پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/27 04:35
کد خبر: 14033

چرا منشا برای گل گهر پنالتی نزد؟

مهاجم تیم گل گهر در حالی که در کورس گلزنان برتر لیگ برتر قرار دارد، شب گذشته پنالتی تیمش را برابر ماشین سازی نزد.

مهاجم تیم گل گهر در حالی که در کورس گلزنان برتر لیگ برتر قرار دارد، شب گذشته پنالتی تیمش را برابر ماشین سازی نزد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان شب گذشته و در دیداری نزدیک موفق شد میزبانش ماشین سازی را با یک گل شکست دهد تا در پایان هفته چهارم نیز صدرنشینی این تیم تثبیت شده باشد. شاگردان قلعه نویی این پیروزی را به لطف پنالتی که در دقیقه ۸۲ زدند به دست آوردند.

گادوین منشا مهاجم اهل کشور نیجریه که فصل خوبی را با گل گهر سپری می‌کند و در پایان هفته سوم با ۴ گل در صدر جدول گلزنان برتر قرار داشت و پنالتی زن اول سیرجانی‌ها است، می‌توانست با گل کردن پنالتی ماشین سازی شمار گل‌های خود را به عدد ۵ برساند که این اتفاق نیفتاد و احمدرضا زنده روح پنالتی گل گهر را به گل تبدیل کرد.

زنده روح هافبک میانی است که فصل گذشته را با ماشین سازی شروع کرد و در نیم فصل دوم به گل گهر پیوست. او فصل گذشته پنالتی زن اول تیم ماشین سازی بود و در نیم فصلی که برای آنها بازی کرد ۴ بار پشت ضربه پنالتی ایستاد و هر ۴ پنالتی‌اش برابر فولاد، شاهین بوشهر، سایپا و استقلال را به گل تبدیل کرد.

در جریان بازی ماشین سازی و گل گهر، گل گهری‌ها ترجیح دادند زنده روح که مثل منشا پنالتی زن خوبی است برای زدن این ضربه به تیم سابقش پشت توپ قرار بگیرد.

گل گهر با تک گلی که شب گذشته توسط احمد رضا زنده روح از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید موفق شد ماشین سازی را در تبریز شکست داده تا در پایان هفته چهارم با ۱۰ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد.

 

منبع: مهر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdop5