سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/16 10:15
مهران غفوریان | ازدواج مهران غفوریان | عشق مهران غفوریان
کد خبر: 36518

ذوق زدگی مهران غفوریان برای پدر شدن | مهران غفوریان غیرتی شد !

مهران غفوریان، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون روز جمعه چهاردهم بهمن ماه در استودیوی شبکه پنج سیما حضور پیدا کرد تا با مجری ویژه برنامه سلام تهران به گفت‌وگو بنشیند؛‌ وی در این برنامه درباره روز پدر سخن گفت.

به گزارش رصدورزشی : مهران غفوریان ، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه سلام تهران گفت: من متاسفانه پدرم را بسیار زود از دست دادم به همین دلیل روزهای پدر همراه او را به خاطر ندارم؛ او هیچ زمان علاقه‌اش برای دریافت کادوی روز پدر را مطرح نمی‌کرد اما حقیقت‌ آن است که هر پدری دوست دارد در حد یک تبریک از فرزندانش بشنود. 

وی در ادامه گفت: من همیشه باور دارم مادر از لحاظ احساسی فرزند را پشتیبانی می‌کند اما پدر به دنبال اعتبار، سربلندی و غرور فرزندش است. هر انسانی که پدر دارد در هر جای دنیا که باشد می‌تواند به او تکیه کند چرا که پدرها خیلی مهم هستند. 

او اظهار داشت: پشتیبان بودن پدر بسیار مهم است و باعث رشد یک فرزند می‌شود؛ هر فرزندی که نتواند از چنین ویژگی‌هایی برخوردار باشد آسیب می‌بیند. پدر من سال‌ها در نیروی دریایی خدمت کرد و در جبهه حضور داشت و همین دلیل به او افتخار می‌کنم. 

غفوریان اظهار کرد: پیش از پدر شدن برداشت خاصی از پدر بودن نداشتم اما پیش از پایان دوران بارداری همسرم خواب دخترم را می‌دیدم. از نظر من بانوان از زمانی که باردار می‌شوند مادر هستند اما پدرها تا زمان در آغوش گرفتن فرنزدانشان پدر نیستند.

او گفت: من تمایلی ندارم تا دخترم بازیگر شود و تا زمانی که او به سن مناسب برای تصمیم‌گیری در این باره نرسد او را جلوی دوربین نمی‌آورم؛ اگر از یک دکتر بپرسید که می‌خواهد فرزندش دکتر شود احتمالا قبول نخواهد کرد. مهم این است که دخترم در چه رشته‌ای نبوغ داشته باشد و به آن رشته علاقه داشته باشد. متاسفانه بسیاری از کودکان بازیگر با وجود شهرت بسیاری که دارند نمی‌توانند زندگی عادی داشته باشند. کودکان نیاز دارند تا زندگی کنند و رفتارهای کودکانه داشته باشند.

وی افزود: پدر و مادرهایی که علاقه دارند فرزند بازیگر داشته باشند باید بدانند که یک کودک در این حوزه ممکن است ۱۲ ساعت کار کنند و این بسیار زیاد است. چنین زمانی برای کودکان بسیار دشوار است و نباید آن‌ها را مجبور به بازی در فیلم و سریال کنیم.

غفوریان گفت: من از روزی که در برنامه خندوانه اعلام کردم پدر شدم تا زمانی که فرزندم به دنیا بیاد همواره از پدر شدن می‌گفتم. از لحظه‌ای که پدر شدم احساس بسیار شدیدی در این حوزه گرفتم و ذوق بیشتری گرفتم. آنقدر در این باره هیجان‌زده بودم که یک روز رامبد جوان من را متوقف کرد و گفت همسرش باردار است و باید مدتی برای پدر شدن صبر کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbvpm