یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/17 11:36
سپهر حیدری
کد خبر: 19681

مسافرت لاکچری سپهر حیدری و همسرش در دبی| تصاویر تازه در اینستاگرام سپهر حیدری خبرساز شد

سپهر حیدری و همسرش را در دبی در تصویر زیر مشاهده می کنید.

سپهر حیدری متولد ۱۳۵۹ در اصفهان است. زن سپهر حیدری با انتشار تصاویری تازه در اینستاگرام خبرساز شد. سپهر حیدری زندگی لاکچری در دبی همراه آرام جوینده دارد.سپهر حیدری بازیکن فوتبال سابق است سپهر حیدری سابقه بازی در باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن و مس کرمان را در کارنامه دارد.

سپهر حیدری و همسرش را در دبی در تصویر زیر مشاهده می کنید.

همسر سپهر حیدری

آرام جوینده زن سپهر حیدری بسیار از زندگی لاکچری خود ویدئو و عکس منتشر می کند. در دوم فروردین سال ۱۳۹۳ همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم. همسرم و پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند.سپهر حیدری در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ صاحب یک پسر به نام دیاکو شد

سپهر حیدری بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در سن 35 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. این مدافع که موفق شد گل قهرمانی پرسپولیس را در دقیقه 96 دیدار با سپاهان در خردادماه سال 87 به ثمر برساند آخرین بار با پیراهن ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر به میدان رفت.

سپهر حیدری

ماجرای آشنایی و ازدواج سپهر حیدری

در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم. همسرم و پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند.

همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد.

آنها در بهمن ماه سال 1396 صاحب یک پسر به نام دیاکو شدند.

سپهر حیدری

فعالیت ورزشی سپهر حیدری

او در فصل 86-87 در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد. حیدری در سال 1390 به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست، وی در سال 1391 به تیم سابق خود باشگاه فوتبال ذوب آهن بازگشت.

سپهر حیدری


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdgqd