پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/11/14 05:43
علی انصاریان | سالگرد درگذشت علی انصاریان
کد خبر: 18910

آماده سازی سنگ قبر علی انصاریان برای مراسم سالگرد | ویدیوی غم انگیز از علی انصاریان

علی انصاریان سال گذشته بر اثر کرونا درگذشت .

علی انصاریان بازیگر و پیشکسوت فوتبال بود که سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت . این روزها سالگرد درگذشت علی انصاریان می باشد که با رفتنش جامعه هنری و ورزشی را داغدار کرد . علی انصاریان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده بود . در ادامه ویدیویی از آماده سازی سنگ قبر علی انصاریان را می بینید . 

علی انصاریان عشق زیادی به مادرش داشت و همه جا از مادر تعریف می کرد او یکی از آرزوهاش مرگ قبل از عزیزانش بود که بالاخره به آرزویش رسید . 

بیوگرافی کامل علی انصاریان

نام:علی

نام خانوادگی:انصاریان

تاریخ تولد:14 تیر 1356

محل تولد:تهران

تاریخ درگذشت:15 بهمن 1399

سال های فعالیت:فوتبال:1369–1390؛ بازیگری:1385–1399؛مجری گری:1397–1399

زندگی شخصی علی انصاریان

علی انصاریان در 14 تیرماه سال 1356 در تهران متولد شد.

علی انصاریان

علی انصاریان و برادرش در کنار پدر و مادرشان

علی انصاریان فعالیت فوتبال خود را از سال 1369 آغاز کرد اما از سال 1375 با رفتن به تیم فجر سپاسی شیراز  فوتبال حرفه ای را شروع کرد. او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در سال 1390 به بازیگری و اجرا روی آورد و در مدت بازیگری خود در بیش از ده فیلم و سریال نقش آفرینی کرد. 

علی انصاریان در 15 بهمن 1399 و دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان، بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 درگذشت.

علی انصاریان

زندگی فوتبالی علی انصاریان

علی انصاریان یکی از پرسپولیسی های متعصب بود که طرفداران بسیاری داشت. او در سال 75 از باشگاه فجر سپاسی جدا شده و تا سال 82 در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گرفت.

 

رفاقت علی انصاریان و علی کریمی از دوران فوتبال

انصاریان در سال 82 پرسپولیس را ترک کرده و به تیم سایپا ملحق شد اما بعد از یک سال دوباره بازیکن پرسپولیس شد.او در نخستین دوره حضور  خود در پرسپولیس در 88 بازی ، 10 گل برای این تیم به ثمر رساند که آماری بسیار خوب برای یک مدافع میانی به حساب می آمد.

علی انصاریان

علی انصاریان در فوتبال

علی انصاریان در بازگشت دوباره خود به تیم پرسپولیس در 48 بازی 11 گل به ثمر رساند و در کمال تعجب هواداران خویش به تیم استقلال پیوست.

علی انصاریان بزرگترین اشتباه خود در زندگی را پیوستن به تیم استقلال می دانست اما شرایط ایجاد شده در زندگی فوتبالی، او را مجبور به انتخاب تیم استقلال کرد.

علی انصاریان

علی انصاریان در تیم استقلال

علی انصاریان پس از یکسال به تیم استیل آذین رفته و قرارداد یکساله با مدیران این باشگاه بست. او سپس در هر کدام از باشگاههای استقلال اهواز، گسترش فولاد،  شهرداری تبریز و شاهین بوشهر به مدت یک سال به میدان رفته و فوتبال بازی کرد.

 

ازدواج علی انصاریان

علی انصاریان هیچ گاه ازدواج نکرد و با مادر خود زندگی می کرد. او ومادرش وابستگی زیادی به یکدیگر داشتند و پس از ازدواج برادر و خواهرش، زندگی با مادر را به ازدواج و تشکیل خانواده ترجیح داد.

علی انصاریان

وابستگی علی انصاریان به مادرش

علی انصاریان بعد از مرگ پدرش هیچ کاه مادر خود را تنها نگذاشته و در تمام پروژه های سینمایی خود که خارج از تهران بودند مادر خود را به همراه می برد.

او تک ستاره زندگی خود را مادرش می دانست و علاقه و احترام بسیار او به مادرش زبانزد خاص و عام بود.

 

اجرای برنامه توسط علی انصاریان

علی انصاریان علاوه بر بازیگری، مجری برنامه های مختلفی بود. او در برنامه زابیواکا که ویژه جام جهانی 2018 بود به همراه مجید یاسر کار اجرا را برعهده داشت. این برنامه اینترنتی با حواشی زیادی روبرو شد.

 

علی انصاریان در سریال محکومین

سریال محکومین به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید در سال 96 بود که علی انصاریان با گریمی متفاوت در آن مقابل دوربین قرار گرفت. انصاریان در این سریال نقش قهرمان سابق ملی را بازی می کرد

 

علی انصاریان در سریال کیمیا

علی انصاریان در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار، در نقش مدیر یک آژانس هواپیمایی به نام فرهاد حضور داشت. او در این سریال با مهدی پاکدل و مهراوه شریفی نیا و بازیگران مطرح دیگر همکاری می کرد.

 

علی انصاریان در سریال سرزده

سریال سرزده به کارگردانی بهادر اسدی در تابستان سال 99 ، آخرین سریال علی انصاریان در تلویزیون بود. او در این سریال در نقش رضا با بهرنگ علوی در نقش اصلان هم بازی بود.

رضا و اصلان در این سریال از کودکی در یک محله و با هم بزرگ شدنداما سرنوشت متفاوتی از هم داشتند. رضا در جوانی ، پلیس موفقی شد و اصلان به عنوان شخصیت منفی ، دزدی می کرد.

علی انصاریان

علی انصاریان در فیلم رمانتیسم عماد و طوبا

رمانتیسم عماد و طوبا فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی کاوه صباغ زاده است که علی انصاریان در آن نقش پدر طوبا با بازی الناز حبیبی را ایفا کرد. این فیلم بدون حضور علی انصاریان به دلیل بستری بودن در بیمارستان، در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

 

علی انصاریان در شام ایرانی

علی انصاریان در شام ایرانی سری دوم به همراه سیدجواد هاشمی، جورج اوسطا و حامد آهنگی، یکی از جذابترین و بامزه ترین گروهها بودند که در هر 4 شب تمام مدت در حال شوخی و خنده با یکدیگر بودند. علی انصاریان در شب میزبانی خودهیچ کدام از وعده های غذایی را طبخ نکرده و از بیرون خریداری کرده بود.همین مسئله موجب مزاح و خنده بیشتر شب آخر این گروه شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j569o