پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/10 07:17
ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو
کد خبر: 39092

محصولات عرضه شده در طرح فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه ۱۴۰۲ + جدول

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخـش دوم اولویـت تابسـتان بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

شرکت ایران خودرو با هدف توسعه صنعت خودروسازی در ایران تأسیس شد . ایران خودرو در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده خودرو در کشور محسوب می‌شود. ایران خودرو از زمان تأسیس خود تاکنون، با همکاری شرکت‌های خودروسازی جهانی نظیر پژو، رنو، کیا، مزدا و سوبارو، خودروهای مختلفی را در داخل کشور تولید کرده است.

برخی از خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو عبارتند از:

- سمند: این خودرو، که با همکاری شرکت پژو تولید می‌شود، یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی است و در بازار خودروی ایران به شدت رقابتی است.

- پراید: این خودرو، که با همکاری شرکت رنو تولید می‌شود، اولین خودروی سبک ایرانی است که در سال ۱۳۴۵ به بازار عرضه شد و همچنان بعنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایرانی محسوب می‌شود.

- تیبا: این خودرو، که با همکاری شرکت سایپا تولید می‌شود، در دسته خودروهای سدان با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت قرار دارد.

- دنا: این خودرو، که با همکاری شرکت کیا تولید می‌شود، یکی از خودروهایی است که اخیراً در بازار خودروی ایران محبوبیت زیادی کسب کرده است.

- پژو ۲۰۶ و ۴۰۵: این خودروها نیز با همکاری شرکت پژو تولید می‌شوند و در گذشته بسیار پرطرفدار بودند.

- رنو ساندرو و لوگان: این خودروها نیز با همکاری شرکت رنو تولید می‌شوند و در بازار خودروی ایران محبوبیت دارند.

برای اطلاع بیشتر از ثبت نام ایران خودرو مطلب زیر را بخوانید.

لینک ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت 1402

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/#!/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. 

مهلت واریز وجه پیش فروش ایران خودرو سامانه یکپارچه

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح فروش فوری ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه است. برای اینکار لازم است کل وجه خودرو پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت. گفتنی است واریز وجه از ۳۰ فروردین ماه اعلام شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzqvv