یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/16 11:59
قیمت نان سنگک
کد خبر: 39207

قیمت نان گران شد | جزییات گرانی نان

امروز 16 اردیبهشت قیمت مصوب نان سنگک اعلام شد

امروز 5 هزار تومان اعلام شد و گران تر شد. افزایش قیمت نان سنگک امروز در حالی اعلام شد که شیر خام هم امروز گران تر شد. محمد سلیمانی گفت: قیمت نان سنگک زیر 5 هزار تومان توجیه اقتصادی ندارد، نانوایانی که قیمت نان سنگک 3 هزار تومان می‌فروشند یا در وزن دستکاری می‌کنند و یا نانوا صاحب ملک است و می‌خواهد اینگونه چراغ نانوایی‌اش را روشن نگه دارد؛ اما واقعیت این است که نرخ 3 هزار تومان با این تورم نمی‌تواند هزینه‌های نانوایان را جبران کند. 

محمد سلیمانی نرخ منطقی نان سنگکی در فروش‌های اینترنتی را ۲۵ هزار تومان دانست و افزود: خریداران نان در فروشگاه‌های اینترنتی با میل و رغبت خود نان با نرخ‌های مختلف را انتخاب مفروش نان سنگکی زیر ۵ هزار تومان توجیه اقتصادی ندارد، گفت: نانوایانی که نان سنگک ۳ هزار تومان می‌فروشند یا در وزن دستکاری می‌کنند و یا نانوا صاحب ملک است و می‌خواهد اینگونه چراغ نانوایی‌اش را روشن نگه دارد؛ اما واقعیت این است که نرخ ۳ هزار تومان با این تورم نمی‌تواند هزینه‌های نانوایان را جبران کند. ی‌کنند و تمایلی برای ماندن در صف‌های خرید را ندارند؛ قیمت نان در این فروشگاه‌ها بین ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان است؛ و هزینه پیک، ۹ درصد ارزش افزوده و ... برای خرید نان در نظر گرفته شده است.

قیمت نان سنگک

به گفته رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی؛ سال گذشته دولت مقرر کرد که 80 درصد کمک هزینه به نانوایان پرداخت کند که متاسفانه این مبلغ پرداخت نشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d95xm