چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/21 06:13
دارا حیایی
کد خبر: 19765

عکس برادر دارا حیایی لو رفت | برادر دارا حیایی کیست؟

اخیرا عکسی در صفحات اینستاگرام منتشر شده است که نشان می دهد پسری جوان برادر دارا حیایی است.

دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر سرشناس کشورمان است که اخیرا عکسی در صفحات اینستاگرام منتشر شده است که نشان می دهد پسری جوان، برادر دارا حیایی است.

دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر سرشناس کشورمان است که 11 شهریورماه سال 1375 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان تحصیلکرده رشته طراحی صنعتی می باشد.

خانواده دارا حیایی

دارا حیایی تنها پسر امین حیایی و همسر سابقش مونا بانکی پور است. پدر و مادر دارا حیایی هر دو بازیگر بوده و مادر بزرگش فرزانه داوری از بازیگران قدیمی سینما و پیش از انقلاب بود.

امین حیایی زمانی که 22 ساله بود در سال 1371 با مونا بانکی پور ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها دوام چندانی نداشت و پس از به دنیا فرزندشان به جدایی و طلاق منتهی شد. بعد از طلاق حضانت دارا به مادرش سپرده شده بود و دارا با مادرش در کنار مادر بزرگ خود فرزانه داوری مدتی در خارج از کشور زندگی می کردند.

دوران نوجوانی دارا حیایی

امین حیایی یکی از هنرمندان موفق و پرکار سینمای ایران است که 19 خردادماه سال 1349 متولد شد و بازیگری را از حدود سال 1370 آغاز کرد و در آثار شاخصی مانند کلاه پهلوی، برف آخر، اخراجی ها، شعله‌ور، درخونگاه و... درخشید.

مونا بانکی پور بازیگر سابق کشورمان مادر دارا حیایی است که در سریال خواب و بیدار و فیلم سینمایی خانه ای در شن بازی کرده است اما پس از مدتی برای انتخابی بهتر از خواب و بیدار و زندگی نکردن در ایران و حواشی بعد از جدایی اش از دنیای بازیگری فاصله گرفت وسالهای زیادی همراه پسرش دارا در خارج از کشور زندگی کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qaown