سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/05 03:01
بورس خرید
کد خبر: 19085

چه چیز را کجا بخریم؟ | بورس خرید اجناس در تهران

این مطلب به شما کمک می کند بدون اتلاف وقت، برای خرید هر کالا به بورس خرید آن مراجعه کنید.

با گرفتاری های روزمره بهتر است هر چیز را از بورس خرید همان وسیله تهیه کرد. بورس خرید تعداد زیادی مغازه را شامل می شود که تنها یک گروه کالا را عرضه می کنند. هر خیابان یا منطقه در تهران به بورس خرید یک کالا اختصاص دارد. اما گاهی می بینید که یک خیابان بورس خرید دو یا چند کالاست. برای مثال خیابان منوچهری تهران هم بورس خرید لوازم آرایشی و آرایشگاهی ست و هم بورس خرید ساک و چمدان.

لوازم خانگی برقی را از کجا بخریم؟

برای خرید لوازم برقی خانگی، بسته به مدل و رده قیمتی مورد نظرتان می‌توانید به چند جا در تهران سر بزنید. یکی از قدیمی‌ترین بورس‌های خرید لوازم برقی خانگی، سه راه امین حضور است که ابتدا تا انتهای خیابان امیرکبیر را شامل می‌شود. در خیابان امیرکبیر علاوه بر اینکه نمایندگی محصولات مختلف قرار دارد، پاساژهای متعددی هم وجود دارد که محصولات متنوعی در رده قیمتی متفاوت دارند. برای رفتن به امین حضور با خودروی شخصی می‌توانید از نقشه بلد استفاده کنید و نزدیک‌ترین پارکینگ را به عنوان مقصد انتخاب کنید. سمت جنوب میدان شوش و خیابان جمهوری هم به ترتیب بورس کاملی از لوازم برقی آشپزخانه و لوازم صوتی و تصویری موجود است. علاوه بر این، محدوده قلهک در خیابان شریعتی هم بورس محصولات برقی خانگی با برندهای مطرح و به روز دنیاست. آدرس نمایندگی برندهای بوش، بکو، ال جی، بیم و سونی در این محدوده را می‌توانید در بلد پیدا کنید.

بهترین مراکز خرید مبلمان

برای خرید مبلمان و لوازم دکوری، کافی است آدرس بورس مبلمان در تهران را بدانید. بزرگترین بورس خرید مبلمان در غرب تهران، بازار مبل یافت آباد است که با چندین پاساژ و راسته‌های متعدد تنوع زیادی از محصولات را به شما ارائه می‌دهند. در محدوده شرق تهران هم بازار مبل دلاوران قرار دارد که بورس کامل مبلمان و تخت و کمد است. دلاوران از نظر قیمتی در سطح مناسب‌تری نسبت به یافت آباد قرار دارد. جاجرود و حسن آباد هم در دسته مراکز خرید مناسب برای مبلمان هستند. البته بهتر است بدانید که میدان حسن آباد برای مبلمان اداری مناسب تر است.

اگر قصد خرید مبلمان دست دوم هم دارید بهتر است میدان امام حسین و خیابان مازندران را در بلد جست‌وجو کنید.

بازار مبل عبدل آباد در جنوب تهران هم به تازگی بورس مبلمان شده است و محل مناسبی برای خرید مبلمان با قیمت اقتصادی است.

فرش با کیفیت از کجا بخریم؟

نمایشگاه شهر فرش و آقای فرش به عنوان بزرگترین مراکز خرید فرش در اتوبان لشگری قرار گرفته اند. کافی است روی نقشه بلد اسم آنها را جست و جو کنید تا بهترین مسیر را برای رفتن به آنجا پیدا کنید. میدان هفت تیر هم بورس متنوع و گسترده‌ای از مدل های فرش و گلیم است و به راحتی می توانید محصولاتی که می خواهید را در این منطقه پیدا کنید.

بازار پلاستیک فروشان تهران و انواع وسایل پلاسکو

اولین و مهم‌ترین راسته فروش محصولات پلاستیکی، حدفاصل میدان شوش تا خیابان مولوی است. در این منطقه، بنکداران قدیمی این صنف کالاهای مورد نیاز شما را در انواع طرح و رنگ عرضه می ­کنند. برای خرید اقتصادی در بین لوازم پلاستیکی مربوط به خانه و محل کار می‌توانید آدرس کارخانه­ ها و کارگاه‌های تولیدی اجناس پلاسکو را در منطقه خاوران و خاورشهر (حدفاصل میدان آقانور و قیام دشت) روی نقشه بلد پیدا کنید.

بهترین جا برای خرید خواربار و محصولات سوپرمارکتی

برای بورس انواع کالا در تهران برای خرید خواربار دو محدوده انبار نفت در جنوب تهران حوالی میدان راه آهن و میدان محمدیه (اعدام) بورس مناسبی برای محصولات سوپرمارکتی در تهران هستند که شما می‌توانید با تفاوت قیمت بالایی نسبت به سایر نقاط شهر محصولات اساسی و خریدهای کلی مربوط به خانه را در آنها انجام دهید.

