پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/01 03:36
جرارد پیکه
کد خبر: 38920

هدیه عاشقانه جرارد پیکه به کلارا | پیکه تولد 24سالگی کلارا جشن گرفت

کلارا چیا ۲۴ ساله شده و جرارد پیکه هدیه منحصر به فردی برای او آماده کرده است.​

جرارد پیکه در بارسلونا بازی می‌کند و همچنین در تیم ملی اسپانیا حضور دارد. جرارد پیکه از بهترین مدافعان جهان است و بازی او به عنوان مدافع مرکزی، بسیار قابل تحسین است. جرارد پیکه یکی از بازیکنان کلیدی بارسلونا است که در زمینه پاس دادن و رعایت فاصله با حریفان بسیار مهارت دارد. جرارد پیکه برای بارسلونا به همراه ستارگان دیگری مانند لیونل مسی، نیمار و شوقی مشغول بازی است و با تلاش‌های خود، در طول سال‌های اخیر، به کسب چندین جام قهرمانی لالیگا، جام باشگاه‌های جهان و یوئروپا کمک کرده است. در کل، جرارد پیکه یکی از بهترین مدافعان جهان است و به دلیل مهارت، تکنیک و خلاقیت خود توانسته است در سطح بین المللی شهرت بسیار زیادی داشته باشد.

به نظر می‌رسد که رابطه جرارد پیکه و کلارا چیا روز به روز قوی‌تر می‌شود. هنگامی که برای اولین بار مشخص شد که این فوتبالیست شکیرا را به خاطر یک زن بسیار جوان‌تر ترک کرده، شک و تردیدهایی در مورد دوام رابطه آنها وجود داشت، اما رابطه این زوج همچنان قوی است و عکس‌هایی که دائما از آنها منتشر می‌شود نشان می‌دهد که از زندگی در کنار هم لذت می‌برند.

این هفته تولد ۲۴ سالگی کلارا چیا است و پیکه برای جشن تولد او ترتیب یک سفر مجلل را داده است. این مرد کاتالانی تصمیم گرفته که تمام تلاش خود را بکند و تولد شریک زندگی خود را به شیوه‌ای منحصربفرد جشن بگیرد و به همین خاطر به امارات متحده عربی پرواز کردند و چند روزی آنجا خواهند ماند.

هرچند پیکه بعد از این سفر به میامی خواهد رفت تا پسرانش میلان و ساشا را ببیند. اعتقاد بر این است که پیکه به مدت ۱۰ روز در میامی خواهد ماند تا حسابی با فرزندانش وقت بگذراند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzqar