پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/08 11:07
مهران مدیری | همسر مهران مدیری | دختر مهران مدیری | لایو دختر مهران مدیری
کد خبر: 37266

دختر مهران مدیری از مادرش رونمایی کرد؟ | لایو جنجالی دختر مهران مدیری

شهرزاد مدیری با انتشار این لایو و خانم جوانی که در کنارش حضور دارد حاشیه ساز شد

مهران مدیری بازیگر مطرح و خوشنام ایرانی است که در تاریخ 18 فروردین 1346 در تهران متولد شده. مهران مدیری ازدواج کرده است و دو فرزند حاصل زندگی ایشان می باشد. همسر مهران مدیری تا الان دیده نشده است و هیچ عکس و اسمی حتی از ایشان در رسانه منتشر نشده است. دختر مهران مدیری در یکی از لایو های خود صحبت هایی راجب مادر خود انجام داد و بیان کرد مادرش علاقه ای به دیده شدن و شهرت ندارد و از آن روز حواشی زیادی برای این خانواده بوجود آمده است.

دختر مهران مدیری اما مدتی بعد با انتشار یک لایو اینستاگرامی دیگر حاشیه ساز شد در این لایو خانمی جوان در کنار شهرزاد مدیری حضور دارد و شایعاتی مبنی بر اینکه این خانم همسر مهران مدیری است ساخته شده که در ادامه این فیلم را می بینید.

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد.

این هنرمند فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

مهران مدیری

مهران مدیری در دوران جنگ

مهران مدیری در سال 1364 نیز به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که هم برای سربازان نمایش اجرا می کرد و هم به عنوان راننده آمبولانس و آرپیجی زن فعالیت می کرد. همچنین در طی سالهای 1364 تا 1366 نیز در جبهه بود و در عملیات مرصاد و حلبچه شرکت داشت.

مهران مدیری

ازدواج و فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری سالها قبل ازدواج کرد و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. او علاقه ای به انتشار زندگی خصوصی خود نداشته و هیچ تصویر و مصاحبه ای از همسر ایشان در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

فرهاد پسر مهران مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 است و در زمینه موسیقی تحصیل و فعالیت می کند. شهرزاد فرزند دوم مهران مدیری نیز متولد 1376 می باشد، او در رشته مد و طراحی لباس تحصیل کرده و به نقاشی و موسیقی نیز علاقه مند است.

مهران مدیری

ماجرای ماری که مهران مدیری بزرگش کرد

شامگاه دوشنبه 6 شهریور ماه مهران مدیری مهمان برنامه ستاره سینما با اجرای کیوان کثیریان و همراهی امیر پوریا بود. در این برنامه که به صورت زنده و با حضور تماشاگران در پردیس سینمایی کوروش اجرا شد ، مهران مدیری پاسخگوی سوالات مجریان برنامه بود.

در بخشی از گفتگو در این برنامه ، مهران مدیری به شروع فعالیت حرفه ای در تئاتر اشاره کرد و درباره کار در تئاتر در اوایل انقلاب و مشکلاتی که بخاطر اجرای یک نمایش برایش رخ داد صحبت کرد و به ماجرای کتک خوردن از حراست تالار وحدت اشاره کرد و به این موضوع پرداخت که بعد از فیلم ساعت خوش همه عوامل فیلمش ممنوع الکار شدند و در ادامه صحبت هایش به حضور در جبهه اشاره کرد.

مهران مدیری

ماجرای بادیگاردها و ماری که هم خانه مهران مدیری است

در شبی که مهران مدیری مهمان این برنامه بود از ماری صحبت کرد که با آنها در خانه شان زندگی میکند و از ماجرای بادیگاردهایشان پرده برداشت.

مهران مدیری ادامه داد:در روزی که به مشهد رفته بودم برای اکران فیلم ساعت 5 عصر واقعا هرچه نیروی امنیتی بود فراهم کرده بودند و اینقدر ازدحام و مهربانی زیاد بود که آدم متحیر میشد و نیاز بود چند نفر برای حمایت از من کنار من حرکت کنند و اینجا باید بگویم که من واقعا بادیگارد ندارم و آنها نیروهای حفاظتی بودند که کنار همه اشخاص در مکان های شلوغ قرار میگیرند و این مساله که من بادیگارد دارم دستاورد فضای مجازی است که حقیقت ندارد. 

 

ماجرای انتشار عکس همسر !

از عکس زیر بعنوان تصویر همسر واقعی مهران مدیری یاد شده است که صحت نداشته و این عکس یکی از طرفداران مقیم آمریکای ایشان می باشد

این خانم از نظر چهره شباهت زیادی به خود آقای مدیری هم دارد

 

شغل همسر مهران مدیری

همسر مهران مدیری فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است او خانه‌ دار است و برای خودش مینویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌ هایش را نداشته است

اسم پسرشان فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن آقای مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌ های تلویزیونی‌ اش استفاده کرده است


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbrry