پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/16 08:23
سریال جزیره | امیر مقاره | ماکان بند
کد خبر: 17210

حواشی اکران عمومی سریال جزیره با حضور امیر مقاره

در پی اکران عمومی سریال جزیره شب گذشته حواشی بسیاری از طرف هواداران گروه ماکان بند بوجود آمد که در ادامه می بینید.

امیر مقاره خواننده محبوب گروه ماکان باند است. سریال جزیره با بازی امیر مقاره در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است. امیر مقاره در سریال جزیره در کنار هنرمندانی چون محمدرضا فروتن و هنگامه قاضیانی و حسام منظور و ... بازی میکند . در ادامه حواشی اکران عمومی سریال جزیره با بازی امیر مقاره را می بینیم.

زندگینامه امیر مقاره

امیر مقاره متولد 3 دی ماه 1374 در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال 1393 به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز 3 شده است.

امیر مقاره گفته است: به هم سن و سالان خودم توصیه می کنم که هیچ وقت به پدر و مادرشان برای ناتوانی در تهیه وسیله ای توهین نکنند، من در سن نه سالگی یک چتر از پدرم می خواستم که آن زمان گفت پول برای خرید آن چتر ندارم و متاسفانه جلوی همکارانش به او گفتم که تو پدر من نیستی. چند روز پیش پدرم به من گفت که تو در کودکی به من افتخار نکردی اما من الان به تو افتخار می کنم، من از همینجا به پدرم می گویم که هر چه دارم و ندارم از تو دارم.

آغاز فعالیت از رادیو جوان

امیر مقاره

 

امیر مقاره کارهایش برای اولین بار از سایت های ممنوع الکار شروع شد مثل رادیو جوان و سبب ممنوع الکاری وی نشد. امیر علاوه به خوانندگی در حوزه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

ازدواج امیر مقاره

امیر تاکنون ازدواج نکرده و میگوید من در زندگی فقط به دنبال یک دختر هستم آن هم دخترم است و فقط جلوی یک دختر زانو میزنم و باز هم آن دخترم میباشد و حتی امیر از الان برای دخترش هم اسم انتخاب کرده و میگوید در آینده اسم دخترم را عسل می گذارم

همسر امیر مقاره فعلا هیچ دختری نیست و او می گوید تا زمانی که نتوانم گروه را به موقعیت مالی عالی برسانم قصد ازدواج کردن ندارم. لازم به ذکر است که درآمد فعلی وی بسیار زیاد است ولی هنوز قصد زن گرفتن ندارد. او قصد دارد وقتی که زن گرفت و دخترش به دنیا آمد نام دخترش عسل بگذارد. امیر علاوه به خوانندگی در حوضه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

شهرت امیر مقاره 

امیر مقاره

 

امیر مقاره از دوران نوجوانی به سرودن شعر علاقه زیادی داشته است و تاکنون اشعار بسیار زیبای را سروده است. همچنین از سال 93 به طور رسمی کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و در کنار بهترین دوست و همکارش رهام هادیان توانست به اوج شهرت برسد.

امیر مقاره و مدلینگ

خواننده پاپ علاوه بر موزیسین و خوانندگی مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و با برندهای معروف که با بیشتر سلبریتی ها همکاری دارند وی نیز در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک به عنوان مدل و مانکن فعالیت می کند.

بازیگری امیر مقاره

امیر مقاره

همان‌طور که گفتیم مقاره علاوه بر خوانندگی مدلینگ را دنبال می کند و در این صنعت نیز مشغول کسب درآمد است در نتیجه احتمال اینکه مقاره بخواهد به بازیگری نیز وارد شود بسیار است چرا که مانند دوران گذشته افرادی که از محبوبیت در یک هنر برخوردارند می‌توانند در سایر هنرها نیز موفق شوند مانند بی شمار بازیگرانی که به خوانندگی روی آوردند و از این راه نیز برای خود درآمد کسب می‌کنند. امیر در یکی از مصاحبه‌هایی که با رامبد جوان داشته است در مورد بازیگری صحبت کرده و گفته که بازیگر مورد علاقه او شهاب حسینی است و سبک هنری شهاب را خیلی دوست دارد.

چندی پیش نیز مقاره در صفحه شخصی اینستای خود عنوان کرد که خبرهای جدیدی در راه است که ممکن است مربوط به یک آهنگ یا یک فیلم باشد و حتی ممکن است مربوط به تیتراژ یک فیلم باشد. البته ما نیز برای امیر آرزوی موفقیت در بازیگری را داریم و امیدواریم کار بازیگری او مانند خوانندگی‌اش جذابیت‌های جدیدی داشته باشد و سبک بازی جدیدی را به سینمای ایران بیاورد تا شاهد ظهور ستاره‌ها و استعداد های جدید از دهه 70 باشیم.

گروه ماکان بند

امیر مقاره

امیر مقاره درسال ۱۳۹۵ به همراه رهام هادیان و با حمایت یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون و آهنگساز، گروه ماکان بند را تشکیل دادند و شرکت آوازینو به مدیریت حسن اردستانی از گروه ماکان بند حمایت و پشتیبانی میکند.

امیر مقاره همراه رهام هادیان اولین قطعه ماکان بند با عنوان «هر بار این درو» را منتشر کردند که با استقبال خیره‌کننده‌ای مواجه شد.

اینستاگرام امیر مقاره

امیر مقاره یکی از اعضای گروه ماکان بند است که صدای وی و همچنین چهره طرفدران خاص خود را دارد امیر مقاره موزیسین و خوانندگی را از سنین جوانی آغاز نموده است و همچنین در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد وی در اینستاگرام 220 هزار فالور دارد و آدرس اینستاگرام امیر مقاره amirmaghare_official است که در زیر میتوانید عکس وی را مشاهده نمایید.

 
تک آهنگ های امیر مقاره

امیر مقاره

امیر مقاره پیش از عضویت در ماکان بند چند تک آهنگ خوانده بود که در فضای مجازی و برخی از سایت های غیر مجاز مثل رادیو جوان منتشر شده بود اکثر این آهنگ ها مربوط به سال 1393 می باشد.

دیوونه من

 

دو دیقه بودی

 

یه لحظه نگام کن

دلگیری

هر بار این درو

بارون

این خیابونا

دیوونه

خیالت تخت

کنار من باش

ببین منو

خدا پشتمه

عاشقشم

آلبوم های امیر مقاره

امیر مقاره

یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون و آهنگساز است و این گروه را تشکیل داده و همچنین شرکت آوازینو به مدیریت حسن اردستانی از گروه ماکان بند حمایت و پشتیبانی می نماید. گروه ماکان بند اولین آلبوم رسمی خود را به نام دیوونه بازی در 31 مرداد 1396 روانه بازار موسیقی کشورمان کردند که این آلبوم شامل 12 آهنگ خواهد بود همچنین تک آهنگ های این گروه به نام هر بار این درو و بارون و اهنگ محکم نبند درو جز اهنگ های محبوب این گروه به حساب می اید.

 نرو

شیک

با تو آرومم

چشای تو

پنجره

بازیچه

دیوونه بازی

ای داد

مثل کوه

این خیابونا

بارون

هر بار این درو

دیوونه بازی


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5dqe