چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/29 09:34
کد خبر: 9887

اتفاق نگران کننده برای کریستیانو رونالدو!

کریستیانو رونالدو روزهای خوبی را در یوونتوس سپری نمی کند و از دست دادن متوالی جام ها نگران کننده شده است

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: در دیدار فینال کوپا ایتالیا، یوونتوس در ضربات پنالتی مغلوب ناپولی شد، تا دستش از دومین جام فصل جاری نیز کوتاه بماند.

کریستیانو رونالدو که تاکنون موفق به کسب جام های معتبر ملی و باشگاهی زیادی شده، برای اولین بار در طول دوران حرفه ای اش، در کسب جام در دو فینال متوالی ناکام ماند. پس از شکست در سوپرجام ایتالیا، یوونتوس در کوپا ایتالیا نیز مغلوب شد، تا یک رکورد منفی در کارنامه کریستیانو رونالدو ثبت شود.

کریستیانو رونالدو چند جام کسب کرده است؟

کریستیانو رونالدو در طول دوران حرفه ای اش موفق به کسب 29 جام ملی و باشگاهی شده است. یک قهرمانی سوپرجام پرتغال به همراه اسپورتینگ لیسبون، سه قهرمانی لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی لیگ کاپ انگلیس، یک قهرمانی جام خیریه انگلیس، یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی جام باشگاه های جهان به همراه منچستریونایتد، دو قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی کوپا دل ری، دو قهرمانی سوپرجام اسپانیا، چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی سوپرجام اروپا و سه قهرمانی جام باشگاه های جهان به همراه رئال مادرید، یک قهرمانی سری آ و یک قهرمانی سوپرجام ایتالیا به همراه یوونتوس و یک قهرمانی یورو و یک قهرمانی لیگ ملت های اروپا به همراه تیم ملی پرتغال در کارنامه حرفه ای کریستیانو رونالدو دیده می شود

 

 

منبع: طرفداری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oeqo4