پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 02:41
قیمت خودرو مونتاژی | قیمت خودرو مونتاژی مشخص شد | قیمت خودرو مونتاژی اعلام شد
کد خبر: 38374

تصمیمگیری درباره قیمت خودرو مونتاژی به کجا رسید؟ | خودرو های مونتاژی کاهش قیمت خواهند داشت!

شخص نماینده شورای رقابت درباره قیمت گذاری خودروهای مونتاژی اعلام کرد که هنوز محاسبات نهایی صورت نگرفته است و به همین دلیل تصمیم گیری درباره قیمت گذاری این خودروها به هفته آینده موکول شده است.

در حال حاضر، با توجه به عدم انجام محاسبات نهایی، هنوز قیمت خودروهای مونتاژی قطعی نشده است و برای تصمیم گیری در این زمینه باید صبر کرد. البته لازم به ذکر است که قیمت گذاری خودروها در حال حاضر تحت تأثیر عوامل مختلفی است که بر اساس آنها، برخی از شرکت‌های خودروسازی نیز تصمیم به تغییر در قیمت خودروهایشان گرفته‌اند. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی، نرخ ارز و سایر عوامل، انتظار می‌رود که تصمیم گیری درباره قیمت خودروهای مونتاژی به زودی انجام شود.

اسماعیل شجاعی در گفت وگو با خبرنگاران اقتصادی درباره نتیجه جلسه امروز شورای رقابت درباره قیمت گذاری خودروهای مونتاژی، اظهار داشت: هنوز محاسبات قیمت خودروهای مونتاژی نهایی نشده است، زیرا قیمت این خودروها فعلا در کارگروه تخصصی خودرو در حال بررسی است. 

سخنگوی شورای رقابت اظهار داشت: باید محاسبات لازم برای قیمت گذاری خودروهای مونتاژی در کارگروه بررسی و نهایی شود و سپس به شورای رقابت اعلام شود. 

وی ادامه داد: بنابراین هیچ تصمیمی در جلسه امروز شورای رقابت درباره قیمت خودرو های مونتاژی اتخاذ نشد، ‌احتمالا در جلسه هفته آینده این شورا درباره قیمت خودروهای مونتاژی تصمیم‌گیری می شود. 

شجاعی بیان داشت: همانطور که قبلا نیز اعلام شد آنچه که مسلم است افزایش قیمتی در رابطه با خودروهای مونتاژی نخواهیم داشت ضمن اینکه احتمال کاهش قیمت در برخی از خودروهای مونتاژی نیز وجود دارد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dnve