پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/12 13:42
کد خبر: 11873

دعوای جنجالی بهنوش بختیاری با مجری معروف منوتو + عکس

کنایه های سینا، ولی الله در برنامه خود چندان به مذاق بهنوش بختیاری خوش نیامده است و باعث انتشار استوری در پاسخ به صحبت های، ولی الله شده است.

بهنوش بختیاری (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایران است. بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاریدر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.ببهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های کشورمان است که زندگی خصوصی اش بارها و بارها با حاشیه سازی روبرو شده است و انتشار تصاویری متعدد و معرفی آنها به عنوان همسر بهنوش بختیاری یکی از پررنگ ترین حاشیه های چند سال اخیر است.

 

کنایه های  سینا، ولی الله  در برنامه خود چندان به مذاق  بهنوش بختیاری  خوش نیامده است و باعث انتشار استوری در پاسخ به صحبت های، ولی الله شده است.​

 

یهنوش بختیاری با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود خطاب به سینا ولی الله نوشت: تو این شب عزیز واگذارت میکنم به خدا...

 

 

estakhri-600x1011

 

در ادامه گزارش فرارو آمده است ، چند روز پیش  بهنوش بختیاری  با انتشار عکسی از  سینا ولی الله  در استوری اینستاگرامش نوشت: «هرکسی رو ببخشم توی آشغال رو در این شب عزیز نمی بخشم. فقط به خدا واگذارت می کنم لات کوچه خلوت»

ماجرای دعوای  بهنوش بختیاری  و  سینا ولی الله  به پستی برمی گردد که بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود منتشر کرد که با واکنش  سینا ولی الله  مواجه شد البته بختیاری خیلی زود آن پست را حذف کرد. گفتنی است که برنامه  سینا ولی الله  قبلا هم با حاشیه‌های زیادی همراه بود و واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است. البته  بهنوش بختیاری  هم از چهره‌های جنجالی اینستاگرام است و با تعداد بالای فالوور بار‌ها حاشیه ساز شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36nv72