پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/29 05:07
مریم معصومی | عکس لو رفته مریم معصومی
کد خبر: 17575

خواستگاری مریم معصومی از بازیگر معروف+ عکس

عکسی از مریم معصومی در حال گل دادن به رضا شفیعی جم منتشر شد.

مریم معصومی بازیگر ایرانی است . مریم معصومی در یک خانواده 7 نفره متولد شده است . مریم معصومی در تله فیلم "کادوی در به در" در چند سکانس بازی کرد. اطلاعات دقیقی از متاهل یا مجرد بودن مریم معصومی در دسترس نمی باشد . در ادامه عکس جدید مریم معصومی را می بینید.

مریم معصومی

 

 

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی در 24 اسفند 1365 در شهر اصفهان متولد گردید وی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی می باشد، مریم معصومی همچنین دوره بازیگری و کارگردانی را در آکادمی حمید سمندریان گذرانده است او در رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی نیز آموزش هایی را دیده است.

مریم معصومی در یک خانواده 7 نفره متولد شد او دارای دو خواهر و دو برادر می باشد ، پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار می باشند.

شروع فعالیت مریم معصومی 

برای نخستین بار در سال 1388 مریم معصومی بدون اینکه هیچ کلاس و دوره ای دیده باشد در تله فیلم "کادوی در به در" به کارگردانی یوسف تیموری در چند سکانس بازی کرد.

بعد از بازی در این تله فیلم در کلاس های حمید سمندریان شرکت نمود و دوره بازیگری و کارگردانی را گذراند.

سپس در سال 1391 در فیلم سینمایی "اخلاقتو خوب کن" ایفای نقش نمود وی همچنین در همان سال در سریال تلویزیونی "سه دونگ سه دونگ" بازی کرد و با بازی در این سریال در بین مردم شناخته شد و سپس با بازی در سریال "همه چیز آنجاست" شهرت یافت و پس از آن در سریال و فیلم های زیادی بازی نمود.

وضعیت تاهل مریم معصومی 

مریم معصومی

اطلاعات دقیقی از متاهل یا مجرد بودن مریم معصومی در دسترس نمی باشد اما طبق اطلاعات موجود مجرد می باشد. در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیرسایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است. با وجود اینکه مریم معصومی تابحال بصورت رسمی خبر ازدواج خود را منتشر نکرده است، اما او در روز ولنتاین با انتشار عکس حلقه ازدواجش از یک رابطه 2 ساله از سال 1394 با عشقش خبر داد.

علاقه مندی های مریم معصومی

مریم معصومی به ورزش علاقه زیادی دارد و از جمله ورزش های اصلی که کار می کند شنا و بدن سازی است. او همچنین به عکاسی نیز علاقه دارد.

مریم معصومی خیلی فیلم می‌بیند و اهل سینما و تئاتر رفتن هست.

غذای مورد علاقه وی ماکارونی و رنگ مورد علاقه اش آبی می باشد. 

طبق گفته خودش از بچگی عاشق عروس ، لباس عروس و مراسم عروسی می باشد.

وی علاقه ای به آشپزی و کارهای خانه ندارد.

فعالیت هنری مریم معصومی

مریم معصومی

سال 88  برای اولین بار بدون هیچ کلاس و دوره ای در تله فیلم کادوی در به در به کارگردانی یوسف تیموری در چند سکانس بازی کرد.

بعد از اولین تجربه بازیگری در سال 88 در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و فارغ التحصیل دوره های عکاسی حرفه ای، کارگردانی و فیلمنامه نویسی شد.

شهرت

برای اولین بار در سریال فاصله ها در سال 89 نقش کمرنگی رو بازی کرد، سپس بازی او در سریال مناسبتی ماه رمضان 1390 بنام سه دونگ سه دونگ از او چهره ساخت.

در خانه دست به سیاه و سفید نمی زنم ! خیلی کم پیش آمده که ظرف بشورم، مگر این که مجبور شوم ! اما امان از روزی که آشپزی کنم! با این که تجربه ندارم اما دست پختم عالیه !

به شدت ورزش می کنم ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است، زندگی من در چهار کلمه خلاصه می شود : بازیگری، ورزش، عکاسی و خواب !

من خیلی انسان دوست هستم و به شدت طرفدار حقوق زنان می باشم.

وقتی در خیابان راه می روم و غریبه ای که اصلا نمی شناسم از کنارم رد شود اگر از چهره اش احساس کنم ناراحت است و یا مشکلی دارد خیلی ناراحت می شوم و به هم می ریزم، در این حد احساساتی هستم.

الگوی های بازیگری خارجی را انتخاب نمی کنم، چون اعتقاد دارم در کشور خودمان اساتید بزرگی چون آقای انتظامی، آقای علی نصیریان، آقای پرویز پرستویی داریم که نیازی نیست از بازیگران خارجی الگو برداری کنیم.

ضمن اینکه شرایط بازی در کشور ما با کشورهای دیگر تفاوت دارد بازی امین حیایی و باران کوثری را خیلی دوست دارم آرزو دارم که با کارگردان های صاحب نام کار کنم.

از افتخارات مریم معصومی می توان به سفیر سندروم دان نیز اشاره کرد.

فیلم شناسی مریم معصومی

ترانه (فیلم 1396)

عروسک خانه

پیله و بی خوابی اسبها

دوستان یک رنگ

پس کوچه های شمرون (1391)

خالتور (1396)


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4885xa