پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/23 06:39
مهناز افشار | حواشی مهناز افشار | بیوگرافی مهناز افشار
کد خبر: 31075

عکس های نامناسب مهناز افشار حین صخره نوردی/ خانم مهناز افشار بیا پایین سرمون درد گرفت!

مهناز افشار که مدتی است به کشورش پشت و آن را ترک کرده است، بدون فکر به عاقبت افرادی که فریب حرفهای او را می خورند همچنان مشغول لفاظی علیه جمهوری اسلامی است و درباره مسائل ایران اظهار نظرهای پوچ می کند.

مهناز افشار بازیگر مطرح و خوشنام ایرانی است که به تازگی حواشی زیادی را ساخته است. مهناز افشار ازدواج کرده است و متاهل می باشد. مهناز افشار مدتی است از کشور خود مهاجرت کرده و حواشی زیادی ساخته است. مهناز افشار بعد از پشت کردن به کشور مادری خودش حجاب خود را نیز برداشته است و صحبت های تندی راجب کشورش انجام داده است. ایشان به تازگی عکسی های ناجوری در فضای مجازی منتشر کرده است.

مهناز افشار

بیوگرافی  مهناز افشار و همسر

نام : مهناز

نام خانوادگی : افشار

تاریخ تولد : 1356/3/21

محل تولد : تهران

همسر: یاسین رامین

فرزندان: یک دختر به نام لیا

مهناز افشار

زندگی شخصی مهناز افشار

مهناز افشار متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، او می گوید یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد. جالب است بدانید او عاشق آتاری بازی بوده و خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت از کارتون های مورد علاقه این بازیگر محبوب سینما میباشد.

مخالفت خانواده با بازیگری

خانواده مهناز افشار ریشه ای مذهبی دارند و به همین خاطر در ابتدا مخالف ورود او به بازیگری بودند. 

مهناز افشار

شغل برادر مهناز افشار

او درباره سابقه جواهرسازی در خانواده اش می گوید:«برادر کوچکترم 15-14 سال است که در زمینه مخراج کاری و جواهرسازی فعالیت دارد و من هم گاهی با او همکاری می کنم. فعالیتم هم به این شکل است که گاهی طراحی های جدیدی به او ارائه می دهم و او آنها را می سازد.»

ازدواج و طلاق مهناز افشار

مهناز افشار در سال 1393 با آقای یاسین رامین پسر محمدعلی رامین ازدواج کرده و مهریه او ده شاخه گل نرگس بود. مهناز افشار از این ازدواج یک دختر به نام لیانا دارد، لیانا در چهارم خرداد ماه 1394 در آلمان متولد شد.

این بازیگر در سال 1398 با انتشار پستی در اینستاگرام خود اعلام کرد که از این پس مادری مجرد برای لیانا خواهد بود.

مهناز افشار

تولد دخترم در آلمان

“لیانا” دخترم جایی متولد شده که پدرش متولد شده است؛ در آلمان. همسرم تصمیم گرفت جایی که خودش متولد شده، دخترش هم متولد شود اما قانون آلمان شبیه جای دیگری در دنیا نیست که با تولد در خاک آن کشور، شهروند بشوی! چیزی که دلم می خواهد بگویم این است که این روزها اینکه در کجا به دنیا آمدی و خواسته یا ناخواسته درهای کشورت به رویت بسته است، ملاک ارزشگذاری دغدغه وطن پرستی باشد.

چهار سال از همسرم بزرگترم

زیرا این موضوع تابویی است. سن برادر همسرم را به همسر من نسبت دادند؛ همسرم متولد 60 است و من 4 سال از او بزرگترم. محل تولد، اسم و عکس همسرم را اشتباه منعکس کردند.

مهناز افشار

موضوع شیرخشک ها آزارم داد

این اواخر هم بابت موضوع شیرخشک ها آزرده شدم به دلیل اینکه گاهی آدم اشتباهی را شخصاً مرتکب می شود و برای آن تلاش می کند. در گفتگوی قبلی ام از نهادها تقاضا کردم که به این موضوع رسیدگی شود برای شفافیت و روشن شدن اذهان عمومی. من با وزارت بهداشت و هلال احمر صحبت کردم و گفتند چنین پرونده ای وجود ندارد و گفتم چرا این موضوع را عنوان نمی کنید و این درخواست من به عنوان مدعی العموم حساب نشده است!

مهریه مهناز افشار

وی با اشاره به شایعاتی که درباره مهریه او و شایعات پیرامون همسرش مطرح بر سر زبانهاست، گفت:اولین بار این صحبت از طرف خانم برومند نازنین مطرح شد که بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. بعد از آن خانم برومند در افتتاحیه تئاتر لیلی رشیدی از عصبانیت خود در مورد مطرح کردن این حرف معذرت خواهی کرد اما رسانه ها این موضوع را پوشش ندادند. مهریه من 10 شاخه گل نرگس است.

مهناز افشار

علایق مهناز افشار

تبریک تولد بهترین شادباشی است که تاکنون شنیده است و به معنای واقعی تولد را دوست دارد،خود را خیلی شکمو میداند و غذا خوردن را هم دوست دارد و می گوید:“به نظرم دست پختم عالی است چون به دلیل شکمو بودنم برای غذا پختن وقت می گذارم و طعم غذا هم برایم اهمیت فراوانی دارد”

غذای مورد علاقه مهناز افشار

 غذاهای مورد علاقه اش لوبیا پلو و ماکارونی است و به خاطر همین علاقه این غذاها را خیلی خوب می پزد. در زندگی همه چیز را فقط از خدا میخواهد و بس،مدتی مزون لباس داشت اما به خاطر وقت گیر بودنش از این کار صرف نظر کرد.

مهناز افشار

نقش مورد علاقه مهناز افشار

مهناز افشار بیشتر در نقش در بیشتر نقشهایی که بازی کرده به ارائه کاراکتر یک دختر شوخ و اجتماعی و برون گرا می پردازد کاراکترهای خاکستری را به نقشهای کاملا مثبت و کاملا منفی ترجیح میدهد و معتقد است خاکستری بودن یک کاراکتر کمک میکند که تماشاگر تا انتهای فیلم برود و منتظر کشف جدیدی باشد،همیشه دوست داشت نقشهای متفاوت و عجیب غریب بازی کند و می گوید:“آرزویم این است که نقش آنتونی کویین در گوژ پشت نتردام را بازی کنم “


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qjgk