پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/10 09:43
سولماز حصاری |تیپ نامتعارف سولماز حصاری
کد خبر: 17090

تیپ نامتعارف بازیگر معروف جنجالی شد

عکس سولماز حصاری با تیپ نامتعارفش منتشر شد.

سولماز حصاری بازیگر ایرانی است. سولماز حصاری یک ازدواج داشته است . سولماز حصاری در حوزه ی مد هم فعالیت دارد. در ادامه عکس سولماز حصاری با تیپ نامتعارفش را می بینید.

سولماز حصاری

بیوگرافی سولماز حصاری

سولماز حصاری در اردیبهشت ماه 1361 در تهران دیده به جهان گشود.

وی پس از تحصیل در رشته تجربی و اخذ دیپلم در دانشگاه به تحصیل رشته زیست شناسی (برخی منابع علوم آزمایشگاهی را گزارش کرده اند) پرداخت. و در این رشته مدرک لیسانس خود را گرفت.

سولماز حصاری را میتوان از بازیگران خوش چهره کشورمان دانست، وی شباهت بسیاری به کتایون ریاحی دارد و برخی همین مورد را برای او امتیازی در نظر گرفته اند.

حصاری هم اکنون و پس از ورود به عرصه هنری به تحصیل در رشته بازیگری می پردازد.

شغل سولماز حصاری

سولماز حصاری

خانم حصاری علاوه بر بازیگری در حوزه تحصیلات خود نیز فعالیتی دارد. البته این تنها زمینه های فعالیتی او نیست و وی همچنین در زمینه مدلینگ نیز فعال است و با یکی از مزون های مشهور تهران همکاری هایی را دارد.

همسر و ازدواج سولماز حصاری

اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت تاهل ایشان در دسترس نمیباشد ولی بنظر می رسد خانم حصاری مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

البته برخی منابع نیز نوشته اند خانم حصاری یک ازدواج داشته و اخیرا همسرش را از دست داده است و هم اکنون نیز یک دختر دارد.

البته در هیچ مراسمی تاکنون ایشان با همسر یا فرزندشان حضور نیافته اند و به همین دلیل این مورد را نمیتوان تایید یا رد کرد.

سولماز حصاری نیز مانند تعدادی از بازیگران به فعالیت در حوزه ی مد روی آورده است و در حرفه مدلینگ برای یک مزون ایرانی فعالیت می کند.

نسبت فامیلی سولماز حصاری و الهه حصاری

سولماز حصاری

تشابه نام فامیلی سولماز حصاری و الهه حصاری باعث شده است تا گمانه زنی هایی در مورد نسبت فامیلی این دو زده شود که البته به نظر می رسد درست نباشد و هیج نسبت ای بین این دو هنرمند نیست.

سولماز حصاری گفت : «اصول بازیگریم با حضور در صحنه تئاتر و آموختن فن بیان و تکنیک های بازیگری شکل گرفت و سپس در تئاتر فرم فیزیکال که مبتنی بر تئاتر حرکت بود بازی کردم. بازی در تئاتر باعث می شد کمتر راغب به بازی در سینما و تلویزیون بشوم، اما با حضورم در تئاتر پیشنهادات بازیگری در سینما و تلویزیون به من ارائه شد و مدتی در مقابل این پیشنهادات مقابله کردم و موفق شدم چند جایزه تئاتری از جمله در جشنواره ماه را دست بیاورم و با افزایش تجربیاتم وارد کار تصویر شدم.چون تئاتری بودم با بدن و تمرینات در تئاتر آشنایی دارم و همیشه باید ورزش کنم اولین کاری هم که در تئاتر شهر انجام دادم انجام کار بدنی بود، و هنوزم هم تمرینات خودم رو دارم و دنبال می کنم.»

سولماز حصاری : «من تا کنون حدود هشت سریال بازی کرده ام که در آنها نقش های اصلی را بر عهده داشتم. با این حال از بسیاری از بازیگران صبورتر هستم و فکر می کنم باید منتظر باشم تا دیده شوم و این اتفاق هر وقت که خدا بخواهد رخ می دهد. من در زمان نامناسبی وارد تلویزیون شدم و کارهایم دیده نشد. چند سال پیش در سریال سرگشته نقش اصلی داشتم و آن زمان فکر می‌ کردم اگر این سریال پخش شود خیلی معروف می‌ شوم اما همان زمان سریال‌های ماهواره‌ ای خیلی در میان مردم گرفته بود و حتی خانواده و اطرافیان من هم آن سریال ها را نگاه می‌ کردند. اما اکنون فکر می‌ کنم مردم دوباره سریال‌ های خوب تلویزیون را ببینند.هر چند فیلمنامه اولین حرف را در این حرفه می‌ زند یک متن خوب مخاطب را جذب می‌ کند ولی متأسفانه این روزها آثار خوب بسیار اندک است»

فیلم های سینمایی و تلویزیونی سولماز حصاری

سولماز حصاری

شام عاشقانه سه نفره (جواد مزدابادی) (1395)

فیلم باورم کن (1393)

پانسیون دختران (مریم ابراهیم وند) (1392)

متل قو (مسعود نوابی) (1391)

فیلم فرزند خوانده (1390)

گردان آب نبات چوبی (امیر فیضی) (1389)

من مادرم

راز یک حقیقت

پشت نیمه شب

هوای پدر

ارتباط خانوادگی

تسلیم سرنوشت ۱ (پدرام بهرامی) (۱۳۹۱)

تسلیم سرنوشت ۲ (پدرام بهرامی) (۱۳۹۲)

عاشقت شدم (کاوه عزیزی) (۱۳۹۴)

رویای پرواز (شاهین بیگ) (۱۳۹۵)

آدم‌های متفاوت (داوود نوروزی) (۱۳۹۵)

سریال های تلویزیونی

سریال هست و نیست (حسین سهیلی زاده) (۱۳۹۶)

رو به راهم کن (هانیه اکبری (۱۳۹۶)

آسمان من (محمدرضا آهنج) (۱۳۹۴)

برابر با اصل (سید جلال الدین دری) (۱۳۹۳)

بوی باران (حسین تبریزی) (۱۳۹۲)

زیگزاک (فریدالدین نیکجو) (۱۳۹۱)

سراب (حسین سهیلی زاده) (۱۳۹۰)

سرگشته (محمدحسین حقیقی) (۱۳۸۹)


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2raorb