شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/25 00:00
قیمت طلا و سکه | قیمت طلا | قیمت سکه
کد خبر: 17472

پیش بینی قیمت طلا و سکه امروز (25 آبان)

با توجه به افت 2 هزار تومانی قیمت ارز در روز گذشته و مدریت بازار ارز توسط دولت همچنین کاهش قیمت اونس طلا پیش بینی می شود که قیمت سکه و طلا امروز نیز با کاهش رو به رو شود.

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار دیروز نسبت به روز قبل ، با ۹۷۰۰ تومان کاهش، ۱,۲۶۰,۱۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر مثقال طلا 18 عیار در بازار نسبت به روز قبل ، با ۳۶۰۰۰ تومان کاهش، ۵,۴۶۴,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر اونس طلا با کاهش ۰.۰۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۸۶۴ معامله شد.

سکه امامی در بازار دیروز نسبت به روز قبل ، با ۸۵۰۰۰ تومان کاهش، ۱۲,۴۹۵,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.نیم سکه با کاهش ۱.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.ربع سکه در بازار نسبت به روز قبل ، با ۳۰۰۰۰ تومان کاهش، ۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر سکه گرمی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

دیروز سکه امامی مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که سکه امامی که روز قبل تا ۱۲,۵۸۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و پانصد و هشتاد هزار) تومان رسیده بود، با کاهش ۰.۶۸ درصدی به ۱۲,۴۹۵,۰۰۰ (دوازده میلیون و چهارصد و نود و پنج هزار) تومان رسید.

دیروز نیم سکه برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که نیم سکه که روز قبل تا ۶,۵۸۰,۰۰۰ (شش میلیون و پانصد و هشتاد هزار) تومان رسیده بود، با کاهش ۱.۲۳ درصدی به ۶,۵۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و پانصد هزار) تومان رسید.

دیروز ربع سکه مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که ربع سکه که روز قبل تا ۳,۸۳۰,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و سی هزار) تومان رسیده بود،  با کاهش ۰.۷۸ درصدی به ۳,۸۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید.

دیروز هر سکه گرمی مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر سکه گرمی که روز قبل تا ۲,۳۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، با کاهش ۲.۱۷ درصدی به ۲,۳۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد هزار) تومان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45ajoq