جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/06 17:10
شهرام عبدلی
کد خبر: 37206

رقص باورنکردنی شهرام عبدلی غوغا کرد | شور و هیجان شهرام عبدلی با رقص زیبا

رقص باورنکردنی شهرام عبدلی در یک نمایش با بازیگران معروف

شهرام عبدلی بازیگر 46 ساله ای است که سال ها در سینما و تلوزیون در حال فعالیت می باشد شهرام عبدلی از بازیگران قدیمی تئاتر است که به تلوزیون راه یافت او در سریال های مختلف در نقش های عمدتا منفی حسابی درخشید و معروف شد در ادامه تصویر دیده نشده از شهرام عبدلی در حال رقص که مربوط به یک تئاتر می باشد مشاهده می کنید . این تئاتر با کارگردانی شهرام عبدلی روی صحنه رفت و درون مایه طنز داشت در این نمایش بازیگران مطرح سینما و تلوزیون حضور داشتند که در این رقص شهرام عبدلی را همراهی می کردند . 

شهرام عبدلی در انتظار جراحی دوم

 احسان ناجی که در تئاتر «پنچری» با شهرام عبدلی همکاری داشته است، درباره تازه‌ترین وضعیت این بازیگر که به تازگی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است، گفت: آقای عبدلی به هنگام بازی در یک سریال دچار این عارضه شده است. در تماسی که با دوستانی این پروژه داشتم، گفتند که عمل جراحی اول برایشان انجام شده و باید جراحی دومی هم صورت بگیرد.

شهرام عبدلی چند روزی است در بیمارستان بستری شده و فضای‌‌مجازی هر لحظه به نقل از فردی، خبری درباره آخرین وضعیت جسمی‌ این بازیگر سینما و تلویزیون منتشر می‌کند. 

امیر غفارمنش دوست و همبازی این بازیگر که مشغول بازی در سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار با موضوع امام رضا(ع) در مشهدند خبر امیدوارکننده‌ای را اعلام کرد که برای لحظاتی اتفاق افتاد؛ هوشیاری شهرام عبدلی برگشت! او این‌طور گفته بود: «من 20 دقیقه پیش باخبر شدم که هوشیاری شهرام عبدلی بالا آمده است و فضای امیدوارکننده‌ای اتفاق افتاد، به‌گونه‌ای که الآن همه گروه این پروژه‌ای که در مشهد مشغول به کاریم، خوشحال‌اند.»

اما این نکته خیلی زود جایِ‌خودش را به حالت اولیه عبدلی داد. این‌طور که جواد حدادی مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد به خبرنگار تسنیم گفت: فقط می‌توانم بگویم آقای عبدلی همچنان بیهوش‌اند و دستگاه به ایشان وصل است. وضعیت تغییری نداشته و حالِ مساعدی ندارند. از مردم می‌خواهم برای این بازیگر خوب سینما و تلویزیون دعا کنند. 

عبدلی چطور به بیمارستان رسید و چه اتفاقی افتاد؟ این موضوع را هم جواد حدادی این‌گونه توضیح داد: شهرام عبدلی شامگاه شنبه 29 بهمن‌ماه دچار عارضه سکته خونریزی‌دهنده مغزی شده و بلافاصله او را توسط اورژانس به بیمارستان قائم مشهد انتقال دادند. اقدامات تشخیصی و درمانی از بدو ورود انجام شد و اولین عمل جراحی رویِ شهرام عبدلی اتفاق افتاد.  

وی افزود: شهرام عبدلی از همان موقع حال نامساعدی نداشت و هنوز هم همان حالت را دارد و در میانِ این همه خبر ضد و نقیض درباره وضعیت جسمانی ایشان، این نکته را صراحتاً اعلام می‌کنم هیچ تغییری در وضعیت ایشان اتفاق نیفتاده است. شهرام عبدلی هوشیاری ندارد، به دستگاه وصل است و حال عمومی‌اش نامساعد است.

مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم‌‌مشهد به این نکته هم اشاره کرد: امیدوارم با دعای مردم همین‌طور وضعیت بهتر شود و عمل جراحی دوم هم با موفقیت انجام شود و شهرام عبدلی هرچه زودتر بهبودی‌اش را پیدا کند.

پیگیری‌ها از آخرین وضعیت شهرام عبدلی نشان می‌دهد هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه آی‌سی‌یو (ICU) بیمارستان قائم مشهد به‌سر می‌برد؛ برای لحظاتی دو روز گذشته سطح هوشیاری این بازیگر رو به افزایش رفته اما به دلیل شرایطی که ارگان‌های حیاتی مغزی را درگیر می‌کند و غیرقابل پیش‌بینی‌اند دوباره شرایط این بازیگر به حالت اولیه و هوشیاری پایین و حالت بیهوشی رسیده است. 

 

شهرام عبدلی درگذشت

این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

  شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

به گزارش روابط عمومی سرال «آسوده باش»، شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان قائم مشهد منتقل شد.

 

جزئیاتی از مراسم تشییع پیکر شهرام عبدلی

هنوز زمان دقیق مراسم تشییع بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون مشخص نشده است و همه‌چیز بستگی به انتقال پیکر او به تهران دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ شهرام عبدلی ساعتی پیش در بیمارستان قائم مشهد دار فانی را وداع گفت، این خبر از سوی بیمارستان تأیید شد.

امیر رحیم‌زاده تهیه‌کننده سریال «آسوده باش» آخرین مجموعه‌ای که این بازیگر فقید در آن نقش داشت و به‌خاطر بازی در این پروژه در مشهد به‌سر می‌برد در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم از انتقال پیکر «عبدلی» بعد از تشییع در حرم حضرت امام علی‌بن موسی الرضا(ع) به تهران خبر داد.

او گفت: حدود ساعت 14:30 پیکر مرحوم عبدلی در حرم امام رضا(ع) تشییع می‌شود و پس از آن تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم کارهای مربوط به انتقال پیکر شهرام عبدلی را امروز انجام دهیم و برای تشییع و خاک‌سپاری به تهران برسد (مراسم تشییع از ورودی بست نواب صفوی حرم مطهر رضوی به‌همراه جمعی از هنرمندان و خادمین بارگاه و خانواده وی در صحن کوثر آغاز می‌شود و پس از قرائت نماز بر پیکر وی و دعای همراهان، مراسم به پایان می‌رسد).

علی عطایی بازیگر سریال‌های «زیرخاکی» و «جلال» که از دوستان نزدیک شهرام عبدلی است درباره جزئیات مراسم خاک‌سپاری او گفت: اعلام دقیق مراسم تشییع و خاک‌سپاری مرحوم عبدلی به انتقال پیکر او برمی‌گردد که چه‌زمانی به تهران برسد.

او با اشاره به اینکه مراسم تشییع شهرام عبدلی از خانه تئاتر به‌سمت قطعه هنرمندان خواهد بود، افزود: ان‌شاءالله مراسم تشییع و خاک‌سپاری مرحوم شهرام عبدلی با حضور دوستان و همکاران‌شان برگزار خواهد شد، پیکر این بازیگر از خانه تئاتر به‌سمت قطعه هنرمندان خواهد رفت.

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه 28 بهمن‌ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

این بازیگر 46ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به‌کارگردانی حسن حج‌گزار در مشهد به‌سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

سریال «خط قرمز» اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه‌گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل‌ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به‌نام آهو، تکیه بر باد، فاصله‌ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی متولد 29 اردیبهشت 1355 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

خبرگزاری تسنیم ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت درگذشت شهرام عبدلی، برای خانواده این بازیگر سینما و تلویزیون آرزوی صبر و شکیبایی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4be6v5