جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/25 16:44
پارتی شبانه
کد خبر: 18345

جزئیات دستگیری بازیگران مشهور در پارتی شبانه | بازیگرانی که ممنوع الکار شدند

بازیگر مشهور سریال نرگس از خاطرات پارتی شبانه و ممنوع الکار شدنش بعد از سالها می گوید.

پارتی شبانه بازیگران باعث شد تا ااین بازیگران مشهور به مدت چندسال از دنیای هنر دور بمانند. پارتی شبانه با  حضور بازیگران مطرح سریال نرگس بود. جزئیات دستگیری بازیگران مشهور در پارتی شبانه را در ادامه می توانید بخوانید. اولین مصاحبه یکی از بازیگران که در پارتی شبانه بزرگ حضور داشت و دستگیر شد را گردآوری کردیم.

.این مصاحبه ی پر ریتم درباره پارتی شبانه ببینید.

جزئیات شب دستگیری آدم معروفهای ایران در یک پارتی بزرگ شبانه در تهران

یکهو ریختند داخل خانه، فکر کردیم بال ماسکه ست!

علیرضا اشکان بازیگر سریال های معروف نرگس و هم خونه در دهه هشتاد تلویزیون، برای اولین بار از دلایل ممنوع الکار شدنش در سینما و تلویزیون صحبت کرد.

علی اشکان که همبازی مرحوم پوپک گلدره در سریال نرگس بود و آن دوره به شدت مطرح شده بود، در یک مهمانی شبانه حضور داشته و همان اتفاق باعث شد سالها ممنوع الکار شود اما امروز دوباره آماده بازگشت به عرصه بازیگریست.

بازیگران ممنوع التصویر

گویا سرانجام واقعا ممنوع‌ التصویری بازیگر همه ی وقت تحسین‌شده روسری آبی به آخر رسیده بود. همان روزها هم بود که شایع شد قرار هست این بازیگر را در یک سریال جدید ببینیم. سریالی که خیلی زود معلوم شد قسم همایون اسعدیان هست.

سریالی که خیلی‌ها حدس میبرند می تواند برگ برنده دیگری در کارنامه معتمدآریا باشد که بعد از انتخابات ٨٨ ممنوع‌الکار شده بود. فراموش نکرده‌ایم انتخاب‌های این بازیگر را: که همواره نتایجی پیروز و پرطرفدار حاصل آورده هست. او که از‌ سال ٧٠ و با سریال گل پامچال به مخاطبان تلویزیونی معرفی شد, سریال‌هایی مانند آرایشگاه خوشگل, زیر تیغ و آشپزباشی را در کارنامه دارد که همۀ‌شان جزو آثار پیروز تلویزیون محسوب می شوند.

فاطمه معتمد آریا از بازیگران زن غیر مجاز

معتمدآریا اما تنها کسی نیست که در تلویزیون ممنوع‌الکار شده هست. اگر نگاهی به کارنامه بازیگران و مجریان تلویزیون بیندازیم, نکته‌ای که به ذهن میرسد, این هست که تقریباً تمام افرادی که در این حرفه جایگاهی دارند و به اصطلاح کسی میباشند که سرشان به تنشان می‌ارزد, دست کم یک دوره چندماهه ممنوع‌الکاری را در صداوسیما از سر گذرانده‌اند.

این قضیه را هم در مورد بازیگران و هم در بین مجریان درجه یک تلویزیون به سهولت میشود دید و متوجه شد. ناپدیدشدن ناگهانی مجریان پیروز برنامه‌های به اصطلاح تاک‌شو در مقاطعی آشکارتر از آن بوده که بشود کتمانش کرد یا در مورد بازیگران حکایت‌هایی که برای فاطمه معتمدآریا رخ داده.

یا ماجراهای ممنوع‌الکاری پریناز ایزدیار بعد از سریال زمانه, حکایت سحر قریشی, پگاه آهنگرانی, باران کوثری و… به همین علت هم هست که وقوع این رخداد در کارنامه بازیگران به جای این‌که پوئنی منفی به شمار آید, تبدیل به عاملی برای تفاخر می شود و این جز نقض غرض نمیتواند باشد.

