید کرد.

خبر خوبی از مسافر دریافت خواهید کرد.

فـال حـافـظ امروز 20 اردیبهشت متولدین خرداد

 

غزل شماره 9 دیوان حافظ : رونق عهد شباب است دگر بستان را

تعبیر غزل شماره 9 حافظ در فال شما :

از روزهای جوانی استفاده کنید و قدر آن را بدانید که وقتی از دست رفت دیگر بازنخواهد گشت. مدتی است برای اتفاقی خوب دعا می کنید، به زودی خبری خوش به شما خواهد رسید. همواره به یاد خدا باشید.

روزهای خوش در راه است و تلاش های شما به نتیجه خواهد رسید. ایمان به خدا و تلاش در نهایت شما را به آرزوهای تان خواهد رساند. بیش از حد به دنیای مادی نچسبید و از خدا و قرآن کمک بخواهید تا از همه بلایا و اتفاقات ناخوشایند دور بمانید.

فـال حـافـظ امروز 20 اردیبهشت متولدین تیر

 

غزل شماره 220 دیوان حافظ : از دیده خون دل همه بر روی ما رود

تعبیر غزل شماره 220 حافظ در فال شما :

گویی کسی صدای شما را نمی شنود، درد دل های فراوانی در دل شما هست که به هیچکس نمی توانید بگویید، حتی معشوق هم از شما روی برگردانده و این بی توجهی اطرافیان باعث رنجش شما شده است.

نیتی در دل دارید که به یاری خداوند و با توکل بر او عملی خواهد شد و شما به سرمنزل مقصود خواهید رسید. انسان خوبی هستید و دل پاک و صیقلی دارید. اگر با وجود تلاش و صبوری هنوز به مراد دل نرسیدید تنها دلیل آن مصلحت خداوند بوده است.

فـال حـافـظ امروز 20 اردیبهشت متولدین مرداد

 

غزل شماره 55 دیوان حافظ : خم زلف تو دام کفر و دین است

تعبیر غزل شماره 55 حافظ در فال شما :

اگرچه به نظر می رسد برای رسیدن به سرمنزل مقصود و در آغوش گرفتن یار راه زیاد و مشکلات فراوانی وجود دارد اما با یاد و توکل به خداوند متعال و هوشیاری می توانید همه مشکلات را پشت سر گذاشته و به مراد دل تان برسید.

بدخواهان و حسودان برای شما دام گسترده اند و به دنبال ضربه زدن به شما هستند، مراقب باشید و از خداوند کمک بخواهید.

فـال حـافـظ امروز 20 اردیبهشت متولدین شهریور

 

غزل شماره 91 دیوان حافظ : ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت

تعبیر غزل شماره 91 حافظ در فال شما :

واقعا عاشق شماست و همیشه در ذهنش باقی خواهید ماند، شما هم به فکر او هستید اما خودتان را نزد او خوار و کوچک نکنید. بهتر است مجنون عشق خودش را بروز نداده و سختی های راه را تحمل کند تا شما هم در عشق و عاشقی به مقام او برسید.

فـال حـافـظ امروز 20 اردیبهشت متولدین مهر

 

غزل شماره 260 دیوان حافظ : ای سرو ناز حسن که خوش می‌روی به ناز

تعبیر غزل شماره 260 حافظ در فال شما :

در این راه صبوری کنید و غم هجران را تحمل کنید تا به زودی به وصال یار برسید. برای نشان دادن خلوص نیت خود، با مردم با صداقت رفتار کرده و صمیمی باشید. برای گذر از سختی ها و رسیدن به اهداف با گام های استوار قدم برداشته و از کنایه و طعنه های حسودان نترسید.

