یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/26 04:03
مهدی طارمی
کد خبر: 38594

بدبیاری مهدی طارمی برای آقای گل شدن

مهدی طارمی به دلیل محرومیت در دیدار امشب برابر سانتاکلارا حضور نخواهد داشت.

مهدی طارمی یک بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست های مختلف میدانی به خوبی عملکرد داشته است. مهدی طارمی  در تیم های مختلفی از جمله تیم ملی ایران، پرسپولیس تهران و العین امارات بازی کرده است. در سطح بین المللی، مهدی طارمی برای تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ حضور داشته است. طارمی یکی از بازیکنان برجسته و قدرتمند فوتبال ایران است.

پورتو امشب در دیداری از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر پرتغال، در استادیوم درگائو میزبان سانتاکلارا خواهد بود. اژدها برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی خود، به نظر می رسد کار سختی برابر تیم قعرنشین لیگ نداشته باشد و بتواند دست پر از زمین بازی خارج شود.

سانتاکلارا در شرایطی برابر پورتو قرار می گیرد که در 14 مسابقه قبلی خود، عملکرد فاجعه باری داشته و تنها 2 تساوی کسب کرده و در 12 مسابقه تن به شکست داده است. طبیعی است که شاگردان کونسیسائو کار راحتی برای پیروزی داشته باشند اما بدشانسی اصلی در این زمینه، یقه مهدی طارمی را گرفته است.

مهاجم ایرانی پورتو در مسابقه هفته قبل برابر بنفیکا که در استادیوم دالوز شهر لیسبون برگزار شد، موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند اما در لحظات پایانی بازی و هنگام تعویض، به شکل عجیبی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد تا بدین شکل او 5 کارته شده و مسابقه امشب را از دست بدهد.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو نیز روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با سانتاکلارا ضمن بیان این موضوع، از غیبت مارکو گروییچ و ژائو ماریو در کنار مهدی طارمی خبر داد.

طارمی که با 13 گل زده در تعقیب ژوائو ماریو (بنفیکا) و گونچالو راموس (هر دو 17 گله) است، فرصت خوبی برای افزایش تعداد گل هایش در لیگ برتر را از دست داد. او که سابقه خوبی در گلزنی برابر سانتاکلارا دارد، می توانست فاصله اش را با 2 گلزن بنفیکا کاهش دهد که این اتفاق رخ نخواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yj5qj