جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/08 02:40
مهرداد میناوند/ یادبود مهرداد میناوند/ همسر مهرداد میناوند
کد خبر: 17798

گریه های تلخ و دردناک مادر و همسر مهرداد میناوند در مراسم یاد بودش | یادگاری همسر مهرداد میناوند در اولین سالگرد ازدواج + فیلم

گریه های دردناک همسر میناوند که مرگ او را بعد از یکسال باور نمی کند نشان داد که ازدواج کوتاه و عاشقانه آنها چه پایان تلخی داشت.

یکسال از مرگ باور نکردنی مهرداد میناوند می گذرد. پرسپولیسی متعصب که عشق به تیم محبوبش همیشه زبانزد بود. مهرداد میناوند ناباورانه از دنیا رفت و در حالی که فقط دوماه از ازدواجش گذشته بود کرونا به او فرصت نداد و داغی سنگین به قلب علاقمندان و خانواده اش وارد کرد. برنامه ویژه و مستند شماره 25 به پاس زحمات و عشق جاویدان مهرداد میناوند به تیم پرسپولیس است. در ادامه به ویدئویی که از به مناسبت مراسم گرفته شده است می پردازیم:

مراسم یاد بود و رونمایی از  مستند «آقای بیست و پنج» با حضور خانواده، دوستان مهرداد میناوند و علاقمندان فوتبال و مهرداد میناوند برگزار شد. 

در این مراسم همسر مهرداد میناوند سالگرد ازدواج خود را به گونه ای غم انگیز تبریک گفت.

مهرداد میناوند

بیوگرافی مهرداد میناوند

 نام:مهرداد

 نام خانوادگی:میناوند

 تاریخ تولد:9 آذر 1354

 محل تولد:تهران

 قد:183 سانتی متر

 فرزندان :آریا

زندگی نامه مهرداد میناوند

مهرداد میناوند (۹ آذر ۱۳۵۴ – ۸ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران بود. وی برای باشگاه‌های گوناگونی از جمله پاس تهران، پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب، و سپاهان بازی کرد. میناوند همراه با تیم پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد و با اشتورم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۳ سال حضور پیاپی و ۱۹ بازی در لیگ قهرمانان اروپا و ۲ بازی در لیگ اروپا را تجربه کرد.

مهرداد میناوند بیش از علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان، سابقه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

مهرداد میناوند

ازدواج مهرداد میناوند فوتبالیست سابق

مهرداد میناوند فوتبالیست سابق تیم ملی کشورمان و بازیکن پرسپولیس برای دومین بار داماد شد.

این فوتبالیست کشورمان خبر ازدواجش را با انتشار پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و همزمان با سالروز تولدش و در رُندترین تاریخ سال 99 زندگی مشترکش را آغاز کرد.

مهرداد میناوند با انتشار عکسی از کارت عروسی اش نوشت:

بنام آفریدگار عشق، سلام به همه دوستان جان

امسال روز تولدم مصادف شد با یک رقم رویایی...تاریخی که سالها انتظارش را میکشیدم و همیشه در ذهنم یک رویداد منحصر به فرد تداعی میشد. مطمیٔن بودم اتفاق خاصی در این روز برای من رخ خواهد داد اتفاقی بینظیر...

بله انگار درست حدس زده بودم روز تولدم در 99/9/9 به لطف خدا بینظیر رقم می خورد. این تاریخ برایم جاودانه شد و امیدوارم که جاودانه بماند. پس از فراز و نشیب های معمول زندگی در طول این سالها، امروز به آرامش رسیدم و با نام خدا و تکیه بر ایمان به او، فصلی نو در زندگیم آغاز شد. ازدواج من با دختری که عاشقانه دوستش میدارم، در این روز بینهایت لذتبخش است و بهتر از این نمیتوانست اتفاق بیافتد.سه سالی میشد که برای چنین روزی برنامه ریزی و لحظه شماری میکردم...خدا رو شکر میکنم که محقق شد. شکر...

پ.ن:بخاطر اوضاع و احوال این روزها هیچگونه مراسم خاصی در نظر نداریم اما دعای خیر شما عزیزان بدرقه راهمان خواهد بود...99/09/09

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند پس از فوتبال

مهرداد میناوند پس از کنار گذاشتن فوتبال، تجربه موفقی در هنر و گزارشگری نداشت. او به همراه پژمان جمشیدی و نیما نکیسا، نماهنگی را برای صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان ساختند. جناح اصولگرایان جمهوری اسلامی ایران، به این نماهنگ اعتراض کرد. روزنامه کیهان استفاده از زنان بدحجاب و حرکات موزون را مخالف ارزش‌های دینی دانست.

مهرداد میناوند تجربه زیادی در بازیگری پیدا نکرد. در زمینه موسیقی، تنها چند تک‌خوانی در برنامه‌های تلویزیونی داشت. آلبوم موسیقی او نیز اجازه انتشار نیافت.

مهرداد میناوند در اواخر عمر خود به دلیل «تعصب به باشگاه پرسپولیس»، به همراه علی انصاریان به گزارشگری و اجرای برنامه در شبکه اینترنتی باشگاه پرسپولیس می‌پرداخت.

درگذشت مهرداد میناوند

سکوهای ورزشگاه آزادی در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین‌سازی در ۱۱ بهمن ۱۳۹۹.

میناوند در ۳۰ دی ۱۳۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان لاله تهران بستری شد. وی در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و آمبولی ریه ناشی از آن، در بیمارستان لالهٔ تهران درگذشت. میناوند در شرایطی به بیمارستان مراجعه کرده بود که حدود ۸۰ درصد ریه‌هایش درگیر ویروس کرونا شده بود. طبق گفته پزشک معالج وی، حال میناوند رو به بهبودی بود که بروز ناگهانی آمبولی ریه باعث مرگ وی شده‌است.

واکنش‌ها به فوت مهرداد میناوند

از زمان بستری شدن میناوند و علی انصاریان که هردو از بازیکنان سابق تیم فوتبال پرسپولیس بودند، تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان از طریق صفحات مجازی برای میناوند و انصاریان آرزوی سلامتی کرده بودند.

پس از انتشار خبر درگذشت میناوند، جمعی از هواداران پرسپولیس روبروی بیمارستان لاله تجمع کردند. تردد مردم روبروی بیمارستان لاله، باعث به وجود آمدن ترافیک در آن منطقه شد. همچنین چندی از بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس مانند علی کریمی، جواد کاظمیان و بهنام ابوالقاسم‌پور پس از مطلع شدن از وضعیت تشدید بیماری مهرداد میناوند، خود را به بیمارستان لاله رساندند. باشگاه‌های فوتبال پرسپولیس، استقلال، پیکان، اشتورم گراتس، صفحه رسمی ای‌اف‌سی و صفحه رسمی جام جهانی نیز درگذشت میناوند را تسلیت گفتند.

هم تیمی‌های سابق مهرداد میناوند در تیم اشتورم گراتس اتریش به همراه ایویتسا اوسیم که سرمربی آن دوره باشگاه بود، پس از درگذشت ستاره ایرانی آن نسل باشگاه اتریشی، در نامه ای احساسی تسلیت خود را برای در گذشت میناوند اعلام نمودند.

جانی اینفانتینو رئیس وقت فیفا در نامه ای رسمی پیام تسلیت خود را بابت در گذشت مهرداد میناوند به فدراسیون فوتبال ایران ارسال نمود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qgyv