پریناز ایزدیار از بازیگران غیر مجاز تلویزیون

پریناز ایزدیار از بازیگران غیر مجاز تلویزیون گفته است:

بعد از سریال زمانه ،در تلویزیون ممنوع الکار شدم . به خاطر همه اینها الان ترجیح می دهم سراغ تلویزیون نروم .

پارتی شبانه

باران کوثری از بازیگران غیر مجاز تلویزیون

آخرین بار دو سال قبل به عنوان مهمان در «کلاه قرمزی» حضور پیدا کرد و بعد از آن هم تکرار سریال «صاحبدلان» با بازی او از شبکه آی فیلم پخش شد اما به نظر می رسد تلویزیون این اواخر به این بازیگر حساسیت خاصی پیدا کرده.

زمان اکران فیلم «کوچه بی نام» و «جامه دران» عملا تصویر او را از تیزرها حذف کردند. حتی برنامه هایی مثل سینما آی فیلم هم که درباره تمام فیلم ها، بازیگران و اتفاقات مهم سینمایی صحبت می کنند، اسم این بازیگر را حذف کردند.

با اینکه کوثری سال گذشته برای «کوچه بی نام» سیمرغ گرفت و یکی از مهمترین بازیگران این فیلم به حساب می آید.

وی از آنجایی که تا همین دو سال قبل، در تلویزیون حضور داشته، ممنوع التصویری اش کاملا عجیب است.

مهراب قاسم خانی از بازیگران غیر مجاز تلویزیون

آنطور که پیداست مهراب قاسم خانی در تلویزیون ممنوع الکار است. با اینکه اعلام شده بود قاسم خانی گارگردانی مجموعه «دورهمی» را به عهده دارد و مدام تصاویری از آن در اینستاگرامش می گذاشت اما از همان قسمت اول، هیچ اسمی از او در تیتراژ برده نشد. حتی یکی از قسمت های مجموعه که مهراب به عنوان مهمان حضور داشت، با اینکه عکس هایش همه جا انتشار پیدا کرد، هیچ وقت از تلویزیون پخش نشد. قاسم خانی به دلیل این اتفاقات، همین اواخر از برنامه خداحافظی کرد و رفت.

دلیل ممنوع التصویری وی اصلا مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که بعد از ماجرای سفر به برزیل و حواشی که سر شلوارک پوشیدن بازیگران به میان آمد، این اتفاق افتاده باشد.

محراب قاسمخانی با اشاره به ممنوع الکار بودنش درباره عدم حضورش در برنامه دورهمی گفت:از هفته گذشته به من اعلام کردند که دیگر نباید در لوکیشن برنامه «دورهمی» حضور پیدا کنم و به عبارتی ممنوع الورود به لوکیشن شدم.

وی ادامه داد:تا الان هم برای رفع این ممنوعیت پیگیری های فراوانی کردم که لااقل دلیلش را متوجه شوم، اما متاسفانه دوستان در سازمان صدا و سیما هیچ دلیلی برایم نیاورده اند و تنها به گفتن این جمله بسنده کردند که ممنوع الکاری.

قاسم خانی با اشاره به حضور خود در شبکه های مجازی نیز گفت:همانطور که می دانید در شبکه های مجازی فعالیت پررنگی دارم، اما این موضوع، دلیل ممنوع بودن کارهای من نیست،چراکه برادرم پیمان قاسم خانی هم با اینکه هیچ صفحه ای در این شبکه ها ندارد، ممنوع الفعالیت است.

نویسنده سریال «ساختمان پزشکان» در ادامه بیان داشت:به هر حال «دورهمی» برنامه ای بود که ایده اولیه اش با من بود و حضور در آن را بسیار دوست داشتم،اما زمانی که چندین بار می گویند نباید قدم در لوکیشن برنامه بگذاری دیگر به غرور آدم برمی خورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqx5p