پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/27 03:16
تیگو 8پرو
کد خبر: 18799

کامبیز دیرباز سفیر تیگو ۸ پرو در ایران | رونمایی رسمی و اعلام قیمت تیگو 8 پرو + عکس و مشخصات

کامبیز دیرباز بازیگر سینما وتلویزیون به عنوان سفیر تیگو 8 پرو در ایران معرفی شد.

به گزارش رصدورزشی: تیگو 8 پرو جدیدترین محصول مدیران خودرو برای بازار ایران است که با حضور "کامبیز دیرباز " بازیگر سینما و تلویزیون را به عنوان سفیر تیگو ۸ پرو در ایران رونمایی شد.

البته پس از رونمایی‌ و بررسی توسط رسانه‌های مختلف، اکنون قیمت‌گذاری شده است. همچنین با تغییر برند انجام شده توسط مدیران خودرو، این محصول با نشان تجاری فونیکس به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

حسین شریعت، عضو هیات مدیره شرکت مدیران خودرو در این مراسم قیمت این خودرو را یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام و گفت: این خودرو ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی داشته در عین حال ۵ سال یا ۱۰ نوبت نیز سرویس رایگان برای آن پیش بینی شده است.

تیگو 8پرو

وی با تاکید بر این که افتخار این شرکت این است که تا به امروز بر روی کاغذ خودرویی نفروخته است، در مورد عدم تحویل به موقع برخی از محصولات که این روزها باعث گلایه مندی خریداران شده گفت: این امکان وجود دارد خودروهای تولید به دلیل قوانین گمرکی و حمل با تاخیر تحویل داده شود که در تلاش برای حل این مشکل هستیم.

اعلام قیمت 1 میلیارد و 750 میلیون تومانی از سوی مدیران خودرو برای تیگو 8 پرو در این مراسم تعجب خبرنگاران و حتی برخی از میهمانان دعوت شده در این مراسم را به همراه داشت زیر پیش بینی می شد که این خودرو با رقم زیر 1.5 میلیارد تومان به بازار معرفی شود.

تیگو 8پرو

جک لی،مدیرعامل مدیران خودرو نیز دراین مراسم باتاکید بر این که صنعت خودرو در سراسر جهان با انقلابی روبرو شده گفت:  به منظور فراهم کردن بالاترین فناوری رانندگی امن تر و پاسخگویی به نیازهای رو به رشد آن ها مدیران خودرو برند فونیکس که برند پرمیوم خود است معرفی کرده که این برند پرچم دار به کارگیری و توسعه استفاده از تکنولوژی هوشمند در ایران خواهد شد.

تیگو 8پرو

"تیگو۸ پرو" که اخیرا در بازار چین و بازارهای برزیل، روسیه، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به عنوان لوکس ترین محصول شرکت چری معرفی و عرضه شده است یک شاسی بلند  ۷ نفره است که با طول ۴۷۲۲ میلی متر، عرض ۱۸۶۰ میلی متر ، ارتفاع ۱۷۴۵ میلی متر و فاصله دو محور ۲۷۱۰ میلی متر می تواند به عنوان یک شاسی بلند میان سایز مهرفی شود.

جلوپنجره این خودرو که حالت الماس گونه دارد جلوه خاصی به آن داده و حس یک شاسی بلند به روز را تداعی می کند.

با ورود به داخل تیگو ۸ پرو صفحه نمایش بزرگ "12.3 + 12.3 که در مجموع 24.6 اینچ می شود بیشترین چیزی است که در نمای داخلی جلب توجه می کند.

تیگو 8پرو

مانیتور تیگو 8 پرو مجهز به پردازنده شش هسته ای renesas R-Car SERIES M3 با کارایی بالا است که می توان گفت "لوکس ترین" پیکربندی صفحه نمایش بزرگ در بازار کنونی است.

فرمان D شکل این خودرو خوش دست است و روی آن کلیدهای کنترلی کروز کنترل و سیستم صوتی تعبیه شده اند. صندلی راننده به صورت الکترونیکی قابل تنظیم بوده و دارای سه مموری برای تنظیم است.

تیگو 8پرو

صندلی سرنشین جلو هم به صورت الکترونیکی تنظیم شده که کلیدهای مربوط به تنظیم هردرکنار پشتی صندلی برای دسترسی سرنشینان عقب و هم در کنار صندلی است.

در ردیف عقب سیستم دریچه سیستم تهویه برای سرنشینان طراحی شده که می توان میزان پرتاب باد، دما و … را تنظیم کرد.

تیگو8 پرو دارای دریچه سیستم تهویه برای سرنشینان ردیف سوم ( به دلیل 7 نفره بودن) بوده که تنظیم آن توسط سرنشینان در همان ردیف انجام می شود. یکی دیگر از ویژگی های مثبت کابین، سیستم صوتی با کیفیت سونی است .

تیگو ۸ پرو به لحاظ رفاهی و ایمنی نیز آپشن های مناسبی مانند رادار نقطه کور، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضد لغزش ، کنترل در سربالایی و پائینی، ۶ عدد ایربگ دارد.

تیگو 8پرو

این خودرو دارای بسیاری از فن آوری کمکی رانندگی و ایمنی مانند ACC پرسرعت (سیستم کروز تطبیقی)، ICA (سیستم یکپارچه کروز کمک)، TJA (سیستم کمک ترافیک ترافیکی)، DOW (درب بازکن منطقه کور هشدار تصادف)، RCTA (هشدار ترافیک عقب)، LDW (هشدار خروج از خط)، AEB (ترمز اضطراری خودکار) با حفاظت از عابران پیاده و دوچرخه است.

تیگو 8پرو

موتور بکار رفته در این خودرو از نوع ۱٫۶ لیتری TGDI (توربو با تزریق سوخت مستقیم) است این موتور ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن گشتاور را به وسیله یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488rna