جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/07 01:19
بیت کوین
کد خبر: 19130

هشدار جدی | بیت کوین دوباره سقوط می کند

برخلاف جاستین بنت که پیش‌بینی می‌کند بیت‌کوین ۵۰ هزار دلاری می‌شود، هنوز سناریوهای نزولی در بازار پررنگ‌تر هستند.

به گزارش رصد ورزشی: برخی از کارشناسان با استفاده از تئوری امواج الیوت از سقوط بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار خبر می‌دهند.

تئوری امواج الیوت روشی ثابت‌شده در تحلیل تکنیکال است. بر اساس این تئوری ممکن است اصلاح این رمزارز در سال ۲۰۲۲ تا ۲۵ هزار دلار ادامه داشته باشد.

زمانی که بیت‌کوین به دلیل بحران روسیه و اوکراین به زیر ۳۵ هزار دلار سقوط کرد، بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی خود از روند بازار را تغییر دادند. همچنین شاخص فراکتال بیت‌کوین هم به احتمال سقوط تا ۲۵ هزار دلار تا پایان سال ۲۰۲۲ اشاره می‌کند.

ریزش بیت‌کوین تا ۲۵ هزار دلار همان زمستان رمزارزهاست. زمانی که زمستان برسد بازار دچار رکود می‌شود و احتمالا مدت زیادی تا صعود دوباره بازار طول می‌کشد. اخرین زمستات در اواخر سال ۲۰۱۷ و اوایل ۲۰۱۸ رخ داد و این رمزارز از ۲۰ هزار دلار تا ۳۰۰۰ دلار ریزش کرد.

لبته امواج الیوت بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری در آینده را هم پیش‌بینی می‌کنند، اما فعلا سناریو و روند بازار نزولی است.

کارشناسان بسیاری از زمستان رمزارزها خبر می‌دهند. به نظر می‌رسد بازار بعد از پیداکردن کف قیمتی مناسب، مدت زیادی نوسان دارد.

اکثر کارشناسان عقیده دارند بازار دوباره در بلندمدت روند صعودی خود را شروع می‌کند، اما رشدهای نجومی سال ۲۰۲۱ دیگر تکرار نمی‌شود/ تجارت نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byqme