پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/10 23:59
علیرضا بیرانوند
کد خبر: 39097

تکرار رفتار علیرضا بیرانوند در دربی | گلر پرسپولیس باز هم به سمت هواداران رفت+عکس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار با گل گهر شادی خود را به سمت سکوهای آزادی برد.​

به گزارش رصد ورزشی: علیرضا بیرانوند با بازی در تیم‌های مختلف فوتبال ایران شروع به کسب تجربه کرد. علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس پیوست و به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم حضور یافت. علیرضا بیرانوند در باشگاه پرسپولیس، چندین قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و همچنین دو بار رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است.همچنین، بیرانوند در تیم ملی فوتبال ایران نقش مهمی را ایفا کرده است. علیرضا بیرانوند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در برزیل، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ و همچنین جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی حضور داشته است.علیرضا بیرانوند به دلیل مهارت‌های فنی بالا، ذهن قوی و همچنین تعهد بالا و اخلاق برتر در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، محبوبیت بسیاری در بین هواداران فوتبال دارد.

یکی از اتفاقات جنجالی دربی بعد از پایان این تقابل حساس رقم خورد. جایی که علیرضا بیرانوند با یک حرکت جنجالی این برد را جشن گرفت. اتفاقی که باعث عصبانیت هواداران استقلال هم شد و حتی بعد از مسابقه این باشگاه بابت حرکت دروازه‌بان پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت کرد.

دیدار امروز پرسپولیس و گل گهر نیز شاهد اتفاقی تقریبا مشابه بود. این بازی که از اهمیت بالایی برای شاگردان گل محمدی برخوردار بود در نهایت با پیروزی دو بر یک سرخپوشان به پایان رسید.

در پایان این دیدار علیرضا بیرانوند باردیگر به سمت هواداران رفت و خوشحالی خود را با آن‌ها تقسیم کرد. با این تفاوت که از حاشیه‌های دیدار دربی درس گرفته بود و حرکات دور از انتطاری از خود نشان نداد.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bgye