جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/14 09:58
کد خبر: 6001

بیوگرافی پانته آ بهرام+ تصاویر

پانته‌آ بهرام در یک حرکت باورنکردنی، در نشست خبری جشنواره فجر روسری اش را درآورد!

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از جمهوریات؛ کشف حجاب پانته آ بهرام در کنفرانس خبری فیلم شنای پروانه خبرساز شد.

کشف حجاب پانته آ بهرام در کنفرانس خبری فیلم شنای پروانه خبرساز شد. درباره تراشیدن موهایش در «شنای پروانه» گفت: من را دعوا کردند گفتند روی این یک شالی بنداز، این شکلی ام من.


تتلو(امیرحسین مقصودلو) از زندان ترکیه آزاد شد + فیلم و تصاویر دیده نشده


 

2

پانته‌آ بهرام متولد سال ۱۳۴۸ در تهران ، بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و مجموعه‌های تلویزیونی است. او در سال ۱۳۶۶ فعالیت بازیگری خود را به صورت آکادمیک با ورود به مدرسه صدا و سیما و تحصیل در رشته بازیگری آغاز کرد و اولین حضور جدی در تئاتر را در سال ۱۳۶۷ و با بازی در نمایش قصه شبنم و در تالار هنر و  تجربه کرد.

1

نخستین کار تلویزیونی خود را در سال ۱۳۶۶ با حضور کوتاه در سری سوم ” آئینه “ تجربه کرد، ۱۳ سال بعدتر با حضور در سریال ” مسافر “، به کارگردانی سیروس مقدم بهتر دیده شد.
در سال ۱۳۷۱ با تحصیل در رشته ادبیات نمایشی گام جدیدتری در تعمیق دانش آکادمیک در زمینهٔ هنرهای نمایشی برداشت.

3

ازدواج و طلاق پانته آ بهرام

پانته آ بهرام با سیامک احصایی طراح صحنه و لباس ازدواج کرده است، اما طبق شنیده ها این دو مدت هاست از یکدیگر جدا شدند.وی صاحب  یک دختر می باشد.

4

شهرت در تلویزیون

در تلویزیون با مجموعه هایی چون ” آئینه “،  “وکیل “،   ” پلیس جوان “، ” بحران معنویت “ و  ” مسافر “  آغاز کرد اما نقطه عطف این حضور به سریال مسافر در سال ۱۳۷۹ باز می گردد.

5

او در سال ۹۶ با بازی در ” سریال خانگی عاشقانه “  به کارگردانی منوچهر هادی در نسل جدید محبوبیت دوباره پیدا کرد.

جوایز و افتخارات پانته‌آ بهرام

۱۳۷۰، جایزه اول بازیگری نمایش مرگ یزدگرد ۱۳۷۵، زمستان ۶۶ جایزهٔ سوم بازیگری ۱۳۷۷، جایزه اول بازیگری جشنواره دفاع مقدس”زمستان ۶۶” ۱۳۷۸، جایزه اول بازیگری تئاتر پس تا فردا ۱۳۸۰، جایزه دوم بازیگری (تئاتر رازها و دروغها) جایزه اول کانون ملی منتقدان (برای تئاترهای همان همیشگی و رازها و دروغها) ۱۳۸۲،

6

جایزه دوم بازیگری (تئاتر شکلک) ۱۳۸۳، برگزیدهٔ بهترین بازیگر زن در نخستین جشن بازیگر در تاریخ ۹ ۱۳۸۴، برگزیدهٔ بهترین بازیگر زن در دومین جشن بازیگر در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۴ ۱۳۸۹، برگزیدهٔ بهترین بازیگر زن در پنجمین جشن کانون فیلم دانشگاه آزاد اسلامی همدان (برای فیلم هیچ)۱۳۹۱، برنده دیپلم افتخاروتندیس بهترین بازیگرنقش اول زن ازسی ویکمین جشنواره فیلم فجر (برای فیلم روزروشن)

تمام بازیگران زن ایران دست مریزاد دارند

من از ابتدا برای مردم کار کردم و بدون توجه و نگاه آنها ادامه‌ی بازیگری برایم معنایی ندارد.
گاهی می‌شنوم که فردی با دیدن بازی من در فیلمی جهت زندگی‌اش تغییر کرده و همین برای کل زندگی من کافی است.

وضعیت بازیگران خانم در ایران سخت و پوشیده است چون امکانات محدودی دارند و من به تمام بازیگران زن ایران دست مریزاد می‌گویم.

7

فیلم ” بیگانه “ مستحق دریافت جایزه در جشنواره فجر بود !

” بیگانه “ جزء بهترین کار های من است که هر بازیگری آرزوی بازی آن را دارد و استحقاق دریافت جایزه در سی و دومین دوره جشنواره فجر را داشت. در اواخر بازی این کاراکتر به خاطر بازی‌‌‌های ظریف روحی و چشمی دچار بیماری عصبی شدم.

9

من هنوز از داوری های سی و دومین جشنواره ی فجر شگفت زده هستم؛ تمام افرادی که ” بیگانه “ ر ا دیدند گفتند که جایزه می‌گیرم اما من حتی کاندیدا هم نشدم از سویی ماجرای رضا عطاران و نویدزاده چیزی از ارزش آنها کم نکرد اما سبب شد همه ما به گروه داوری این جشنواره شک کنیم!

جزء توقیفی‌ترین بازیگران سینما هستم

من از آمدن به برنامه‌های زنده استقبال زیادی نمی‌کنم؛ امیدوارم این گفتگو مفید و خوب باشد من در جشنواره‌ی  دو فیلم “مرگ ماهی” حجازی  و “مشرف به کوچه ی بی نام” علیمردانی را داشتم البته اگر توقیف نشوند زیرا من از توفیقی‌ترین بازیگران سینما هستم.

10

به فوتبال علاقه دارم و طرفدار استقلال هستم

در بازی ایران استرالیا حالتی شبیه سکته را گذراندم از هیجان زیاد کارم به بیمارستان کشید و برادرم به دادم رسید بعد از آن چشمم ترسید و بازی تیم ملی را گذری نگاه می‌ کنم.استقلالی هم هستم و همیشه پیگیر نتایج این تیم می باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3655e2