مراکز خرید موبایل و کامپیوتر

هرچند این روزها بررسی و مقایسه گوشی‌های همراه و انواع وسایل و تجهیزات الکترونیک از روی سایت‌ها امکان پذیر است، اما بسیاری اوقات برای خرید مطمئن می‌توان به محتمع‌ها تجاری که به صورت اختصاصی وسایل و تجهیزات الکترونیک می‌فروشند مراجعه کنید. مجتمع پایتخت در خیابان میرداماد، بازار موبایل چهارسو، پاساژ علاءالدین و بازار موبایل ایران در خیابان جمهوری، مرکز تجارت ایرانیان در حدفاصل میدان ولیعصر و خیابان طالقانی را می‌توانید روی نقشه بلد پیدا کنید و بهترین مسیر را برای رفتن به سمت آنها انتخاب کنید.

بورس ابزار و یراق      

طیف گسترده ­ای از ابزار و یراق ­آلات هستند که مورد استفاده خانگی قرار می­ گیرند و نمی­توان برای هر کدام یک راسته تخصصی معرفی کرد. مثلاً برای خرید ابزار ­آلات کابینت و آشپرخانه، بهتر است به خیابان سهروردی از محدوده خیابان مطهری تا سیدخندان مراجعه کنید.

برای خرید ابزارهایی مانند میخ و مته و دریل و امثال آن‌ها بهترین و بزرگ‌ترین راسته خرید این محصولات، در چهارراه حسن­ آباد تهران واقع شده است. خیابان امام خمینی، حدفاصل سی­ تیر تا خیابان ولیعصر که چهارراه حسن‌آباد و فرعی ­های گسترده­ای را در بر می ­گیرد، محل اصلی فروش ابزار و یراق‌آلات در تهران است. ابزارفروش ­های خیابان شیخ هادی نیز در ادامه همین راسته قرار دارند.

فروشندگان ابزار و یراق هم‌چنین در خیابان خیام، از محدوده پارک شهر تا بازار بزرگ تهران یک بورس برای خود تشکیل داده ­اند و این منطقه مرکز فروش ابزار و یراق تهران است. مراکز خرید ابزار آلات در تهران در  بازار بزرگ نیز در ورودی اصلی مسجد امام­ خمینی در بازار تهران مستقرند.

مراکز خرید سیسمونی و اسباب‌بازی

خیابان بهار حدفاصل انقلاب تا چهارراه طالقانی، خیابان سنایی و محدوده خیابان لبافی نژاد در خیابان جمهوری بورس مخصوص به لوازم کودک هستند. برای اینکه لباس و لوازم و اسباب بازی کودک با تنوع خوب و در سایزهای مناسب پیدا کنید، پیشنهاد میکنیم که به مطلب مراکز خرید سیسمونی در تهران در بلاگ بلد سر بزنید.

راسته خرید لوازم ورزشی

میدان منیریه بهترین بورس برای خرید انواع لوازم ورزشی در تهران است. از وسایل و تجهیزات کوهنوردی تا دوچرخه سواری و شنا همگی در خیابان ولیعصر و در محدوده میدان منیریه تا خیابان امام خمینی قرار گرفته اند. پاساژهای نزدیک به میدان تنوع خوبی از لباس و وسایل ورزشی را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دسترسی راحت تر به این مقاصد می توانید از روی نقشه بلد ایستگاه مترو دانشگاه امام علی یا مترو میدان منیریه را پیدا کنید.

 کتاب فروشی‌های تهران

خیابان انقلاب قدیمی‌ترین و اصلی ترین بورس خرید کتاب از قدیم تا امروز در تهران است. انواع کتاب و محصولات فرهنگی را می‌توانید در این محدوده پیدا کنید. اگر دنبال انتشارات خاصی هستید کافی است اسم آن را در بلد جست‌وجو کنید تا آدرس و مسیر مناسب برای رفتن به آنجا را با خودرو یا تاکسی اینترنتی یا حمل و نقل عمومی پیدا کنید. خیابان کریمخان زند هم در دسته بورس های مهم و اصلی در زمینه کتاب و محصولات فرهنگی است. باغ کتاب در اتوبان حقانی هم فضای بزرگ و تنوع خوبی از محصولات برای خرید کتاب دارد.

خرید لوازم عروس و داماد

خریدهای مربوط عروسی، شامل موارد زیادی است که می‌توانید جزئیات آن را در مطلب خرید لوازم عروس و داماد در تهران برای خرید اقتصادی عروسی می‌ توانید بخوانید. برای خرید لباس عروس با قیمت اقتصادی و میان رده می توانید به خیابان جمهوری و کوچه مهران مراجعه کنید و اگر دنبال لباس هایی با کلاس قیمتی بالاتر هستید، اطراف میدان مادر در بلوار میرداماد بورس مناسبی برای شماست. به همین ترتیب برای لباس داماد و کت‌و‌شلوار داماد خیابان جمهوری از میدان بهارستان به سمت سعدی، خیابان ولیعصر حد فاصل چهارراه ولیعصر به سمت میدان ولیعصر و همچنین بلوار میرداماد با کرده قیمتی بالاتر، بورس مناسبی به حساب می‌آیند.

