پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/29 09:56
قیمت طلا و سکه
کد خبر: 18826

دوباره بازار طلا و سکه اوج گرفت | آخرین نرخ سکه و طلا

در معاملات امروز قیمت طلا و سکه افزایشی بود.

به گزارش رصد ورزشی: بازار امروز شاهد افزایش قیمت ها در قیمت طلا و سکه بوده به طوری که سکه رشد 35 هزار تومانی داشته است. قیمت طلا و سکه طی روز های اخیر وابستگی بسیار زیادی به بازده ده ساله خزانه داری آمریکا و همچنین دلار آمریکا نشان داده است.

در معاملات امروز قیمت طلا و دلار بالا رفت، قیمت سکه هم با رشد ۳۵ هزار تومانی همراه شد و ۱۲,۲۶۵,۰۰۰ (دوازده میلیون و دویست و شصت و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۷۴۰۰ تومان افزایش، ۱,۱۹۵,۷۰۰ (یک میلیون و یکصد و نود و پنج هزار و هفتصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۷۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۱۸۵,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و هشتاد و پنج هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۷,۷۵۰ (بیست و هفت هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۱۸ درصدی داشته است.

قیمت طلا و سکه

آخرین نرخ دلار در بازار متشکل

در بازار امروز دلار در بازار متشکل نسبت به روز قبل ، با ۵۶ تومان افزایش، ۲۵,۳۴۳ (بیست و پنج هزار و سیصد و چهل و سه ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۱,۵۶۰ (سی و یک هزار و پانصد و شصت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۲ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۰.۱۱ درصدی، از ۳۷,۷۱۶ (سی و هفت هزار و هفتصد و شانزده ) تومان به ۳۷,۷۵۹ (سی و هفت هزار و هفتصد و پنجاه و نه ) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

همچنین درهم امارات (حواله) با افزایش ۰.۵۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۵۷۰ (هفت هزار و پانصد و هفتاد ) تومان معامله شد.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۲۲,۱۷۷ (بیست و دو هزار و یکصد و هفتاد و هفت ) تومان قیمت خورد.

قیمت طلا و سکه

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 12,265,000 (دوازده میلیون و دویست و شصت و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.28 درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۶,۵۸۰,۰۰۰ (شش میلیون و پانصد و هشتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۵ درصدی داشته است.

قیمت طلا و سکه

آخرین نرخ ربع سکه

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۶۹۰,۰۰۰ (سه میلیون و ششصد و نود هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲,۲۴۵,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و چهل و پنج هزار) تومان قیمت خورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qkb6