برخی از دوستان به کمک شما نیاز دارند و طلب یاری می کنند، دست رد به سینه آن ها نزنید و سعی کنید به عهد و پیمان خود وفادار بمانید. اسرار خود را نزد نامحرم فاش نکنید و به خداوند توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 20 اردیبهشت متولدین آبان

 

غزل شماره 189 دیوان حافظ : طایر دولت اگر باز گذاری بکند

تعبیر غزل شماره 189 حافظ در فال شما :

هدفی دارید که دستیابی به آن برای شما بسیار مهم است و برای به دست آوردنش از خیلی چیزها می گذرید اما گمان می کنید هیچکس به حرف های شما گوش نمی کند. اما این درست نیست و دوستان زیادی هستند که در شرایط خاص به شما کمک خواهند کرد.

نگران نباشید، به زودی به هدف موردنظر خواهید رسید و افراد حسود و بددل ناامید خواهند شد و به زودی خبر ناکامی دشمنان را خواهید شنید. نذر خود را ادا کنید. مسافرت عالی خواهد بود و نتایج خوبی به همراه دارد.

فـال حـافـظ امروز 20 اردیبهشت متولدین آذر

 

غزل شماره 48 دیوان حافظ : صوفی از پرتو می راز نهانی دانست

تعبیر غزل شماره 48 حافظ در فال شما :

خواستنی ها را فقط از خدا بخواهید و دست به دامان بندگان او نشوید که تنها خدای متعال قادر مطلق است.

به زودی به مراد دلتان خواهید رسید اما در این راه مراقب باشید که از یاد خداوند غافل نشوید و تنها به او توکل کنید، برای رسیدن به پیروزی از دو کلید اصلی عقل و ایمان بهره بگیرید.

ترس و تردید را کنار گذاشته و با اراده فولادین و عزمی راسخ برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید.

فال حافظ امروز 20 اردیبهشت متولدین دی

تصویر

غزل شماره 21 دیوان حافظ : دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست

تعبیر غزل شماره 21 حافظ در فال شما :

برای رهایی از درد و رنج و غلبه بر مشکلات زندگی باید ایمان خود را قوی کرده و محکم و راسخ قدم بردارید. مشکلات زیادی در اطراف تان مشاهده می کنید اما هنر آن است که بتوانید در اوج گرفتاری ها شاد باشید و روحیه خود را حفظ کنید.

افرادی از تو حمایت کرده و از بلوایی که ایجاد شده نجات پیدا خواهید کرد. به دنبال تغییرات مثبت در زندگی و فکرتان باشید.

سعی کنید از پلیدی و افکار منفی دوری کرده و خصایص اخلاقی همچون بخشندگی را در خود پرورش دهید.

فـال حـافـظ امروز 20 اردیبهشت متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 264 دیوان حافظ : خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز

تعبیر غزل شماره 264 حافظ در فال شما :

پیوسته افکار و کلام منفی دارید و دچار غم و اندوه زیادی شده اید، ناامیدی و یاس را کنار گذاشته و غم به دل راه ندهید که غصه خوردن برای چیزهای فانی بیهوده است.

برای آرامش دل و شفای روح باید به سمت خدا بروید و از عبادت غافل نشوید. شک و بدبینی را کنار گذاشته و آینه دل را جلا دهید. برای رسیدن به مراد دل صبوری لازم است.

فـال حـافـظ امروز 20 اردیبهشت متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 241 دیوان حافظ : معاشران ز حریف شبانه یاد آرید

تعبیر غزل شماره 241 حافظ در فال شما :

تازگی ها احساس تنهایی می کنید و گمان می کنید همه شما را فراموش کرده اند، اما اینطور نیست و بسیاری از دوستان نگران حال شما هستند. اگرچه برخی دوستان به شما بی توجه شده اند، با وجودی که شما در لحظات خوشی، هوای آن ها را داشته اید.

از رحمت خداوند ناامید نشوید، به زودی لطف پروردگار شامل حال شما خواهد شد. دچار عشقی یک طرفه شده اید، بهتر است خوددار باشید و با فکر و دوراندیشی عمل کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bnwz