پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/13 11:06
بهاره رهنما | حواشی بهاره رهنما | حواشی سلبریتی ها
کد خبر: 18043

لوکیشن اشتباهی دردسر تازه بهاره رهنما | فخر فروشی جنجالی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه که این روزها موضوع طلاقش از امیر خسرو عباسی بر سر زبان هاست باز جنجال تازه ای به راه انداخته که واکنش های زیادی از سوی کاربران در فضای مجازی داشته است.

بهاره رهنما چند روز گذشته عکسی از مراسم  جشن حافظ که در آن  شرکت کرده بود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت و با سوتی در عکس مورد نظر جنجال های زیادی در فضای مجازی به راه انداخت. بهاره رهنما در انتخاب لوکیشن این عکس از استانبول ترکیه استفاده کرد و باعث شد کاربران به این عمل واکنش نشان دهند و بهاره رهنما را یک آدم فخرفروش خطاب کنند.حاشیه هایی که بهاره رهنما در این چند وقت ایجاد کرده موجب شده بازیگران نیز به صحبت های او واکنش نشان دهند . در ادامه عکس جنجالی بهاره رهنما را می بینید.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

ازدواج بهاره رهنما 

بهاره رهنما

بهاره رهنما به دلیل یک سال جهشی درس خواندن در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه شد و در زمان بازگشت از دانشگاه به طور اتفاقی با پیمان قاسم خانی ( فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر ) آشنا شد و پس از گذشت دو سال و آشنایی بیشتر تصمیم به ازدواج گرفتند. این دو در سال ۱۳۷۳ با هم ازدواج کردند و حاصل ازدواجشان یک دختر می باشد که نامش را پریا گذاشتند.

بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی زوج هنری بودند که زندگیشان پس از ۲۲ سال زندگی در سال ۱۳۹۵ به اتمام رسید و از هم جدا شدند. این درحالیست که قبل از طلاقشان زندگیشان به ظاهر خوب و صمیمی به نظر می آمد.  مهراب قاسم خانی برادر شوهر سابق و شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما می باشد.

چهارم شهریورماه سال ۱۳۹۶ عکس هایی در رسانه های مجازی منتشر شد که خبر از ازدواج دوم بهاره رهنما میداد. بهاره رهنما در سال ۹۶ با فردی به نام امیرخسرو عباسی ازدواج کرد . امیرخسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسی است و آشنایی اولیه شان از زمانی شروع شد که بهاره رهنما به عنوان مدل، در تبلیغات این برند حضور پیدا کرد. همسر جدید بهاره نیز قبلا یک بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است. وی نیز مانند بهاره رهنما از همسر سابق یک دختر دارد.

فعالیت بهاره رهنما 

بهاره رهنما

بهاره رهنما در دوران مدرسه یک سال را جهشی خواند، به این خاطر در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه شد. رشته ی دانشگاهیش ادبیات نمایشی بود و وی در کنار تحصیل به تمرین تئاتر نیز می پرداخت. بهاره رهنما فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۱ با نقش آفرینی در  فیلم سینمایی افعی به کارگردانی محمدرضا اعلامی آغاز کرد.

این بازیگر پس از لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت و در این رشته ادامه تحصیل داد. وی در کنار تحصیل به نویسندگی نمایش نامه و کارگردانی تئاتر نیز می پرداخت. در سال ۱۳۷۴ دومین تجربه فیلم سینمایی را با ” غزال ” ساخته مجتبی راعی به دست آورد.

بهاره رهنما در سال ۱۳۷۵ با ایفای نقش در سریال تلویزیونی ” بازگشت به خانه ” ساخته مسعود نوابی از قاب تلویزیون دیده شد اما کاری که موجب شهرت بهاره رهنما شد فیلم سینمایی نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ به کارگردانی ابوالحسن داوودی است. وی در آن زمان حدوداً ۲۸ سال سن داشت و نقش باران را در این فیلم ایفا کرد. پس از آن بهاره رهنما در چند فیلم و سریال از جمله گاوخونی، ماجراهای اینترنتی، سریال من یک مستاجرم حضور داشت و سپس بازی در سریال تلویزیونی زیرزمین ساخته علیرضا افخمی وی را مشهور و محبوب ساخت.

بهاره رهنما

این بازیگر از سال ۱۳۷۵ تا به امروز در تئاتر حضور پررنگی داشت و علاوه بر بازیگری به کارگردانی نیز می پردازد. از تئاترهای مهم و اخیر وی می توان شاه لیر، بیوه نویسنده فقید، فصل فراموشی، بلافیگورا، یرما، اپراتور نسل چهارم و دوباره اون آهنگ رو بزن سم را نام برد. وی در گروه نویسندگان سریال های شب های برره، باغ مظفر و شمس العماره حضور داشت و نویسنده ۵ جلد کتاب می باشد.

بهاره رهنما علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت خواننده جوان موسیقی راک را برعهده داشت، چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

شغل دوم بهاره رهنما 

بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر محبوب کشورمان علاوه بر بازیگری، رستورانی را در سعادت آباد افتتاح کرد و نامش را گوزن گذاشت. وی در رستوران خود نمایشنامه خانی اجرا می کند.

فیلم های تلویزیونی که بهاره رهنما در آن ها بازی کرده است :

همسایه ها (1395)

کشیک قلب (1395)

غیرعلنی (1394)

خوب بد زشت (1393)

پژمان (1392)

خداحافظ بچه (1391)

چک برگشتی (1390)

گاوصندوق (1388)

مأمور بدرقه (1387)

مرد هزار چهره (1386)

کتاب فروشی هدهد (1385 بازیگر میهمان)

زیر زمین (1385)

من یک مستأجرم (1382)

روشنتر از خاموشی (1382)

پرونده های مجهول (1380)

داستان یک شهر2 (1379)

بازگشت به خانه (1375)

بچه مهندس (1397)

فیلم های بهاره رهنما در شبکه نمایش خانگی

بهاره رهنما

شام ایرانی (1390) به کارگردانی بیژن بیرنگ

ساخت ایران (1390)

شرف خانواده فاضل (1392)

ساخت ایران2(1396


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5jjp