پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/27 00:02
وضعیت آب وهوا
کد خبر: 18794

تهران یخ میزند| پیش بینی آب وهوای تهران تا انتهای هفته

تهران تا ۵ روز آینده با بارش باران و برف و در نیمه شمالی استان و بارش برف و در ارتفاعات بارش برف و کولاک و مه خواهد بود.

به گزارش رصدورزشی،  وضعیت آب وهوای روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۶ و۲۷دی‌) در این خبر آمده است. وضعیت آب وهوا در تهران با آسمانی نیمه ابری گاهی وزش باد و در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات همراه با کولاک و برف پیش‌بینی شده است.وضعیت آب وهوا روبه سری می رود. پیش بینی می شود دمای هوا وضعیت هوای تهران را با سردی مواجه کند.

از بعدازظهر امروز (۲۷دی‌) تا بعدازظهر سه‌شنبه (۲۸دی‌) با ادامه و تشدید فعالیت سامانه سرد بارشی آسمان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش باران و برف برای بیشتر مناطق استان و وزش باد شدید به‌خصوص در مناطق جنوب و جنوب غربی و احتمال رعد و برق همچنین بارش برف و کولاک برف در ارتفاعات همراه با مه و یخبندان پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر سه‌شنبه (۲۸دی‌) به‌تدریج کاهش ابر و وزش باد و گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

با توجه به نفوذ این سامانه کاهش محسوس دما ۴ تا ۸ درجه سلسیوس در سطح استان همراه با یخبندان در نیمه شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در  ساعات گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران امروز (۲۷دی‌) قسمتی ابری تا نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش پراکنده و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۲و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین سه‌شنبه (۲۸دی‌) ابری تا نیمه ابری و بارش باران و برف و مه رقیق وگاهی وزش باد شدید و از بعدازظهر کاهش ابر خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۸ و ۲- درجه سانتیگراد می‌رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8v9j