مرکز خرید طلا و جواهر در تهران

بورس انواع کالا در تهران برای خرید طلا و جواهر در بازار بزرگ تهران، خیابان کریمخان و میدان مادر می‌توانید مدل‌های متنوع با قیمت های مختلفی را مشاهده کنید.

مرکز خرید کفش

خیابان باغ سپه‌سالار یا صف بورس اصلی خرید کفش مردانه و زنانه در تهران بوده است و امروزه با افتتاح چندین پاساژ بزرگ همچنان بورس پرطرفدار کفش و کیف برای همه باقی مانده است. یکی دیگر از قدیمی‌ترین بورس‌های فروش کفش مردانه، میدان فردوسی تهران است.

مرکز خرید لباس مجلسی

برای خرید لباس بسته به اینکه چقدر میخواهید هزینه کنید و چه سبک لباسی مدنظرتان است می‌توانید به مرکز خرید هر کالا در تهران مراجعه کنید. اگر به دنبال خرید لباس مقرون به‌صرفه هستید، خیابان برلن یا کوچه برلن مرکز خرید مناسبی برای شما است. مشابه همین بازار در محدوده چهارراه امیراکرم، شانزه‌­لیزه و خیابان نوفل‌­لوشاتو هست. در جنوب تهران نیز بازار نازی‌آباد و بازار امام‌زاده حسن، دو بورس اصلی فروش لباس زنانه با قیمت‌های استثنایی هستند. 

خیابان مفتح شمالی در بخش بالای میدان هفت‌ تیر، یکی دیگر از راسته ­های قدیمی لباس مجلسی زنانه است که کلاس قیمت آن متوسط است. برای خرید لباس لوکس زنانه و کت و شلوار مردانه نیز خیابان میرداماد تا محدوده میدان مادر بورس انواع کالا در تهران برای خرید لباس مجلسی است.  پاساژهای اطراف میدان ولیعصر و میدان تجریش، فروشگاه‌های خیابان جردن و هم‌چنین پاساژهای میدان ونک نیز از دیگر بورس‌های خرید لباس مجلسی زنانه هستند. برای خرید کت‌وشلوار مردانه نیز بهترین قیمت و مناسب­ترین کیفیت را در پاساژهای خیابان باب همایون در محدوده بازار تهران می­توانید پیدا کنید.

مراکز خرید پارچه و پرده

بورس خرید پارچه و پرده در قسمت های مختلف شهر تهران هستند. میدان تجریش یکی از اصلی ترین مراکزی است که برای خرید انواع پارچه و سفارش پرده انتخاب می شود. خیابان گاندی با وجود مغازه های متعدد یکی از مراکز مورد توجه برای خرید پارچه است. در خیابان زرتشت علاوه با مدل های مختلف پرده در ویترین مغازه ها میتوانید مدل های مختلف پرده را نیز ببینید و متناسب با فضای خانه تان سفارش دهید.

برای خرید ارزان‌قیمت ­ترین پرده ­های موجود در تهران را ببینید، حتماً به بازار عبدل‌آباد در جنوب تهران سری بزنید. فروشگاه ­های پرده در خیابان مولوی، در کنار پارچه­ فروش‌های همین منطقه هستند. اگر خواستید برای خرید پرده به این منطقه بروید، حتماً سری هم به فروشندگان پرده در بازار بزرگ تهران (خیابان پانزده خرداد) بزنید.منطقه شمیران ­نو در خیابان انقلاب، محدوده پل چوبی، یکی دیگر از بورس ­های فروش پارچه ­های پرده­ای و مبلی است.

بورس خرید لوستر و روشنایی

برای خرید لوستر و لوازم روشنایی اولین و اصلی ترین جایی که به ذهن همه می رسد خیابان لاله زار است که از طریق ایستگاه مترو امام خمینی و ایستگاه مترو سعدی می‌توان به آنجا رسید. خیابان ابوسعید تهران نیز یکی دیگر از مراکز اصلی فروش لوستر است که چندین پاساژ و فروشگاه در این منطقه حق انتخاب بسیار بالایی برای خرید به شما می‌دهند. برای رسیدن به این بورس مناسب لوستر و روشنایی کافی است خیابان ابوسعید را در بلد پیدا کنید.

ارزان ترین بورس خرید لوستر در بزگراه بعثت و خیابان ذوالفقاری و گران قیمت ترین هم در خیابان شریعتی حد فاصل میرداماد تا پل رومی قرار گرفته است.

عطر فروشی‌های تهران

دو بورس مهم و اصلی خرید عطر در تهران خیابان وزرا با کلاس قیمتی بالاتر و کوچه مروی با قیمت های میان رده هستند. پس اگر قصد خرید عطر دارید بهتر است که با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته‌اید به یکی از این دو بورس مراجعه کنید. خیابان منوچهری بورس مناسبی برای خرید لوازم آرایشی است.

در این مقاله بورس انواع کالا در تهران معرفی شدند. برای دسترسی به نقشه جامع راسته های خرید تهران، می‌توانید نقشه جامع مراکز خرید تهران را مشاهده کنید. /بلد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m8jm5