پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/05 04:49
فرهاد مجیدی
کد خبر: 38994

توصیه فرهاد مجیدی به بازیکنان کلبا | آینده فوتبال امارات دست من است

سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: به بازیکنانم گفتم که بازی زیبا کافی نیست و نتیجه مهمتر است.

فرهاد مجیدی ،فرهاد مجیدی بازیکن مطرح فوتبال ایران است که در باشگاه استقلال تهران به شهرت رسیده. فرهاد مجیدی بعد از کناره گیری از فوتبال به عنوان سرمربی در دنیای فوتبال باقی ماند و در تیم مطرح استقلال نیز سابقه مربیگری دارد. فرهاد مجیدی رکوردی از خودش در تیم استقلال برجای گذاشته است که این رکورد را می توان جاویدان دانست.

فرهاد مجیدی پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیم اتحاد کلبا مقابل شارجه گفت: دو تیم سطح خوبی ارائه کردند و بازی لذت بخشی بود. بازیکنان اتحاد کلبا شایسته تقدیر هستند چرا که در همه چیز فوق العاده بودند و من از آنها کاملاً راضی هستم.

وی ادامه داد: این شاید یکی از بازی‌های نادری باشد که شانس واقعاً با ما بود. شارجه در لحظات آخر به نتیجه تساوی رسید، اما ما برگشتیم و در آخرین ثانیه به گل برتری رسیدیم.

سرمربی ایرانی تیم اتحاد کلبا خاطرنشان کرد: به بازیکنانم توصیه و تاکید کردم که بازی و نمایش زیبا در فوتبال کافی نیست، نتیجه مهمتر است و عملکرد خوب باید با نتیجه و پیروزی همراه باشد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره عملکرد تیمش در مسابقات قبل تاکید کرد: در بسیاری از مسابقات ما خوب بودیم. گاهی می‌بریم و گاهی می‌بازیم یا مساوی می‌کنیم. ما تحت تاثیر عامل غیبت بازیکنان به دلیل مصدومیت بودیم. امروز هم عبدالسلام و لئوناردو را از دست دادیم. فکر می‌کنم فصل آینده تیم متفاوتی را از نظر سطح و نتایج خواهید دید. تیم کلبا شامل بازیکنان جوانی است و آینده فوتبال امارات یا بخش بزرگی از آن را تشکیل می‌دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yj5ry