سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/15 10:09
نگین معتضدی | نگین معتضدی و همسرش
کد خبر: 17178

گشت و گذار نگین معتضدی و همسرش در ترکیه

نگین معتضدی و همسرش امین امانی که برای فیلمبرداری سریال راز ناتمام در ترکیه به سر میبرند عکس هایی از خودشان را در فضای مجازی منتشر کردند.

نگین معتضدی بازیگر ایرانی است . نگین معتضدی با فیلم سپید و سیاه به سینما آمد. نگین معتضدی همسر امین امانی تهیه کننده و کارگردان ایرانی است. در ادامه عکس های نگین معتضدی و همسرش در ترکیه را می بینید.

نگین معتضدی

نگین معتضدی

زندگینامه نگین معتضدی

نگین معتضدی بازیگر ایرانی 3 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته نمایش می باشد.او خواهر طلا معتضدی از نویسندگان و فیلمنامه نویسان مطرح ایرانی می باشد.

خانم معتضدی به گفته خودش در زمانی که در دانشگاه تحصیل می کرد تست های زیادی برای بازیگری داده بود اما هیچ کدام مورد قبول واقع نشده بود بعد از مدتی با همکاری یکی از استادان در فیلم راز در سال ۸۷ نقش آفرینی کرد .

ازدواج نگین معتضدی

نگین معتضدی

نگین معتضدی 20 آذرماه 99 با انتشار عکسی خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

امین امانی تهیه کننده و کارگردان کشورمان همسر نگین معتضدی است که سال 82 وارد دنیای کارگردانی شد و اولین تجربه تهیه کنندگی او در سال 88 با سریال مزرعه بی بی گندم رقم خورد.

نگین معتضدی مردادماه سال 96 مهمان برنامه دورهمی شد و در این برنامه خبر نامزدی اش را به صورت رسمی اعلام کرد و خبر از این اتفاق در اواخر سال 95 داد.

نگین معتضدی شهریورماه سال 97 مهمان برنامه زنده رود در اصفهان شد و خبر جدایی اش را در این برنامه اعلام کرد.

این بانوی هنرمند در پاسخ پیمان طالبی مجری برنامه زنده رود درباره ازدواجش گفت:من در دوران نامزدی جدا شدم و فکر میکنم وقتی که من در برنامه دورهمی خبر نامزدی ام را اعلام کردم مخاطبین و آدم هایی که من را دوست دارند این حق را دارند که از زندگی خصوصی من با خبر باشند و با همان جسارتی که در آن برنامه خبر نامزدی ام را اعلام کردم الان هم بهم خوردنش را اعلام میکنم.

نگین معتضدی ادامه داد:فکر نمیکنم این اتفاق بدی باشد چون آدم ها از یک جایی با هم همقدم میشن تا ببینن میتونن یک مسیر طولانی تری را با هم همسفر باشن یا نه، ما این چند قدم اول را برداشتیم و دیدیم همسفرهای خوبی برای هم نیستیم.

بازیگری نگین معتضدی

نگین معتضدی

نگین معتضدی بازیگری را از حدود سال 1387 آغاز کرد و اولین بار با فیلم سپید و سیاه به کارگردانی قاسم جعفری در سال 88 به سینما آمد.

بازی در سریال تکیه بر باد ساخته محمود معظمی در سال 90 نقطه ورود نگین معتضدی به تلویزیون بود و قهوه تلخ مهران مدیری اولین تجربه او در دنیای بازیگری در نمایش خانگی بود.

این بانوی بازیگر کشورمان اگرچه تجربه بازیگری در سریال طنز را در کارنامه هنری اش دارد اما هرگز خودش را یک بازیگر کمدی نمیداند.

نگین معتضدی در فیلم و سریال های زیادی مقابل دوربین رفته است که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.

علاقه مندی ها و سرگرمی نگین معتضدی

نگین معتضدی

هنرمند ایرانی درباره علاقه به ادبیات گفت وقتی که خواهر نویسنده داشته باشیم و دوران کودکی خود را با کتاب و ادبیات گذرانده باشی صد در صد به کتاب و خواندن و مطالعه علاقه مند می شویم.

من سال ۸۶ که وارد دانشگاه شدم خیلی زیاد به تصویر و فیلم و سریال علاقمند بودم تا نمایش، شایدم که حقیقت این باشه که من خیلی جرات نمایش ندارم، بنظرم تئاتر خیلی معقوله ترسناکیه، اما همون سال های اولیه در نمایش و پایان نامه های بچه های دانشگاه کار کردم اما مدام به دفتر های سینمایی که استادام معرفی می کردن می رفتم تست می دادم ولی اتفاقی نمی افتاد.

بعد از یکسال تست دادن مدام، یادمه که یه روزی آقای حسین خضوعی (دستیار کارگردان) به من زنگ زدند و گفتند یکاری دارم شروع میکنم و برام جالبه که تو هر دفتری که می رم تست تو هست، تو چطوری این همه دفتر رفتی …؟

بیا دفترمون که با همدیگه صحبت کنیم، به این ترتیب بعد از یک هفته تست اولین بار در یک تله فیلم بنام راز در سال ۸۷ در کنار شبنم مقدمی و شهرام قائمیان جلوی دوربین رفتم.

وی درباره از دست دادن تعداد زیادی نقش بخاطر فرم بینی اش صحبت کرد و گفت هیچوقت حاضر نیست آن را عمل جراحی کند.

نگین معتضدی گفت: از زمانی که یادم می‌آید طلا بود و کتاب. او زودتر از من وارد کار شد. هیچ‌وقت او و کتاب از هم جدا نبودند. همیشه در اتاقش در حال کتاب خواندن بود.

فیلم های سینمایی و سریال نگین معتضدی

نگین معتضدی

تله فیلم راز – ۱۳۸۷

سپید و سیاه – ۱۳۸۸

خیابان یک‌ طرفه – ۱۳۹۰

شیرین قناری بود – 1390

به خاطر مهدی – ۱۳۹۰

دزد و پری – ۱۳۹۳

لاله‌ های واژگون – ۱۳۹۴

ساعت 5 عصر – 1395

سریال خلسه

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – ۱۳۹۲

مثل من، مثل تو – ۱۳۹۳

گذر از رنج‌ها – 1393

تیکه بر باد

کشیک قلب – 1395

شهرک جیم – 1395

روزهای بهتر – 1395

دیوار شیشه ای –


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bymo8