جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/08 13:57
ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو
کد خبر: 39058

قیمت جدید 4 محصول ایران خودرو مشخص شد+ قیمت

با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا از شرکت ایران خودرو پیش‌خرید کرده بودند، قیمت جدید و نهایی ۴ محصول این شرکت شامل رانا، سورن پلاس دوگانه، پارس ELX و 207 دنده‌ای پانوراما مشخص شد.

شرکت ایران خودرو در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده خودرو در ایران است و تلاش می کند تا با بهبود کیفیت و افزایش رضایت مشتریان، جایگاه قوی تری در بازار خودروی ایران داشته باشد. برای بهبود کیفیت محصولات، شرکت ایران خودرو از فن آوری های پیشرفته و استانداردهای جهانی در فرآیندهای تولید استفاده می کند. ایران خودرو  همچنین به صورت مداوم کنترل کیفیت را در طول تمام فرآیند تولید و تحویل خودرو ها به مشتریان خود انجام می دهد. علاوه بر این، ایران خودرو با گسترش شبکه خدمات پس از فروش و ارائه خدمات متنوعی مانند خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات و نگهداری، سعی در ارائه تجربه بهتری برای مشتریان خود دارد. همچنین می توان گفت که در سال های اخیر، شرکت ایران خودرو با انتشار گزارش های عملکرد و کیفیت محصولات خود به صورت شفاف، نشان داده است که محصولات آن بر اساس استانداردهای جهانی تولید شده اند و تلاش می کند تا بازخورد مشتریان را به عنوان یکی از مهم ترین عوامل در بهبود کیفیت محصولات خود در نظر بگیرد.

قیمت 4 خودروی رانا پلاس،‌سورن پلاس دوگانه، پارس و پژو ۲۰۷ دنده پانوراما امروز اعلام شد. این چهار خودرو با افزایش قیمت بسیاری همراه شدند.با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا از شرکت ایران خودرو پیش‌خرید کرده بودند، قیمت جدید و نهایی 4 محصول این شرکت مشخص شد.

قیمت خودرو از ابتدای سال با افزایش قابل توجهی همراه شد. اما هم‌زمان با به پایان رسیدن فروردین سرعت افزایش قیمت‌ کاهش یافت و اکنون تنها نوسانات جزئی در قیمت‌ها مشاهده می‌شود. برخی گمانه‌ها حاکی از آن است وزارت صمت برای فرار از استیضاح رضا فاطمی‌امین، وزیر صمت، بالاخره اقدام به کنترل بازار و قیمت‌ها کرده است.

با این حال اعلام خبر عرضه 50 هزار خودروی ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه خودرو تا پایان هفته جاری سیگنال جدیدی را به بازار مخابره کرد و قیمت برخی خودروها از دیروز کاهشی شد. البته بعید به نظر می‌رسد که این روند ادامه‌دار باشد. چراکه بعید است توزیع گسترده خودرو در هفته‌های آتی ادامه‌دار باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4je99l