پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/09 10:36
کد خبر: 15355

فیلم دیده نشده از صحبت های میناوند به همسرش + فیلم

صحبت های جانسوز مهرداد میناوند به همسر و پسرش را در ادامه مشاهده می کنید.

مهرداد میناوند پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به دلیل بیماری کووید ۱۹ چهارشنبه شب در سن ۴۵ سالگی و در بیمارستان لاله تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

مرحوم میناوند در ویدیویی که قرار بود به مناسبت روز پدر منتشر شود خطاب به فرزندش "آریا" و پدرش صحبت هایی را بیان کرده بود که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

 

 

 

پسر مهرداد میناوند

 

پسر میناوند

 

elika-razaghi-5

 

 

بیوگرافی مهرداد میناوند 

 

نام:مهرداد

 نام خانوادگی:میناوند

 تاریخ تولد:9 آذر 1354

 محل تولد:تهران

 قد:183 سانتی متر

 فرزندان :آریا

 

 

 

همسر دوم مهرداد میناوند که بود؟

مهرداد میناوند 9 آذر امسال در پستی اینستاگرامی از ازدواجش خبر داده بود و تصویری از کارت عروسی خود در استوری اینستاگرام منتشر کرد و رسما به جرگه متاهلین پیوسته بود. میناوند در روز تولدش داماد شده بود.

 

مهرداد میناوند با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر ازدواجش را با خانم شبنم کمانگر اعلام کرد. تاریخ ازدواج این زوج هم امروز یعنی 99.9.9 است!

 

156864767

 

شبنم کمانگر همسر میناوند

در فضای مجازی هیچ تصویری از شبنم کمانگرد همسر مهرداد میناوند وجود ندارد وپیج اینستاگرام او هم خصوصی است و فقط یک عکس از او به همراه میناوند منتشر شده که تصویر او در این عکس مشخص نیست.

 

در فضای مجازی هیچ تصویری از شبنم کمانگرد همسر مهرداد میناوند وجود ندارد وپیج اینستاگرام او هم خصوصی است و فقط یک عکس از او به همراه میناوند منتشر شده که تصویر او در این عکس مشخص نیست.

 

 

ازدواج مهرداد میناوند در اتریش

میناوند :همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، میناوند حضور فعالی در خیریه ها دارد.

 

 

ali_daie_2

 

شایعه ازدواج دوم مهرداد میناوند

تصاویری به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که شایعه ای درباره این پیشکسوت فوتبال ساخته شده است که او دوباره ازدواج کرده است که چنین اخباری کذب بوده و این تصاویر دو نفره آنها صرفا هوادانش میباشند.

او در مهر ما 94 تصادف شدیدی داشت :میگوید :یه تصادف ناجور داشتیم و خوشبختانه مشکلی برامون پیش نیومد. لندکروزی که توش بودیم له شد اما من و دوستام سالمیم.

برای افتتاح یه خیریه به رشت رفته بودیم و از اونجا می خواستیم بریم نوشهر و بعد بابل سر مزار خدابیامرز هادی که متاسفانه به دلیل نبود علائم راهنمایی ماشین چپ کرد و به گواه همه اونهایی که دیدن نباید کسی سالم بیرون میومد.

 

elika-razaghi-5

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dx9mq