چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/18 16:54
اخبار حوادث
کد خبر: 18226

پایان سیاه رابطه جنسی | رابطه جنسی مرد شیطان صفت همزمان با دوزن به قتل منجر شد!

مرد 30 ساله با اینکه متاهل بود اما به رابطه جنسی خود با دختر 25 ساله ادامه داد.

رابطه جنسی مرد شیطان صفت همزمان با دوزن به قتل منجر شد. رابطه جنسی باعث کشته شدن زن 35 ساله باردار شد. مرد 30 ساله با اینکه متاهل بود اما به رابطه جنسی خود با دختر 25 ساله ادامه داد. رابطه جنسی مرد هوسباز با دختر 25 ساله منجر به بارداری شد.

چند ماه بود که در کارخانه ای استخدام شده بودم و از این که شغلی داشتم در پوست خودم نمی گنجیدم اما هیچ وقت به مسائل اخلاقی و اعتقادی پایبند نبودم. مدتی بعد یکی از زنان جوانی که در همین بخش کارخانه مشغول کار بود توجهم را به خود جلب کرد. با آن که متوجه شده بودم آن زن ازدواج کرده است ولی سعی کردم به او نزدیک شوم و بدین ترتیب آشنایی من و ناهید به ارتباط های عاشقانه خیابانی کشید.

«ناهید» چند سال با همسرش زندگی کرده بود اما به خاطر این که فرزندی نداشت با شوهرش دچار اختلاف بود و من هم از همین نقطه ضعف آن ها استفاده کردم تا هرچه بیشتر به او نزدیک شوم. بی ایمانی و بی تقوایی در تمام وجودم رسوخ کرده بود و حلال و حرام برایم معنی نداشت تا این که روزی همسر ناهید متوجه ماجرا شد و دیگر نتوانست این وضعیت را تحمل کند او به ناچار با درخواست طلاق «ناهید» موافقت کرد و آن ها از یکدیگر جدا شدند.

اگرچه او ۵ سال از من بزرگ تر بود ولی من اهمیتی نمی دادم و فقط می خواستم با او ازدواج کنم. پس از گذشت مدتی از این ماجرا، با آن که همه اعضای خانواده ام مخالف این ازدواج بودند من با «ناهید» ازدواج کردم و زندگی خود را آغاز کردیم.

او چند بار باردار شد ولی بنا به دلایل مختلفی فرزندان مان سقط شدند تا این که در چهارمین بارداری متوجه شدیم که فرزندمان «پسر» است ولی من باز هم به چشم چرانی هایم ادامه می دادم و هیچ وابستگی خاصی نسبت به همسرم نداشتم. در این اثنا با دختر ۲۵ ساله ای که در همسایگی ما زندگی می کرد رابطه دوستی برقرار کردم و چنین عنوان می کردم که «مجرد» هستم و قصد ازدواج با او را دارم. آن دختر هم به راحتی فریب خورد و روابط ما ادامه یافت تا حدی که او ۳ ماهه باردار شد.

جوان ۳۰ ساله در ادامه اظهاراتش گفت: روابط ما آن قدر نزدیک شد که یک روز برادر «فریده» او را ترک موتورسیکلت من دید و من او را به خانه ام بردم. این گونه ماجرای روابط ما لو رفت. دیگر نمی دانستم به آن دختر چه بگویم او هم متوجه شده بود که من متاهل هستم و به هر طریقی سعی می کرد همسرم را طلاق بدهم اما من به بهانه های مختلف او را از خودم می راندم.

یک روز وقتی به منزلم بازگشتم با جسد غرق به خون همسر باردارم مواجه شدم و فهمیدم که «فریده» دست به این جنایت هولناک زده است. ماموران در منزل من مشروبات الکلی هم کشف کردند و حالا که زندگی ام رنگ سیاهی به خود گرفته است آرزو می کنم کاش کمی هم به مسائل اخلاقی و اعتقادات مذهبی پایبند بودم. ماجرای واقعی- با همکاری پلیس آگاهی خراسان رضوی

سرانجام تلخ رابطه نامشروع برای دختر جوان

دختر مجرد 27 ساله ای هستم که با پسر مجرد 28 ساله به پیشنهاد ایشون در پروسه ی شناخت قرار گرفتم ولی ایشون وارد رابطه ی نزدیک با من شدن که اول تذکر محکم داده بودم که خیلی ادم حساسیم و رابطه ی خارج ازدواج از چارچوب زندگی و ارزشای من دور هست و تا به این سنم وارد همچین رابطه ای نشدم لطفا کاملا رسمی... برام مهم هست که نه خودم و نه همسر ایندم رابطه خارج از ازدواج نداشته باشه.

ولی ایشون نزدیک شدن با تمام ترس و اضطراب و سکوت من که در حد لال شدن برام پیش میومد و نمیتونستم دفاع کنم از حریمم که به مرور متقاعدم کردن که دوسم دارن ازدواج میکنیم و نسبت همسر بهم میدادن و با اصرار و قهر که به من اعتماد نداری و شک داریو من ارامش میخوامو... منو وارد رابطه کردن به مدت یکسال که اواخر رفتارشون تغییر کرده و با اعتراضم ازم دور میشدن میگفتم اینکارو نکن با من میگفتن خودت خواستی بمونی! بعد اینکه با ابروم بازی کردن و من وابسته و متعهد به رابطه و عقب کشیدن برام غیرممکن شد فرصت دادم بیان خواستگاری که گفتن ما قراردادی با هم نداشتیم الان میبینم به درد هم نمیخوریم اخلاقمون جور نیست و خیلی راحت ترکم کردن من دستم به هیچ جایی بند نیست تمام تلاشمم برا رابطه کردم حمایت مالی عاطفی جنسی ولی ایشون در حقم بد کردن خانوادم اطلاع ندارن از حقم دفاع کنن و خودمم جراتشو ندارم برم سراغ خانوادش نمیتونم با ابرو و سرنوشتش بازی کنم راهنماییم کنین چطور میتونم از حقم دفاع کنم ایا به من حق میدن و چیزی دستگیرم میشه یا هر اقدامی بی گدار به اب زدنه؟ تهدیدمم کردن که هر کاری باهام بکنی همون کارو با خودتو خانوادت میکنم عکس و مدرکم دارن ازم...

فراموشیم برام غیرممکنه از لحاظ روانی بهم ریختم و نمیتونم مقابل این ظلم سکوت کنم و اونم باارامش زندگیشو...

منبع: خراسان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27q9m6