پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/19 06:38
کد خبر: 4312

علی پروین فوت کرده است ؟ + فیلم

درپی انتشار خبر فوت علی پروین توسط یکی از رسانه های ورزشی، علی پروین این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی ؛ درپی انتشار خبر  فوت  علی پروین توسط یکی از  رسانه  های ورزشی، علی پروین این خبر را تکذیب کرد.  علی پروین  اظهار کرد: در  سلامت  کامل هستم و از صبح بعد از انتشار این خبر افراد زیادی با من تماس گرفتند.

وی با بیان اینکه نمی دانم کدام رسانه بی معرفتی خبر فوت من را منتشر کرده است، افزود: رسانه ها در روزهایی که هر روز اخبار نگران کننده و بد زیاد است باید بجای انعکاس خبرهای بد، خبرهای خوب و مثبت را منتشر کنند.

پروین با تسلیت مجدد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: فوت تعدادی از هموطنانمان بر اثر سانحه هوایی و کرمان را خدمت  مردم ایران  و  خانواده  هایشان تسلیت عرض می کنم.

وی در خصوص فوت نادر باقری  دروازه بان  اسبق پرسپولیس، تصریح کرد: خبر بسیار ناراحت کننده بود و فوت نادر باقری عزیز را به  جامعه  ورزشی، طرفداران  پرسپولیس  و خانواده ایشان تسلیت می گویم.

تسلیت علی پروین در پی شهادت سردار سلیمانی

علی پروین پیشکسوت  فوتبال  در پیامی در گذشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

" متن پیام به شرح ذیل است :

من هم مثل بقیه مردم ایران از شنیدن این خبر ناراحت شدم و باورش برایم سخت است که حاج قاسم دیگر در بین ما نیست. البته آرزوی حاج قاسم شهادت بود که به آن هم رسید. مردم  ایران  قطعا قدردان زحماتی که ایشان در این مدت کشید خواهند بود.

 پیشکسوت تیم  فوتبال پرسپولیس  گفت: آرزوی حاج قاسم شهادت بود و به آن هم رسید و امیدوارم که راه ایشان ادامه داشته باشد.

علی پروین در خصوص شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: خبر بسیار شوک‌آوری بود و از صبح دیروز این اتفاق همه ما را در بهت فرو برده است. حاج قاسم انسان بزرگ و محبوبی بود که قطعا از این پس نبودش احساس می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ll9k2