پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/29 02:33
کد خبر: 12342

عکس لورفته از خانه لاکچری رضا صادقی خواننده معروف + تصاویر

قرنطینه برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا مردم ایران را خانه نشین کرده و باعث شده است که از روش‌های مختلف برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:  قرنطینه برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس  کرونا  مردم ایران را خانه نشین کرده و باعث شده است که از روش‌های مختلف برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند.

 

علیرضا+بیرانوند

 

رضا صادقی هنرمند موسیقی کشور با انتشار پستی در صفحه  اینستاگرامی‌اش  از سرگرم شدنش با دو دختر کوچکش د راین روز‌ها و بلا‌هایی که بر سرش می‌آورند نوشت.

او در پستش احتمال ابتلای کودکان به ویروس کرونا را گوشزد کرد و از مردم خواست مراقب جسم و روح فرزندان خود باشند.

 

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط رضا صادقی را مشاهده می‌کنید:

" خدارو هزار مرتبه شکر که لباس "باله" اندازه من نیست، چون اول از اون شروع شد

خدا اخر عاقبت مارو با این قرنطینه بخیر کنه، به همین مدل " دوتایی بستن " هم رضایت بدن ما ممنونیم.

فارغ از این حرفا متاسفانه این ویروس به بچه‌ها هم رحم نمیکنه، لطفا مراقب بچه‌ها باشین و حواستون هم به روحشون هم جسمشون باشه ...

خدا همه بچه‌ها رو حفظ کنه در پناه لبخندش .. آمین

 

 

new-year-eve-message-99 - Copy

 

رضا صادقی روز  ( ۱۳ دی ۹۳ ) عکسی از فیلم بی خداحافظی در صفحه شخصی اش منتشر کرد که عده ایی سود جو از آن شایعه درگذشت اش را ساختند ! عکس زیر که رضا صادقی را روی تخت بیمارستان نشان میدهد سکانسی از فیلم بی خداحافظی است. اما امروز در شبکه های اجتماعی موبایلی خبر تصادف رضا صادقی با عکسی که روی تخت بیمارستان است منتشر شد و گفته شده بود برای اجرای کنسرت در مسیر سیرجان تصادف کرده و جان به جان آفرین تسلیم نموده است !!

 

 

820_Esteghlal-1398-09-13_1575435470

 

 

پاسخ رضــا صــادقی ساعتی پس از انتشــار این شایعه :

از خواب پاشدم دیدم یه عالمه تماس دارم ، به هـر کى زنگ میزنم بجاى سلام میگه واى خدار وشکر و گریه میکنه … خلاصه اخر ماجرا فهـمیدم یه از خدا با خبرى پیام فرستاده به همه و دست به دست ، دستى دستى مارو به اون دنیا سپردن … حالا بگذریم از اینکه زیباست بدونى یه عده دوست دارن ، اما برام جالب بود که پیام تسلیت اینقدر زود همه گیر میشه ….. خلاصه انگار تقدیر بر اینه فعلا خدمتتون باشیم حالا یا کوتاه مدت یا بلند مدت …من زنده ام و به هـواى شما نفس میکشم .. عمرتون پر از عشق … یا على مدد … اونایى که این شایعه رو ساختن ، نگران نباشن نوبت من هم میرسه …

 

 

mX9ue4U9epmY

 

رضا صادقی دچار سانحه شد

انتخاب : رضا صادقی خواننده معروف پاپ ایرانی دچار سانحه شده و از پله های منزلش سقوط کرده و به علت شکستگی به بیمارستان منتقل شده است.

بهمن بابازاده، روزنامه‌نگار و فعال حوزه فرهنگی در تویتر خود درباره جزئیات این حادثه نوشت: «رضا صادقی دچار سانحه شده و به دلیل سقوط از پله‌های منزلش در بیمارستان بستری شده است. با توجه به وزن بالای رضا و شکستگی پیش آمده، مشخص نیست کنسرت این خواننده در تهران برگزار خواهد شد یا خیر. برای رضای عزیز آرزوی سلامتی دارم».

 

820_Hadaf-1398-09-13_1575407433

 

رضا صادقی خواننده محبوب موسیقی پاپ که در مدت زمان کوتاهی توانست محبوبیت فراوانی بین هوادارانش پیدا کند و با آهنگ مشکی رنگ عشقه در بین مردم شناخته شد چند سالی است ازدواج کرده و یک دختر به نام تیارا دارد. در ادامه گفتگوی رضا صادقی را درباره همسر و دخترش میخوانید.

 

در سال هایی سیر می کنیم که چهره های قدیم به خوبی توانسته اند رگ خواب مخاطب امروز را در دست بگیرند و پا به پای آنها پیش روند. آلبوم جدید رضا صادقی هم مصداق واقعی همین اتفاق است که او توانسته با نگاهی عمیق در ذائقه نسل جدید محصول جدیدش را در اختیار دوستدارانش قرار دهد. چند هفته پس از انتشار این اثر سراغ این خواننده رفتیم و این بار از زاویه ای جدید با او گپ زدیم:جهان رضا صادقی قبل و بعد از ازدواج. گفتگویی جالب و صحبت هایی که صادقی برای اولین بار حاضر شده بود درباره آنها به اظهارنظر بپردازد. خروجی این گفتگو هم خروجی جالبی شد که در ادامه می خوانید...

 

 

J6dX2

 

 

بیا در این گفتگو فقط درباره دنیای جدیدت حرف بزنیم. از روزی که وارد فضای خانواده و تأهل شدی. موافقی؟

 

حتماً. چرا که نه. من هنوز در این باره در هیچ رسانه ای صحبت نکرده ام. بدم نمی آید در این باره حرف بزنم.

 

من خوشبختانه در سال هایی که مجرد بودی هم چند باری با تو دیدار داشتم و زندگی ات را از نزدیک شاهد بودم. حالا هم که وارد فصل جدیدی از زندگی ات شده ای، دوست دارم درباره تفاوت این دو جهان متفاوت حرف بزنی

 

BACidITOJwx

 

جهان رضا صادقی در دوران مجردی با این روزهایش چقدر فرق کرده؟
رضا صادقی دوران مجردی تفکرات، باورها و ایدئولوژی هایش همین بود ولی بی تعارف اگر بخواهم به شما بگویم به قدری در و دروازه زندگی اش باز بود که بعضاً هر فرد نالایق و نارفیقی می توانست به زندگی من ورود پیدا کند و این نوع رفتارهای من با آدم های مختلف را باید نقطه ضعف آن دورانم بدانیم. برخی حاشیه های ناخواسته در همین موارد باعث شد در مقطعی مشکلاتی را به خود ببینم و شرایط بدی پیش آمد. ولی الان به لطف خدا و داشتن یک خانواده خوب و همسرم، توانستم محیط آرام و لذت بخشی را در زندگی ام داشته باشم

 

 

 

51549_929

 

304330_931

9812-28ba440

 

جایی گفته بودی که همسرم بهترین خانمی هستند که می توانستم داشته باشم. این جمله درست از شما منتقل شده بود؟
همه دختران و خانم های ایرانی ویژه هستند. این را بابت تعارف نمی گویم و واقعاً به این موضوع اعتقاد دارم. اینکه می گویم همسرم بهترین خانمی هستند که می تواند به عنوان شریک زندگی در کنار من باشد، دلیلش رفتارها و خصوصیات خاص من است. به خاطر جهان ویژه ای که من داشتم و دارم. حواشی و حوالی خاص من و فضای کاری ام. شاید کمتر کسی بوده که می توانست تحمل کند این شرایط را و همدل باشد با من.

 

 

آن اوایل زندگی ام، اتفاقات و ماجراهای وحشتناکی از طریق دوروبری ها و آنهایی که هم می شناختم و نمی شناختمشان رخ داد که واقعاً سخت و دردناک بود. کمتر کسی می توانست آن اوضاع را تحمل کند و بپذیرد و از همه مهم تر با من همراه باشد. قطعاً همسرم بهترین انتخاب برای من بود. نکته دیگری هم که هست این است که من اعتراف می کنم که در زندگی شخصی ام، رفتارها و اخلاقیات بچه گانه زیادی دارم. یعنی زود می رنجم و ناراحت می شوم و زود خوشحال می شوم. همسرم درواقع مادر دو بچه است. هم من و هم تیارا.

 

سؤال مهم این مصاحبه هم این می تواند باشد که گفته می شود شما و همسرتان در یک کنسرت با هم آشنا شده اید و همان آشنایی منجر به ازدواج شما شده است. این موضوع تا به حال هرگز از سوی تو باز نشده است. امکانش هست تا جایی که برایت مقدور است در این باره حرف بزنی؟
بله این موضوع را تائید می کنم.

 

 

واقعاً؟ من فکر می کردم شایعه است...
نه. این موضوع صحت دارد. من در کنسرتی که در آلمان برگزار کردم، ایشان همراه با خانواده شان حضور داشتند. من یک آشنایی قدیمی با پدر همسرم داشتم. ایشان بازیکن قدیمی تیم ملی هندبال ایران بودند. به واسطه ایشان در کنسرتم حضور پیدا کردند و اولین چیزی هم که در مواجهه نخست بین من و همسرم بیشتر از همه برای من مهم بود و باعث شد جذب شوم، شادابی و در عین حال متانت ایشان بود.
  

 

 

دوست دارم بدانم در دورانی که رضا صادقی عاشق شده بود، کدامیک از آثار و قطعاتش در آن حس و حال ساخته شده است؟ خودم برای شنیدن جواب این سوالم خیلی هیجان دارم.
شاید همین قطعه عاشق شدم در آلبوم آخرم. چون بعضی اوقات برخی عاشقانه ها برایت خلق می شوند که تو برایشان هیچ برنامه ریزی و آینده نگری ای نداری. آن حساس هم زیباست ولی وقتی عاشقانه هایی برایت پیش می آیند که برایت مهم اند و تو برایشان برنامه داری و زندگی ات به این عاشقانه گره می خورد، دیگر بحث اش خیلی فرق می کند. آن عاشقانه ها هم زیبا هستند و هم ترس دارند. هم زیبا هستند و هم هیجان دارند. هیجانی شیرین و البته دلهره آور. همه چیزش عجیب و غریب است و اصولاً آن احساس را نمی شود زیاد در قالب واژه ها بیان اش کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2r9wz2