چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/04 03:03
دربی
کد خبر: 38974

خوشحالی همسر پریرا با پیراهن پرسپولیس برای برد دربی + عکس

همسر لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس پس از پیروزی در دربی عکسی از خودش با لباس این تیم منتشر کرد.

برد دربی یکی از معروف‌ترین رقابت‌های فوتبالی دنیا است و به عنوان یکی از برترین دربی‌های جهان شناخته می‌شود.دربی تاریخچه طولانی در فوتبال ایران دارد و برای هواداران پرسپولیس و استقلال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.این رقابت با نام "برد تهران" در سال ۱۳۴۶ (1947 میلادی) آغاز شد، در دربی به علت اینکه ورزشگاه‌های دو تیم در نیمه‌های مختلف شهر تهران قرار گرفته‌اند، نام "برد دربی" برای این رقابت پیشنهاد شد و به تدریج مورد قبول هواداران و رسانه‌های فوتبالی قرار گرفت.برد دربی همواره با حضور هواداران فراوان و صدای بلند آن‌ها همراه است و برای هر دو تیم و هواداران آن‌ها بسیار مهم است. معمولاً در این رقابت‌ها فضای تنش و هیجان به دلیل حضور هواداران فراوان دیده می‌شود و این بازی‌ها همواره با نتایج جذابی همراه بوده‌اند.

صدمین دربی پایتخت دیروز برگزار شد و تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال به برتری رسید تا صدر جدول پیش از دیدار امروز سپاهان به رنگ سرخ در بیاید.

همسر لئاندرو پریرا بازیکن خارجی پرسپولیس پس از این برد تصویری با پیراهن پرسپولیس استوری اینستاگرامی منتشر کرد.

نکته مهم این که، لئاندرو پریرا فرصت بازی کردن در دربی پایتخت را پیدا نکرد و یحیی گل‌محمدی ترجیح داد در نیمه نخست به مهدی عبدی و در نیمه دوم به عیسی آل‌کثیر بازی دهد که دومی موفق به گلزنی هم شد.

دربی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27djme