شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/14 13:43
کد خبر: 11135

بازداشت مدیران پرسپولیس تایید شد

در حالیکه از روز گذشته اخباری مبنی ورود نهادهای نظارتی به قراردادهای باشگاه پرسپولیس و کارگزار باشگاه و بازداشت دو تن از مدیران باشگاه پرسپولیس در حال پخش شدن بود، امروز در کانالهای اطلاع رسانی هواداری و چندین سایت به صورت غیررسمی خبر بازداشت منتشر شد اما کسی در داخل باشگاه آن را تایید نمی کرد.

پس از انتشار این خبر خبرگزاری فوتبالی با خبیری معاون باشگاه و علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تماس گرفت تا صحت و سقم خبر را جویا شود که آنها در گفت و گوی اختصاصی با فوتبالی این خبر را تکذیب کردند و اعلام کردند شایعاتی است که در فضای مجازی منتشر می شود که پایه و اساسی ندارد. 

علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی پرسپولیس هم به فوتبالی گفت: معاون اقتصادی پرسپولیس که شائباتی درباره وی شکل گرفته بود از صبح امروز در باشگاه پرسپولیس حضور داشت و خواجه وند مدیر امور حقوقی هم مدتی به مرخصی رفته بود. 

سرپرست روابط عمومی پرسپولیس در ادامه افزود خواجه وند قرار است امروز در جلسه خصوصی سازی این باشگاه که در وزارت ورزش برگزار می شود به همراه مهدی رسول پناه شرکت خواهد کند.

پس از پیگیری خبرنگار فوتبالی از سوی منابع موثق، مشخص شد که بازداشت دو معاون پرسپولیس صحت دارد و یکی دو خبرگزاری رسمی و کانالهای رسمی اطلاع رسانی هم این خبر را تایید کرده اند. هنوز به صورت رسمی درباره این بازداشت ها خبری منتشر نشده و شنیده ها حاکی از آن است که این بازداشت ها به ماجراهای کارگزار پرسپولیس مرتبط است. با توجه به شرایط این باشگاه و پایان مهلت فیفا بابت پرداخت پول برانکو و دستیارانش که پرسپولیس را با خطر جریمه، کسر امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات مواجه می کند تایید شدن خبر بازداشت معاونان رسول پناه وضعیت را پیچیده تر می کند. فعلا رسانه ها منتظر اطلاع رسانی از مبادی رسمی هستند.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kaxd2