پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/11 06:59
سریال های ماه رمضان
کد خبر: 19246

سریال ماه مبارک رمضان شبکه پنج مشخص شد

اعلام سریال ویژه ماه مبارک رمضان که قرار است از شبکه 5 پخش شود.

هر سال سریال های ماه رمضان از رسانه ملی پخش می شود. سریال های ماه رمضان جنبه سرگرمی دارد؛ همچنین از طرفی سریال های ماه رمضان به آموزش معنویات می پردازد. از میان سریال های ماه رمضان، امروز خبری از سریال شبکه 5 سیما شنیده شد.

«مسافران شهر» سریال رمضان ۱۴۰۱ در شبکه پنج سیما شد.

سریال های ماه رمضان

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این سریال تلویزیونی که به تهیه کنندگی پرویز امیری و کارگردانی سیروس حسن پور پیشتر با عنوان «ساعت یازده» شناخته می شد، به «مسافران شهر» تغییر نام داد.

سریال «مسافران شهر» که در ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه پنج می شود، مضامین مذهبی، انقلابی و حتی دفاع مقدس دارد و بازیگرانی همچون حمیدرضا محمدی، شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهقان نسب، آشا محرابی، زهره نعیمی، شهرزاد کمال زاده، اسماعیل محرابی، نیلوفر شهیدی، نسرین بابایی، پوراندخت مهیمن، رسول نجفیان، خیام وقار، حسین عابدینی، حامد احمدجو و.. در آن نقش آفرینی می کنند.

داستان‌های این سریال که در قالبی مبتنی‌ بر فلاش ‌بک روایت می‌شود، درباره موضوعات رمضانی است و اتفاقات آن در حد فاصل ماه رمضان و عید سعید فطر رقم می‌خورد.

این سریال به صورت اپیزودیک خواهد بود و قرار است بخشی از آن داستان یک تاکسی اینترنتی باشد و قصه هایی که راننده این تاکسی در پیرامون خود تجربه می کند./ ایسنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8ppe