دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/27 10:21
فر کردن مو
کد خبر: 31454

چند روش ساده و راحت برای فر کردن مو

چند حرکت ساده برای فر کردن مو در منزل:اگر به دنبال روشی ساده و تاثیر گذار برای فر کردن مو هایتان هستید با ما همراه باشید تا به راحتی و در منزل موهای خود را به زیبایی فر کنید.

اگر به دنبال روشی ساده و تاثیر گذار برای فر کردن مو هایتان هستید با ما همراه باشید تا به راحتی و در منزل موهای خود را به زیبایی فر کنید.

با این چند روش ساده و سریع می توانید موهای خود را بدون دستگاه های فر کننده مو و بدون آسیب دیدن موها انها را فر کنید.

علت رنگ نگرفتن مو چیست؟

اگر به دنبال موهایی فر هستید اما حوصله ساعت ها منتظر ماندن در سالن های انتظار آرایشگاه را ندارید یا حتی نمی خواهید پول زیادی برای موهایتان بپردازید، نگران نباشید، ما شما را راهنمایی می کنیم.

با روش هایی که ما در اینجا آورده ایم، دیگر احتیاجی به دستگاههای فر کننده مو، که با گرمای خود به موها آسیب رسانده و روغن طبیعی آنها را نیز از بین می برند، نیست.

مو

نکاتی درمورد نحوه استفاده از این روش

1. این روش در موهای کاملا خشک بهتر از موهای خیس و مرطوب نتیجه می دهد، پس کاملا موهایتان خشک باشد.

2. موهایتان را در تمام قسمت ها تقسیم بندی کنید، همانند روشی که آرایشگران برای کوتاه کردن مو استفاده می کنند.مو ها را لایه لایه تقسیم کنید و بقیه را در بالای سر کلیپس می زنند.

3. هر بخش را شانه بزنید تا در صبح روز بعد موهایتان پر از گره نباشد.

4. پیچیدن مو را با انتهای یکی از نوارها شروع کنید ، البته دم نوار را باقی بگذارید چرا که در انتها باید آن را ببندید. نوک مو را محکم به دور نوار بپیچید به سمتی که موها لوله می شود. این بدین معنی است که انتهای نازک در زیر لایه های ضخیم تر مدفون شود. به این ترتیب در جای خود ثابت مانده و در طول شب که خواب هستید از لای مو باز نمی شود.

5. پس از محکم کردن نوک مو، دم نوار را در دست دیگر گرفته و پیچیدن را شروع کنید. تا فرق سر موها را به دور نوار لوله کنید و یا در هر نقطه ای که دوست دارید فرها از آنجا آغاز شود.

6. دو انتهای نوار پارچه ای را در بالای سر به هم گره بزنید.

3 روش طبیعی فر کردن مو در طول یک شب تا صبح

برای فرکردن مو به این روش لازم آست یک تل کشی داشته باشید. پس از شستن موهایتان موها را دور کش مانند تصویر به دور تل کشی بپیچید. اجازه دهید خشک شود و پس از گذشت مدتی که بهتر است یک شب تا صبح باشد، کش را خارج کرده و از موهای موج دار خود لذت ببرید.

چند نکته درمورد نحوه استفاده از این روش:

1. اگر از مقدار کمی موس مو از قسمت گوش به پایین استفاده کنید میزان ثابت ماندن مو افزایش پیدا می کند و پرپشت تر نیز به نظر می رسد.

2. انجام این روش حتی برای موهای بلند حدود 10 دقیقه طول می کشد.

3. نگران سرخوردن کش مو در طول شب نباشید، به راحتی جدا نمی شود و لازم نیست کش شما زیاد سفت باشد.

4. همان طور که در عکس مشاهده می کنید این فر ها چندان مرتب به نظر نمی رسد ولی موها را پرپشت و زیبا نشان می دهد و نسبت به روش های دیگر زمان کمتری می برد و از همه مهم تر آسیبی به موها نمی رساند.

3 روش طبیعی فر کردن مو در طول یک شب تا صبح

این روش یکی از ساده ترین روش ها برای فر کردن مو است و به گزارش پرشین وی هیچ وسیله خاصی نیاز ندارید. تنها باید موهای خود را ببافید و با آن بخوابید. به خصوص اگر موهایتان مرطوب باشد و پس از بافت آن را خشک کنید به نتیجه بهتری می رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4be5vv