پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/15 05:30
کد خبر: 18592

قطعیت رابطه سحر قریشی با امیر مقاره ! / سحر دنیا جهانبخت ایران !

رصد ورزشی: اخیرا عکس هایی که سحر قریشی و امیر مقاره در اینستاگرام خود منتشر می کنند با لباس های ست است که رابطه آن ها را نشان می دهد. برخی می گویند سحر قریشی دنیا جهانبخت ایران است و با همه افراد مشهور رابطه می گیرد مانند دنیا که با همه خوانندگان و سلبریتی های اینستاگرامی رابطه داشته است !

سحر قریشی از بازیگران سینما و تلوزیون است سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید سحر قریشی متولد دهه60 است سحر قریشی در فضای مجازی حواشی زیادی دارد سحر قریشی از دوستان صمیمی سمانه پاکدل است.شایعه ازدواج پوریا پورسرخ با سحر قریشی در فضای مجازی به سرعت وایرال شد.

به گزارش رصد ورزشی، عکس های جدیدی که دو بازیگر پر حاشیه ما در فضای مجازی منتشر می کنند راز های بسیاری را آشکار کرده است. لباس های سحر قریشی و امیر مقاره که جدیدا در اینستاگرام خود منتشر می کنند به طرز باورنکردنی با هم ست است.

سحر قریشی و امیر مقاره

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دوست دختر امیر مقاره کیست؟ با کمی دقت در میان سلبریتی ها و هنرمندان میتوان به نکته های عجیب و جدیدی دست یافت.  اخیرا امیر مقاره با بازی در سریال نمایش خانگی خود را میان مردم محبوب تر کرده است و همه به دنبال این هستند که از زندگی خصوصی او بیشتر بدانند.

اخیرا عکس های مشترکی از امیر مقاره و سحر قریشی که تفاوت سنی 8 سال دارند در فضای مجازی منتشر شد که از چشمان تیزبین برخی از مخاطبان دور نماند . در این عکس ها امیر مقاره و سحر قریشی لباس های ست و یکدستی از مارک های خاص خریدند که نمی تواند این همه تشابه در پوشش اتفاقی باشد.

این حرکت عجیب چندی پیش هم از بازیگر معروف ، نوید محمدزاده و فرشته حسینی دیده شد که بعد از مدتی خبر ازدواج آن ها در فضای مجازی منتشر شد و این اتفاق دور از ذهن هم نبود حال نیز این حرکات از امیر مقاره و سحر قریشی نیز می تواند مژده ای از ازدواج یا دوستی آن ها باشد.

در ادامه عکس های عجیب از این دو سلبریتی را مشاهده می کنید ؛ کلاه و عینک های آن ها شبیه به هم است ، آن هم چندین بار !

امیر مقاره و سحر قریشی

امیر مقاره و سحر قریشی

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره

امیر مقاره متولد 3 دی ماه 1374 در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال 1393 به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز 3 شده است.

 آغاز فعالیت از رادیو جوان

امیر مقاره کارهایش برای اولین بار از سایت های ممنوع الکار شروع شد مثل رادیو جوان و سبب ممنوع الکاری وی نشد. امیر علاوه به خوانندگی در حوزه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

ازدواج و همسر امیر مقاره!

امیر تاکنون ازدواج نکرده و میگوید من در زندگی فقط به دنبال یک دختر هستم آن هم دخترم است و فقط جلوی یک دختر زانو میزنم و باز هم آن دخترم میباشد و حتی امیر از الان برای دخترش هم اسم انتخاب کرده و میگوید در آینده اسم دخترم را عسل می گذارم

همسر امیر مقاره فعلا هیچ دختری نیست و او می گوید تا زمانی که نتوانم گروه را به موقعیت مالی عالی برسانم قصد ازدواج کردن ندارم. لازم به ذکر است که درآمد فعلی وی بسیار زیاد است ولی هنوز قصد زن گرفتن ندارد. او قصد دارد وقتی که زن گرفت و دخترش به دنیا آمد نام دخترش عسل بگذارد. امیر علاوه به خوانندگی در حوضه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

شهرت امیر مقاره ماکان بند

امیر مقاره

امیر مقاره از دوران نوجوانی به سرودن شعر علاقه زیادی داشته است و تاکنون اشعار بسیار زیبای را سروده است. همچنین از سال 93 به طور رسمی کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و در کنار بهترین دوست و همکارش رهام هادیان توانست به اوج شهرت برسد.

  امیر مقاره مدلینگ

خواننده پاپ علاوه بر موزیسین و خوانندگی مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و با برندهای معروف که با بیشتر سلبریتی ها همکاری دارند وی نیز در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک به عنوان مدل و مانکن فعالیت می کند.

امیر مقاره خواننده ماکان بند در دورهمی

گروه موسیقی ماکان بند در اولین حضور خود در تلویزیون، پنج شنبه 26 بهمن مهمان برنامه دورهمی بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wox8r