جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/21 09:18
فریبا نادری | ازدواج فریبا نادری | عشق فریبا نادری
کد خبر: 35060

رونمایی فریبا نادری از دکتر مخصوص زیبایی اش/فریبا نادری از فیلر لب می گوید!+عکس

عکس جدید از استوری فریبا نادری و تعریف تمجید او از دکتر زیباییش خبرساز شد .

فریبا نادری بازیگر و سلبریتی باتجربه و فعال ایرانی در اینستاگرام و تلوزیون است فریبا نادری سابقه بازی در سینما را نیز دارد در ادامه عکس دیده نشده از فریبا نادری را مشاهده می کنید استوری جدید فریبا نادری حرف و حدیث های فراوانی نیز داشته است فریبا نادری در سریال ستایش یک نقش فوق منفی بازی می کرد که این نقش بسیار روی شهرت و محبوبیت فریبا نادری تاثیر گذار بود . 

فریبا نادری

فیلر لب چیست؟

بزرگ کردن لب یک عمل زیبایی است که می تواند لب های پرتر و حجیم تر به شما بدهد. این روزها پرکننده پوستی تزریقی رایج ترین روش بزرگ کردن لب است.

انواع مختلفی از پرکننده های پوستی وجود دارد که می توان آنها را در لب ها و اطراف دهان تزریق کرد. اما رایج ترین فیلرهای امروزی محصولاتی هستند که حاوی موادی مشابه اسید هیالورونیک هستند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود. این به افزایش حجم لب های شما کمک می کند.

این نوع پرکننده های پوستی گاهی اوقات «پرکننده های اسید هیالورونیک» نامیده می شوند. کلاژن که زمانی رایج ترین پرکننده پوست بود، امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. گزینه های جدیدتر ایمن تر هستند و اثرات طولانی تری باقی می مانند.

تزریق چربی و ایمپلنت روش های دیگری برای حجیم شدن لب ها هستند. اما امروزه چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند زیرا نتایج متفاوت است و خطر عوارض جانبی بیشتر است.

فریبا نادری

فیلرهای لب چگونه عمل می کنند؟

فیلرهای لب نوعی بزرگ کننده یا تقویت کننده لب هستند که به نوعی درمان زیبایی محسوب می شوند که در این روش فیلر که بیشتر آن از هیالورونیک اسید ساخته شده است به قسمت های مختلف لب تزریق می شود تا به وسیله آن لب ها حجیم تر و متقارن گردد و شکل آنها نیز تغییر کند.

در تزریق فیلر لب ، فیلر هیالورونیک اسیدی که مانند ژل می باشد با سوزن یا کانولا به نقاط مختلف لب تزریق می شود. پرکننده هیالورونیک اسید فیلر خوبی است زیرا طبیعت آن هیدروفیل است که آبدوست می باشد. در نتیجه می تواند آب زیادی را جذب کند و نگه دارد که این امر باعث حجیم شدن لب ها می شود.

فیلرها را می توان به قسمت های مختلف ناحیه لب از جمله مستقیما به خود لب ها یا اطراف محیط دهان تزریق کرد. نتیجه اولی ظاهری پرتر و حجیم تر است در حالی که دومی لب ها را برجسته تر نشان می دهد. 

فریبا نادری


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lw6ee